hier in Nederland doet men niet anders met katten.quote:Op maandag 11 april 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend op tv zag ik hoe een pony werd gecastreerd
Oma uit murica had pony tekocht voor dr kleinzoon van 2 jaar, maar pony was een echte dekhengst en druk dus om hem in te tomen hup de balletjes eraf...
Wat een bloedhonden
haha die gulmezquote:Op maandag 11 april 2016 14:51 schreef Questular het volgende:
WGR / Grenscontrole's Frankrijk
Wauw...
Ik niet want ben bang voor paarden. Maar de rest van m'n familie bestaat wel uit paardenmeisjes.quote:Op maandag 11 april 2016 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap is een paardenmeisje. The more you know.
Staan je poorten/nat open in je routerquote:Op maandag 11 april 2016 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey beach
ik kan opeens niets meer downloaden via torrents na upgrade w10
weet jij miss waardoor dit komt ;s
[ afbeelding ]
hmm hoe check ik dit ?quote:Op maandag 11 april 2016 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Staan je poorten/nat open in je router
hij staat in de lijst van uitzonderingenquote:wat doet windows firewall
qBittorentquote:welke client gebruik je
Start > Run (of windows toets + R) dan CMD intypen en enter.quote:
Brotip: vul een emmer met 10 liter water, kost bijna niks: dan heb je nog meer!quote:
Dat was in het BB topic, waar niemand meer bij B&F koop, i.t.t. hier.quote:Op maandag 11 april 2016 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
deze zinnetje heb ik afgelopen week ook al eens gelezen hier
Dit.quote:
Dat vliegdekschip??quote:
welk modem heb jequote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmm hoe check ik dit ?
[..]
hij staat in de lijst van uitzonderingen
[..]
qBittorent
quote:Op maandag 11 april 2016 17:17 schreef Eleiko het volgende:
Brotip: vul een emmer met 10 liter water, kost bijna niks: dan heb je nog meer!
port forwarding bedoel je toch hiermee?quote:Op maandag 11 april 2016 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
welk modem heb je
en zet bij qbittorrent random poort uit
kies er eentje voeg die toe aan je nat in je modem (google) en klaar
lift jij eigenlijk wel? en nu gewoon eens antwoord ipv het totaal niet grappige 'ja naar parijs' of 'ja naar de 10de verdieping'quote:
Soms.quote:Op maandag 11 april 2016 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lift jij eigenlijk wel? en nu gewoon eens antwoord ipv het totaal niet grappige 'ja naar parijs' of 'ja naar de 10de verdieping'
hij was manlet je bent in de warquote:Op maandag 11 april 2016 20:02 schreef smegmanus het volgende:
He etha lift jij wel dan? Ik heb gehoord dat je ecto was.
you couldnt be more wrongquote:Op maandag 11 april 2016 20:02 schreef smegmanus het volgende:
He etha lift jij wel dan? Ik heb gehoord dat je ecto was.
quote:
Hee polkadot, maak je niet dik.quote:Op maandag 11 april 2016 20:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle posts worden echt allejezus grappig als je deze PI gebruikt. Hahahaha. Haha. Haha. Ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |