Amsterdam wordt gewoon net als London: een toeristische kermis voor Chinezen en rijke Arabieren.quote:Op maandag 11 april 2016 18:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zag net op die RTL Z zender dat Amsterdam vol zit met China toeristen. Kan dit zomaar??
Ik was altijd al één van jullie.quote:Op maandag 11 april 2016 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aw, je bent hier al maanden aan het meelezen en kan nu eindelijk meedoen. Cute.
Wow serieus?? Jij klinkt als iemand die vaak in Amsterdam komt!quote:Op maandag 11 april 2016 20:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Amsterdam wordt gewoon net als London: een toeristische kermis voor Chinezen en rijke Arabieren.
Nee.quote:
Dat heeft elke pummel in een plaggenhut nog meegekregen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow serieus?? Jij klinkt als iemand die vaak in Amsterdam komt!
nou persiesquote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat heeft elke pummel in een plaggenhut nog meegekregen.
hoeveel druk je vriendquote:Op maandag 11 april 2016 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
ik eet tegenwoordig iedere avond oreo's door mijn kwark
zolang het maar past toch???
quote:Je hebt gelijk, Peacefull. Ik zocht ook niet echt naar advies, ik vond de situatie gewoon grappig. Dat ze moest kiezen tussen haar twee 'slechtste' vakken. Het wordt aardrijkskunde, want gymles is echt niet leuk als je het niet kunt. En frustrerend als je op zich best wel sportief bent, maar je alleen maar wordt beoordeeld op de teamsporten. Ze heeft dit jaar een cijfer gehad voor voetbal, basketbal, volleybal en dan 1x dus voor een radslag.
Je wordt dus beoordeeld op spelinzicht en dat heeft ze niet. Dus haalt ze iedere keer een 6 (laagste cijfer dat hij geeft) en heeft ze iedere keer het laagste cijfer van de klas en sta je dus ook iedere keer voor lul voor de hele klas. Eigenlijk word ik boos als ik het typ. Ik vind het toch al een beetje absurd om daar cijfers voor te geven, maar juist bij gym is het allemaal zo openlijk en geef je ook alleen maar het signaal aan andere kinderen af dat je haar niet in je team moet hebben.
Ik vind het wel lief van je dat je mij een beste man noemt.quote:Op maandag 11 april 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat denk je zelf
de beste man zit met de tong in de endeldarm van danny
beoordeeld op spelinzicht..wut?quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:34 schreef Drinky het volgende:
Hoe kweek ik een kind zonder doorzettingsvermogen 101
[..]
Ik ben naar de vrije school geweest vriend, 100x chiller dan reguliere school. Zou mijn eigen kinderen er ook heensturen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Questular het volgende:
Je kind gewoon naar de vrije school laten gaan, daar kan ze spelen met kinderen met de naam Vlinder of Pepijn. Vervolgens lekker wat aanklooien op de kunstacademie en anti-kraak gaan zitten.
Dit had ik nooit van jou verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben naar de vrije school geweest vriend, 100x chiller dan reguliere school. Zou mijn eigen kinderen er ook heensturen.
Pessimistquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:10 schreef fathank het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen, hoeven ze WO3 ook niet mee te maken.
Zie ook dit topic, waarmee ik onze school op GeenStijl kreeg en mezelf er bijna afgegooid had gekregenquote:
lolquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie ook dit topic, waarmee ik onze school op GeenStijl kreeg en mezelf er bijna afgegooid had gekregen
KLB / Hypocriete pauperschool
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zie ook dit topic, waarmee ik onze school op GeenStijl kreeg en mezelf er bijna afgegooid had gekregen
ben jij dat op die plaatje vriendquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
hier was dennis bijna doodquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ben jij dat op die plaatje vriend
[ afbeelding ]
Je school had natuurlijk gewoon gelijk w.v.b. mobieltjes. Mensen hebben nog maar de aandachtspanne van een gup sinds die dingen populair werden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
En Dennis: was dat nou die motor die gejat was??quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, oud plaatje wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is nooit een motor van mij gejat, wel een scooterquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En Dennis: was dat nou die motor die gejat was??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:18 schreef Drinky het volgende:
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdWat is er precies aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:18 schreef Drinky het volgende:
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdwow echt vet stoer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel ons meer van deze ruwe torri
Achtervolging blijkbaar. Ik had dat toen niet door dus bleef rustig rondjes doen en ben toen doorgereden ergens anders heen. Kwam er thuis pas achter dat ze achter mij aan zaten via vriendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |