Dat zal het inderdaad zijn. Of de TS is ongeloofelijk dom dat kan natuurlijk ook. Los van de afkomst is het niet slim een zestien jarig meisje naar Frankrijk te ontvoeren.quote:
ontvoeren weekendje weg is wat anders maar een mattie van mij heeft wel eens chimeid meegenomen naar preston hotel en toen kwam de politie omdat het meisje spoorloos was maar die meid wil tegen haar vader zeggen dat ze naar een vriendin gaat logerenquote:Op maandag 11 april 2016 10:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn. Of de TS is ongeloofelijk dom dat kan natuurlijk ook. Los van de afkomst is het niet slim een zestien jarig meisje naar Frankrijk te ontvoeren.
Doet verder niet zo veel af aan de eerdere post van mij in dit topic.quote:Op maandag 11 april 2016 10:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ontvoeren weekendje weg is wat anders maar een mattie van mij heeft wel eens chimeid meegenomen naar preston hotel en toen kwam de politie omdat het meisje spoorloos was maar die meid wil tegen haar vader zeggen dat ze naar een vriendin gaat logeren
Zonder toestemming van de ouders is het onttrekking aan het ouderlijk gezag.quote:Op maandag 11 april 2016 10:15 schreef Gulmez het volgende:
het boeit niet wat jullie denken ik will alleen weten of het strafbaar is en zo ja op welke grond
Jammer dat het verzonnen is....quote:Artikel 279
1Hij die opzettelijk een minderjarige onttrekt aan het wettig over hem gesteld gezag of aan het opzicht van degene die dit desbevoegd over hem uitoefent, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
2 Gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt opgelegd indien list, geweld of bedreiging met geweld is gebezigd, of indien de minderjarige beneden de twaalf jaren oud is.
Dit is eigenlijk het enige wat antwoord wat telt.quote:Op maandag 11 april 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder toestemming van de ouders is het onttrekking aan het ouderlijk gezag.
Dus als je voor ontvoering in de Franse gevangenis wilt kunnen komen...
Komt in de praktijk overigens niet echt voor dat er straf voor word gegeven.quote:Op maandag 11 april 2016 10:26 schreef hottentot het volgende:
Doen TS, hopelijk zijn wij doen een tijdje van dit soort topics af:
[..]
Jammer dat het verzonnen is....
Waarbij het meenemen naar het buitenland niet echt in het voordeel van TS is.quote:Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Komt in de praktijk overigens niet echt voor dat er straf voor word gegeven.
Zolang het meisje vrijwillig is meegegaan, kan Ts hoogstens uitkijken voor een taakstrafje van xx uur.
Waarom niet? Hij wil een 16 jarige meisje naar een hotel meenemen voor seks terwijl hijzelf dus 10 jaar ouder is dan zijn slachtoffer?quote:Op maandag 11 april 2016 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij het meenemen naar het buitenland niet echt in het voordeel van TS is.
Weer zo'n reden waarom de identificatieplicht in NL voor minderjarigen niet door middel van een reisdocument zou moeten gebeuren, maar met een aparte ID-kaart waarmee je niet naar het buitenland kunt reizen.
Omdat seks met een 16-jarige niet per definitie strafbaar is.quote:Op maandag 11 april 2016 10:39 schreef loni55 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij wil een 16 jarige meisje naar een hotel meenemen voor seks terwijl hijzelf dus 10 jaar ouder is dan zijn slachtoffer?
Ja misschien stemt ze mee maar een baby zegt ook geen nee als een pedofiel eraan zit.
De grens is Frankrijk is 15 jaar.quote:Op maandag 11 april 2016 10:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat seks met een 16-jarige niet per definitie strafbaar is.
Dat maakt niet uit.quote:
Ik denk dat de TS een troll topic heeft gepost. Dit is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 11 april 2016 11:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.
Als het strafbaar hier is, kom je er in het buitenland niet mee weg.
Enfin ze is 16, dus het mag.
Hij zou eventueel haar ook kunnen nemen in een nederlands hotel (om het maar even te zeggen waar dit topic duidelijk over gaat), dan is onttrekking een stuk minder snel aan de orde omdat hij niet de intentie heeft haar te onttrekken voor een langere periode of iets in die geest.
Dat is anders als je echt een paar dagen weg gaat of haar in huis laat intrekken.
Het zou me niets verbazen als hij het meent.quote:Op maandag 11 april 2016 11:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS een troll topic heeft gepost. Dit is niet serieus te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |