Srs pas 2 keer in de binnenstad geweest sinds een terug ben. Treurige ellende. Ben helemaal genezen van Rotterdam man.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
of jullie komen nooit buiten dat kan ook
Dat is zoiets als zeggen dat ebola een prima alternatief voor aids is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
het mooiste aan rotterdam is de trein naar amsterdam!!!
grappigquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is zoiets als zeggen dat ebola een prima alternatief voor aids is.
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
'Welke buurt zou je pakken'? Als in waar wonen?
Woon niet meer in Rotterdam sinds ik uit m'n huis ben geschopt togquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Hey clumsie/motello/fareaoer
hebbewn jullie die asian supernerd gezien in de stad met die electrische driewieler stepmobiel met helmpje en geel trainingsjack?
moet steeds "hey seto" denken als ik hem zie, hij is echt aan het posen in het centrum lately
Jep gespotquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Hey clumsie/motello/fareaoer
hebbewn jullie die asian supernerd gezien in de stad met die electrische driewieler stepmobiel met helmpje en geel trainingsjack?
moet steeds "hey seto" denken als ik hem zie, hij is echt aan het posen in het centrum lately
beetje gay is okquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt totaal niet homo-erotisch ditgoede jockstrap ook die rechter
Zou je denkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverkanki. SAS selection is niet bepaald mild te noemen
Ja he hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jep gespot![]()
je ziet hem hem altijd op zon hipsterding.
[ afbeelding ]
je moet gewoon ff einde dag gaan shoppen ik koop daar vis, ik ga naar de poelier of de slager, bloemen etc. vind prijzen wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, en is mooi heur, maar nog steeds takkedruk. En die prijzen.
het is toch pas gay als de piemel in de kont zit?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt totaal niet homo-erotisch ditgoede jockstrap ook die rechter
jij durftquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
grappig
behalve dat ik het niet over den haag had
samequote:Op zaterdag 9 april 2016 06:07 schreef Ties02 het volgende:
Veel te veel bier gedronken
Daar gaan me gains
R.i.p. Bredebroeder, denk dat je de verkeerde creme hebt gebruikt. Misschien even de bijsluiter lezen vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Had een paar dagen geleden ineens jeuk, ook bij shirt uit/aantrekken gevoelig maar niet teveel gekrabt. Maar een paar dagen later is het helemaal rood geworden en zijn het allemaal bultjes geworden. Het doet verder ook geen pijn het is alleen gevoelig en het jeukt.
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Nee maar dan ook echt echt fucking insane, keek die documentaire over selection (geimiteerd door ex-SAS)quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
R.i.p. Bredebroeder, denk dat je de verkeerde creme hebt gebruikt. Misschien even de bijsluiter lezen vriend.
heb de pille al klaarliggen jongequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat dat feestje waar ik ook heen ga??
Ja en zelfs dan is het alleen als je vergeet nohomo te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het is toch pas gay als de piemel in de kont zit?
anders niet
Ja/nee, pas als je "bewust" bent van het feit dat er een piemel in je kont zit dan pas imho. Dus mocht er een piemel in jou zitten en je bent daar niet aware van dan maakt het jou theoretisch nog geen gay.quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het is toch pas gay als de piemel in de kont zit?
anders niet
Mag ik vragen als hoe vaak dit jou overkomt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja/nee, pas als je "bewust" bent van het feit dat er een piemel in je kont zit dan pas imho. Dus mocht er een piemel in jou zitten en je bent daar niet aware van dan maakt het jou theoretisch nog geen gay.
Met je watergainsquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:26 schreef no1uknow het volgende:
boys ik heb net 10mg creatine gesnoven ipv 5, moet ik nu extra water drinken?
Zou het wel doen, dadelijk krijg je allemaal uitslag op je pecsquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:26 schreef no1uknow het volgende:
boys ik heb net 10mg creatine gesnoven ipv 5, moet ik nu extra water drinken?
ik heb gister vernomen dat jij nog geen borsthaar hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met je watergains![]()
![]()
![]()
![]()
sukkel, neppe spieren he neppe ronaldo
Is dat hetzelfde als inhammen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb gister vernomen dat jij nog geen borsthaar hebt.
Optyfen
alles eraf natuurlijk gekquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:46 schreef Klokov het volgende:
Ben benieuwd wat Kaasplankje over borsthaar te zeggen heeft.
betkent goede testlevels tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ayyyy
Je zou maar kaal worden. Echt medelijden met kale mensen.
haha iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ayyyy
Je zou maar kaal worden. Echt medelijden met kale mensen.
Kweenie hoor maar zou jij een lekker mokkel met borsthaar doen?quote:
Heb ik al eens eerder gedaan, had zelfs een happy trail van haar borst naar haar vagijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar zou jij een lekker mokkel met borsthaar doen?
6 dagen split 2x per dagquote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Curlbrah het volgende:
Hier een tijd niet meer geweest.
Neem aan dat de meeste mensen hier een split schema hebben. Met hoeveel verschillende dagen rollen jullie? Ik heb nu 4 verschillende dagen; back & biceps, chest & triceps, thighs (squat/deadlift e.d.) en ten slotte shoulders, legs & abs. Zit eraan te denken om het terug te brengen naar 3 verschillende dagen gezien het dan wat makkelijker te combineren is.
Tevens, wat is je kcal intake?
vertel me meerquote:Op zondag 10 april 2016 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Hele zondag verpest naja. Wordt tegenwoordig Ed Sheeran genoemd in de lokale feesttentnaja, valt mee te leven
dit is helemaal nix vriend ik zit nu op 9000 par dagquote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef Curlbrah het volgende:
maar srs, heb nu 4300/4600 kcal intake per dag. voel dat ik een beetje vast zat dus ga eens proberen de dagen wat intenser te maken. Blijft altijd een heel gedoe om een nieuw schema samen te stellen.
een downloadbare spreadsheet mag ookquote:Op zondag 10 april 2016 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een hele speech ga schrijven maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Dimafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 10 april 2016 16:46 schreef Beach het volgende:
tldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Dima
tldr is vrouwen worden niet nat van je gezichtscremequote:
jij wel tochquote:Op zondag 10 april 2016 16:53 schreef Beach het volgende:
[..]
tldr is vrouwen worden niet nat van je gezichtscreme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey DimaHey Klokovquote:She's not yours, it's only your turn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 17:36:04 ]
Heb alles gelezen en ben naar de club gegaan heb letterlijk 5 chicks mee naar huis genomen die een voor een op mn pener gingen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Dima
en toen??quote:Op zondag 10 april 2016 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb alles gelezen en ben naar de club gegaan heb letterlijk 5 chicks mee naar huis genomen die een voor een op mn pener gingen zitten.
Lijn? Sesam?quote:Op zondag 10 april 2016 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toen heb ik ze allemaal vol gespoten natuurlijk
met zaad
leuken spelletjequote:My first prison,a small relaxed prison with minimal security prisoners. I had 50 minimal security prisoners all living happily inside a single cell block,I had very little problems with these guys,i had them do the laundry for the prison,they were happy,they were nice and they didn't cause any trouble. I built a med security cell block holding 25 prisoners. I gave them a common room,large shower,a workshop and a job in the cleaning cupboard. Day after day in game passed,I grew more relaxed with the prison and less strict with the prisoners. Until one day when a tunnel emerged on the other side of my perimeter fence and 10 med security and 3 minimal security ran to freedom. They had constructed a large tunnel from 13 diffrent cells,each linking together. I hadn't had dogs patrolling in the cells because I didn't see a reason,they were all well behaved up to that point.
I grew angry,I punished the remaining prisoners by removing their free time and common rooms,i patrolled dogs around the cell blocks 24/7. A tunnelling escape would not occur again. That was when a riot occurred,the nice and friendly prisoners were no longer there,one had gotten hold of a lighter and set the prison ablaze,lighting half of the prison on fire and spreading to the administrator section. I sent guard after guard into the prison,but they would not go into the area of the riot,(I was losing the prison) I called riot guards and fire fighters to the area,the riot guards rushed in and were beat down by the med security prisoners,I hadn't called paramedics and the rest of my doctors were dead. The fire fighters tried to extinguish the fire but could not go into the zones,prisoners were rushing out of the burning building and attacking the fire fighters,killing them. They rushed into the administrative section and killed my warden and then ran into a hole in the fence that the fire burned open, All of them escaped. All my staff had died and my prison was worthless now. The game read game over. I sat with my head in my hands,I admitted defeat. I felt a burning of anger hotter than the flames from within my prison. I will rebuild,I will over come. I started a new prison and swore to myself that I will not let it happen again.
Wat staat er op het menu?quote:Op maandag 11 april 2016 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
Heb m'n glas net leeg. Maar schenk zo nog wel eentje in denk ik.
Gaat automatisch een melding naar de digitale recherche. Dat is direct ook de enige reden waarom ik geen Windows 10 heb genomen, verder echt een mooi besturingssysteem.quote:Op maandag 11 april 2016 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezo kan ik geen torrents meer downloaden dan met w10
downloaden is gewoon legaalquote:Op maandag 11 april 2016 00:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gaat automatisch een melding naar de digitale recherche. Dat is direct ook de enige reden waarom ik geen Windows 10 heb genomen, verder echt een mooi besturingssysteem.
Had net Bowmore small batch, wel lekker maar iets te licht vind ik eigenlijk. Schenk zo Bruichladdich Port Charlotte in.quote:
Highland Park 12yo hierquote:Op maandag 11 april 2016 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had net Bowmore small batch, wel lekker maar iets te licht vind ik eigenlijk. Schenk zo Bruichladdich Port Charlotte in.
quote:Op maandag 11 april 2016 07:04 schreef Faeroer het volgende:
Waarom schrijven stagaires altijd kaolo lange mailtjes. Doe gewoon normaal joh
doe zelf normAalquote:Op maandag 11 april 2016 07:04 schreef Faeroer het volgende:
Dat leren ze op de opleiding. Als je één woord gebruikt waar je er 10 had kunnen gebruiken, klink je niet duur genoeg.quote:Op maandag 11 april 2016 07:04 schreef Faeroer het volgende:
Geachte meneer Faeroer,quote:Op maandag 11 april 2016 07:04 schreef Faeroer het volgende:
Was het maar zo'n feestjequote:Op maandag 11 april 2016 09:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geachte meneer Faeroer,
Rot op homo.
Met vriendelijke groet,
Ook namens de rest van je collega's,
Klokov
Stagair communicatie
Had dit eigenlijk van Ser verwacht.quote:
en mensen maar denken dat accountants niet grappig zijnquote:Op maandag 11 april 2016 10:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestje
Goed verhaal, lekker kort ook
[..]
Had dit eigenlijk van Ser verwacht.
https://www.drhonow.com/pain-relief/fibromyalgia.html
Ben jij toevallig Dr. Ho?
Ik heb meer info nodig vriend.quote:Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Klokov kan je spreadsheet maken over drank
Ieder zijn eigen perceptie van goede humor natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2016 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Tussen klokovs humor en faeroer is het wachten op verhalen van wilde kantoorborrels waarop de radler rijkelijk vloeide en iemand bijna een kopie van z'n billen heeft gemaakt.
Wats de beste drank om dronken te worden, afgezien van of het te pruimen isquote:Op maandag 11 april 2016 12:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb meer info nodig vriend.
[..]
Ieder zijn eigen perceptie van goede humor natuurlijk
Goede quads.quote:
B&Fquote:Op maandag 11 april 2016 13:14 schreef Faeroer het volgende:
Waarom niet gewoon B&F whey shakey drinken?
quote:Op maandag 11 april 2016 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wats de beste drank om dronken te worden, afgezien van of het te pruimen is
Gaskamersquote:Op maandag 11 april 2016 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan heb je toch meer?quote:Op maandag 11 april 2016 13:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
B&F
Je koopt in de supermarkt toch ook geen cola die 10% goedkoper, maar 20% meer aangelengd met water is?
deze zinnetje heb ik afgelopen week ook al eens gelezen hierquote:Op maandag 11 april 2016 13:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
B&F
Je koopt in de supermarkt toch ook geen cola die 10% goedkoper, maar 20% meer aangelengd met water is?
Betere vraag is hoe je zo makkelijk mogelijk dronken wordt. Eerst hard sporten, niks eten om vervolgens een paar biertjes of sterke drank achterover te tikken.quote:Op maandag 11 april 2016 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hier in Nederland doet men niet anders met katten.quote:Op maandag 11 april 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend op tv zag ik hoe een pony werd gecastreerd
Oma uit murica had pony tekocht voor dr kleinzoon van 2 jaar, maar pony was een echte dekhengst en druk dus om hem in te tomen hup de balletjes eraf...
Wat een bloedhonden
haha die gulmezquote:Op maandag 11 april 2016 14:51 schreef Questular het volgende:
WGR / Grenscontrole's Frankrijk
Wauw...
Ik niet want ben bang voor paarden. Maar de rest van m'n familie bestaat wel uit paardenmeisjes.quote:Op maandag 11 april 2016 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap is een paardenmeisje. The more you know.
Staan je poorten/nat open in je routerquote:Op maandag 11 april 2016 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey beach
ik kan opeens niets meer downloaden via torrents na upgrade w10
weet jij miss waardoor dit komt ;s
[ afbeelding ]
hmm hoe check ik dit ?quote:Op maandag 11 april 2016 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Staan je poorten/nat open in je router
hij staat in de lijst van uitzonderingenquote:wat doet windows firewall
qBittorentquote:welke client gebruik je
Start > Run (of windows toets + R) dan CMD intypen en enter.quote:
Brotip: vul een emmer met 10 liter water, kost bijna niks: dan heb je nog meer!quote:
Dat was in het BB topic, waar niemand meer bij B&F koop, i.t.t. hier.quote:Op maandag 11 april 2016 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
deze zinnetje heb ik afgelopen week ook al eens gelezen hier
Dit.quote:
Dat vliegdekschip??quote:
welk modem heb jequote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmm hoe check ik dit ?
[..]
hij staat in de lijst van uitzonderingen
[..]
qBittorent
quote:Op maandag 11 april 2016 17:17 schreef Eleiko het volgende:
Brotip: vul een emmer met 10 liter water, kost bijna niks: dan heb je nog meer!
port forwarding bedoel je toch hiermee?quote:Op maandag 11 april 2016 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
welk modem heb je
en zet bij qbittorrent random poort uit
kies er eentje voeg die toe aan je nat in je modem (google) en klaar
lift jij eigenlijk wel? en nu gewoon eens antwoord ipv het totaal niet grappige 'ja naar parijs' of 'ja naar de 10de verdieping'quote:
Soms.quote:Op maandag 11 april 2016 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lift jij eigenlijk wel? en nu gewoon eens antwoord ipv het totaal niet grappige 'ja naar parijs' of 'ja naar de 10de verdieping'
hij was manlet je bent in de warquote:Op maandag 11 april 2016 20:02 schreef smegmanus het volgende:
He etha lift jij wel dan? Ik heb gehoord dat je ecto was.
you couldnt be more wrongquote:Op maandag 11 april 2016 20:02 schreef smegmanus het volgende:
He etha lift jij wel dan? Ik heb gehoord dat je ecto was.
quote:
Hee polkadot, maak je niet dik.quote:Op maandag 11 april 2016 20:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle posts worden echt allejezus grappig als je deze PI gebruikt. Hahahaha. Haha. Haha. Ha.
hmm had port aangemaaktquote:
maar hij download nog steeds niet ;squote:Open Port xxxx is open on xx.xxx.xx.xxx.
kijk op hun forumquote:Op maandag 11 april 2016 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmm had port aangemaakt
[..]
maar hij download nog steeds niet ;s
utorrent geprobeerdquote:
usenet >> torrentmeuk.quote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmm hoe check ik dit ?
[..]
hij staat in de lijst van uitzonderingen
[..]
qBittorent
Amsterdam wordt gewoon net als London: een toeristische kermis voor Chinezen en rijke Arabieren.quote:Op maandag 11 april 2016 18:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zag net op die RTL Z zender dat Amsterdam vol zit met China toeristen. Kan dit zomaar??
Ik was altijd al één van jullie.quote:Op maandag 11 april 2016 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aw, je bent hier al maanden aan het meelezen en kan nu eindelijk meedoen. Cute.
Wow serieus?? Jij klinkt als iemand die vaak in Amsterdam komt!quote:Op maandag 11 april 2016 20:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Amsterdam wordt gewoon net als London: een toeristische kermis voor Chinezen en rijke Arabieren.
Nee.quote:
Dat heeft elke pummel in een plaggenhut nog meegekregen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow serieus?? Jij klinkt als iemand die vaak in Amsterdam komt!
nou persiesquote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat heeft elke pummel in een plaggenhut nog meegekregen.
hoeveel druk je vriendquote:Op maandag 11 april 2016 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
ik eet tegenwoordig iedere avond oreo's door mijn kwark
zolang het maar past toch???
quote:Je hebt gelijk, Peacefull. Ik zocht ook niet echt naar advies, ik vond de situatie gewoon grappig. Dat ze moest kiezen tussen haar twee 'slechtste' vakken. Het wordt aardrijkskunde, want gymles is echt niet leuk als je het niet kunt. En frustrerend als je op zich best wel sportief bent, maar je alleen maar wordt beoordeeld op de teamsporten. Ze heeft dit jaar een cijfer gehad voor voetbal, basketbal, volleybal en dan 1x dus voor een radslag.
Je wordt dus beoordeeld op spelinzicht en dat heeft ze niet. Dus haalt ze iedere keer een 6 (laagste cijfer dat hij geeft) en heeft ze iedere keer het laagste cijfer van de klas en sta je dus ook iedere keer voor lul voor de hele klas. Eigenlijk word ik boos als ik het typ. Ik vind het toch al een beetje absurd om daar cijfers voor te geven, maar juist bij gym is het allemaal zo openlijk en geef je ook alleen maar het signaal aan andere kinderen af dat je haar niet in je team moet hebben.
Ik vind het wel lief van je dat je mij een beste man noemt.quote:Op maandag 11 april 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat denk je zelf
de beste man zit met de tong in de endeldarm van danny
beoordeeld op spelinzicht..wut?quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:34 schreef Drinky het volgende:
Hoe kweek ik een kind zonder doorzettingsvermogen 101
[..]
Ik ben naar de vrije school geweest vriend, 100x chiller dan reguliere school. Zou mijn eigen kinderen er ook heensturen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Questular het volgende:
Je kind gewoon naar de vrije school laten gaan, daar kan ze spelen met kinderen met de naam Vlinder of Pepijn. Vervolgens lekker wat aanklooien op de kunstacademie en anti-kraak gaan zitten.
Dit had ik nooit van jou verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben naar de vrije school geweest vriend, 100x chiller dan reguliere school. Zou mijn eigen kinderen er ook heensturen.
Pessimistquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:10 schreef fathank het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen, hoeven ze WO3 ook niet mee te maken.
Zie ook dit topic, waarmee ik onze school op GeenStijl kreeg en mezelf er bijna afgegooid had gekregenquote:
lolquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie ook dit topic, waarmee ik onze school op GeenStijl kreeg en mezelf er bijna afgegooid had gekregen
KLB / Hypocriete pauperschool
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie ook dit topic, waarmee ik onze school op GeenStijl kreeg en mezelf er bijna afgegooid had gekregen
ben jij dat op die plaatje vriendquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
hier was dennis bijna doodquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ben jij dat op die plaatje vriend
[ afbeelding ]
Je school had natuurlijk gewoon gelijk w.v.b. mobieltjes. Mensen hebben nog maar de aandachtspanne van een gup sinds die dingen populair werden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
En Dennis: was dat nou die motor die gejat was??quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, oud plaatje wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is nooit een motor van mij gejat, wel een scooterquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En Dennis: was dat nou die motor die gejat was??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:18 schreef Drinky het volgende:
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdWat is er precies aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdwow echt vet stoer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel ons meer van deze ruwe torri
Achtervolging blijkbaar. Ik had dat toen niet door dus bleef rustig rondjes doen en ben toen doorgereden ergens anders heen. Kwam er thuis pas achter dat ze achter mij aan zaten via vriendenquote:
ja niet prettig vriendquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:27 schreef Deuce92 het volgende:
dat klinkt als een boel onprettigheden vriend
Er is toch ook Robbie van Persie? Dat jij nou Roel heetquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:34 schreef Beach het volgende:
hoe kan jij nou Dennis heten als je uit Perzië komt
Dus het enige verschil tussen Dima en jou is dat jij een motor hebt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Drinky het volgende:
Maar update vriendjes, hij staat nu bij de dealer dus ik kan niet rijden. Gym en masturbatie is het enige wat ik nu heb.
Goedemorgen cc: goede nacht gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme Cor, wanneer heeft er iemand anders dan jij voor het laatst aan die rimpelworst van je getrokken? Komt er inmiddels gewoon puur accuzuur uit?
quote:
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker eten ja tog. Van Eleiko mogen we tog niet bulken en cutten, omdat het outdated is ofzo.quote:
Zijn duur betaalde mensen dus die moeten zo snel mogelijk van punt A naar B gechauffeurd worden. Zo moeten wel op tijd kunnen inklokken natuurlijk om vervolgens met de Eu-creditcard lekker naar de hoeren te gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kun jij jou Pro-EU partij even vragen wat hier het nut van is??
Bvd.
En daar is echt een V12 voor nodig, want een V6 gaat niet snel genoeg? En allemaal hetzelfde kenteken? Echt: deze onzin moet stoppen. Ik ben pro-Europa, maar niet op deze manier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn duur betaalde mensen dus die moeten zo snel mogelijk van punt A naar B gechauffeurd worden. Zo moeten wel op tijd kunnen inklokken natuurlijk om vervolgens met de Eu-creditcard lekker naar de hoeren te gaan.
Wees blij dat je geen KTM hebt, die heeft meer onderhoud nodig dan dattie rijdtquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Drinky het volgende:
Maar update vriendjes, hij staat nu bij de dealer dus ik kan niet rijden. Gym en masturbatie is het enige wat ik nu heb.
EU zijn vooral heel veel enge mensen bij elkaar die mijn geld afpakken en daar compleet ondoorzichtige dingen mee doen. Afschaffen aub, liever gisteren dan vandaag. Het democratisch beginsel gaat echt niet meer op voor die engnekken in Brussel. Compleet uit de klauwen geëscaleerde megalomane machtswellustingen zijn het.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En daar is echt een V12 voor nodig, want een V6 gaat niet snel genoeg? En allemaal hetzelfde kenteken? Echt: deze onzin moet stoppen. Ik ben pro-Europa, maar niet op deze manier.
Nee ik kan ook de gitaar bespelen en vrouwen aanspreken. Heb een sicke fingerstyle cor nomsayin'quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus het enige verschil tussen Dima en jou is dat jij een motor hebt?
True, die 690 van isdatzo heeft om de haverklap wel wat te lijden. Onderhoud met mijn duc moet om de 12.000km ofzo, goed te overzien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen KTM hebt, die heeft meer onderhoud nodig dan dattie rijdt
Misschien toch maar zo'n Hypermotard kopen. Scheelt 10k per beurt volgens mij
Kale koppen niet te stoppenquote:
12k is voor kleppen stellen en riemen vervangen. 6k Voor olie en klein grut. Ik rijd ook maar 8000~10.000km per jaar dus bijna jaarlijkse uitgavequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:14 schreef fathank het volgende:
12k red ik niet eens per jaar. Misschien als ik ooit een keer dat ding thuis kwijt kan. Op straat zetten hier lijkt me niet heel verstandig
Heey stinkie
vinger jij dan hoeren in de kut?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik kan ook de gitaar bespelen en vrouwen aanspreken. Heb een sicke fingerstyle cor nomsayin'?
komt door alle rijke arabieren in amsterdamquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme Cor, wanneer heeft er iemand anders dan jij voor het laatst aan die rimpelworst van je getrokken? Komt er inmiddels gewoon puur accuzuur uit?
echt zieke burn vriendquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij zit toch alleen maar aan penissen
Ik snap hem niet maar als het tegen cor bedoeld is, steun ik je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
komt door alle rijke arabieren in amsterdam
ik snapte alleen die van die kutjequote:Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap hem niet maar als het tegen cor bedoeld is, steun ik je.
volgens cor zit heel amsterdam vol met chinezen en rijke arabierenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
meestalquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij zit toch alleen maar aan penissen
kan je de textuur beschrijvenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
dima weet je hoe lekker een kutje voelt??
mijn hart is al vergeven bruhquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
Hey dima is kleurdoos nix voro jouw dan?
Wat maakt dat je me niet zo aardig (meer) vindt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent zo geforceerd gevat en zuur de laatste tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt dat je me niet zo aardig (meer) vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |