Toch, geloof het of niet, kun je jaren en jaren gelukkig zijn met elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:13 schreef jamesdeen het volgende:
relatie aangaan is eigenlijk al een stap te ver
ben je getrouwd geweest? nee? dan weet je het ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, daten -> relatie, dat is een fase. Van stabiele relatie -> trouwen niet.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ben je getrouwd geweest? nee? dan weet je het ook niet
precies dit alsof jij mijn gedachten kan lezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
verstoort je studie van de Thora en het complot tot zionistische wereldovername alleen maar
"fysiek" verandert er niks als je trouwtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ben je getrouwd geweest? nee? dan weet je het ook niet
Is vaak zo in nieuwbouwshit omdat er veel jonge koppels bij elkaar wonen toch, allemaal ff de buuv nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://binnenland.eenvand(...)g_aantal_scheidingen
RIP je huwelijk
[..]
Ja maar scheiden is voor sukkelsquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk aan al het geld dat je aan je ex-wijf moet betalen als je gaat scheiden
nee maar ik zeg ook ik denkquote:
als je trouwt bent kan je je wijf schuppenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
"fysiek" verandert er niks als je trouwt
tussen daten en relatie wel
Alsof je dat altijd zelf in de hand hebt, doe je nog altijd met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar scheiden is voor sukkels
je moet alleen zeker weten dat je voor altijd samen blijft als je gaat trouwen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je trouwt bent kan je je wijf schuppen
Al 32 jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar scheiden is voor sukkels
je moet alleen zeker weten dat je voor altijd samen blijft als je gaat trouwen
moest srs terugkijken over welke faal je het had, was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wat een faal, maar gelukkig moet je lachen
ja oke straks is het een sletje die vreemdgaatquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je dat altijd zelf in de hand hebt, doe je nog altijd met zijn tweeën.
hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja oke straks is het een sletje die vreemdgaat
kan niet van die sletjes houden man
dat geloof ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, geloof het of niet, kun je jaren en jaren gelukkig zijn met elkaar.
jij bent ook nog oldschoolquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al 32 jaar.
En ik zal jullie een geheimpje verklappen, je kunt dan nog net zo goed van iemand houden.
snappen is toch van die foto's maken? ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jij bent ook nog oldschool
deze jongelui snappen het niet
3/10, zou morgen op kringverjaardag vertellenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
snappen is toch van die foto's maken? ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |