hier in Nederland doet men niet anders met katten.quote:Op maandag 11 april 2016 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanochtend op tv zag ik hoe een pony werd gecastreerd
Oma uit murica had pony tekocht voor dr kleinzoon van 2 jaar, maar pony was een echte dekhengst en druk dus om hem in te tomen hup de balletjes eraf...
Wat een bloedhonden
haha die gulmezquote:Op maandag 11 april 2016 14:51 schreef Questular het volgende:
WGR / Grenscontrole's Frankrijk
Wauw...
Ik niet want ben bang voor paarden. Maar de rest van m'n familie bestaat wel uit paardenmeisjes.quote:Op maandag 11 april 2016 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap is een paardenmeisje. The more you know.
Staan je poorten/nat open in je routerquote:Op maandag 11 april 2016 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey beach
ik kan opeens niets meer downloaden via torrents na upgrade w10
weet jij miss waardoor dit komt ;s
[ afbeelding ]
hmm hoe check ik dit ?quote:Op maandag 11 april 2016 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Staan je poorten/nat open in je router
hij staat in de lijst van uitzonderingenquote:wat doet windows firewall
qBittorentquote:welke client gebruik je
Start > Run (of windows toets + R) dan CMD intypen en enter.quote:
Brotip: vul een emmer met 10 liter water, kost bijna niks: dan heb je nog meer!quote:
Dat was in het BB topic, waar niemand meer bij B&F koop, i.t.t. hier.quote:Op maandag 11 april 2016 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
deze zinnetje heb ik afgelopen week ook al eens gelezen hier
Dit.quote:
Dat vliegdekschip??quote:
welk modem heb jequote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hmm hoe check ik dit ?
[..]
hij staat in de lijst van uitzonderingen
[..]
qBittorent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |