trouwen , daarna oud worden etc etc. maar trouwen is wel de laatste stap als in samen kunnen zijn zeg maar. wat na vriendje en vriendinnetje komtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
trouwen doe je als je meisje dat helemaal het einde vindt, dat is de enige reden.
ja natuurlijk, maar dat is gewoon tijd die verstrijkt. En nee totaal niet eigenlijk. Denk ook niet dat trouwen nog veel op gaat lossen als je daar tegenaan looptquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat jullie relatie nu totaal anders is dan dat jullie net een relatie hadden of pas 1 jaar samen waren. heb je niet op een gegeven moment van en nu?(((((((((((((((
dat zit tussen je orenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
trouwen , daarna oud worden etc etc. maar trouwen is wel de laatste stap als in samen kunnen zijn zeg maar. wat na vriendje en vriendinnetje komt
Ja op papier, maar het verandert toch niks aan de situatie. Het is niet zo dat je dan ineens samengesmolten bent ofwat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
trouwen , daarna oud worden etc etc. maar trouwen is wel de laatste stap als in samen kunnen zijn zeg maar. wat na vriendje en vriendinnetje komt
nee maar voor mensen die religieus zijn is het wel een redenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind ik ook geen reden, maar goed. Dopen wel
maar ja ik ben te old skool voor julliequote:
maakt toch ook niet uit, ieder z'n dingquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maar ja ik ben te old skool voor jullie
ik denk dat als je eenmaal getrouwd bent dat je relatie een stuk anders aanvoeltquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja op papier, maar het verandert toch niks aan de situatie. Het is niet zo dat je dan ineens samengesmolten bent ofwat.
gewoon een feest geven toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
trouwen doe je als je meisje dat helemaal het einde vindt, dat is de enige reden.
ja toevallig welquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anti-loper, woon je toevallig in Amersfoortse vinexwijk Vathorst?
Die heeft geweldige rifts ertussen zitten.quote:
nee, daten -> relatie, dat is een fase. Van stabiele relatie -> trouwen niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik denk dat als je eenmaal getrouwd bent dat je relatie een stuk anders aanvoelt
net zoals het anders voelt als je date met iemand en dan echt een relatie aangaat, dat voelt ook anders
http://binnenland.eenvand(...)g_aantal_scheidingenquote:
quote:In de vinexwijk Vathorst in Amersfoort stranden veel relaties. Raadslid Ron van der Spoel van de ChristenUnie heeft het zelfs over één op de twee stellen.
verstoort je studie van de Thora en het complot tot zionistische wereldovername alleen maarquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:13 schreef jamesdeen het volgende:
relatie aangaan is eigenlijk al een stap te ver
ik loog HAquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://binnenland.eenvand(...)g_aantal_scheidingen
RIP je huwelijk
[..]
yeh dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, daten -> relatie, dat is een fase. Van stabiele relatie -> trouwen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |