En zijn gekke haar, zoek een echte baan of zo, kuthippiequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
vind slash eigenlijk maar een matige gitarist
beetje stoer doen met die hoed en een sjekkie in zn bek
met een koordje eraan dat naar z'n oor loopt toch of was hij dat nietquote:
Nee man dat is Xerxes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
met een koordje eraan dat naar z'n oor loopt toch of was hij dat niet
TRquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
ohquote:
het is ook meteen een stap verder zeg maar, het laatste level.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké en dat is ook prima, maar niet iedereen ervaart dat zo
Matig? Nee man. Slash is wel écht goed, vind hem alleen overrated. Mensen doen alsof hij de beste gitarist allertijden is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
ja maar voor mij (ons) voegt die extra stap helemaal niks toequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
het is ook meteen een stap verder zeg maar, het laatste level.
eerst maak je kennis, daarna date je en vervolgens heb je een relatie en als laatst ga je trouwen. jij blijft nu jaren in de stap relatie zitten
hier kan ik je helaas niet mee helpenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
met een koordje eraan dat naar z'n oor loopt toch of was hij dat niet
oke hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Matig? Nee man. Slash is wel écht goed, vind hem alleen overrated. Mensen doen alsof hij de beste gitarist allertijden is.
Net als dat The Edge van U2 weer underrated is, mensen denken .. Ugh, hij speelt maar 3 noten, de rest doen de effecten. Bullshit. Probeer maar eens zo strak te spelen met die delays van hem én hij komt zelf op de proppen met al die gitaar geluiden, Jimmy Page noemde hem niet voor niets een Sonic Architect, als ik het goed heb!
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
het is ook meteen een stap verder zeg maar, het laatste level.
eerst maak je kennis, daarna date je en vervolgens heb je een relatie en als laatst ga je trouwen. jij blijft nu jaren in de stap relatie zitten
idd is gewoon een van onze ouders die hem speeltquote:
of als je religieus bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
trouwen doe je als je meisje dat helemaal het einde vindt, dat is de enige reden.
ik ga er van uit dat jullie relatie nu totaal anders is dan dat jullie net een relatie hadden of pas 1 jaar samen waren. heb je niet op een gegeven moment van en nu?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar voor mij (ons) voegt die extra stap helemaal niks toe
ik snap echt niet dat je dit zo moeilijk te bevatten vindt
aware!quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd is gewoon een van onze ouders die hem speelt
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
trouwen doe je als je meisje dat helemaal het einde vindt, dat is de enige reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |