Srs pas 2 keer in de binnenstad geweest sinds een terug ben. Treurige ellende. Ben helemaal genezen van Rotterdam man.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
of jullie komen nooit buiten dat kan ook
Dat is zoiets als zeggen dat ebola een prima alternatief voor aids is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
het mooiste aan rotterdam is de trein naar amsterdam!!!
grappigquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is zoiets als zeggen dat ebola een prima alternatief voor aids is.
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
'Welke buurt zou je pakken'? Als in waar wonen?
Woon niet meer in Rotterdam sinds ik uit m'n huis ben geschopt togquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Hey clumsie/motello/fareaoer
hebbewn jullie die asian supernerd gezien in de stad met die electrische driewieler stepmobiel met helmpje en geel trainingsjack?
moet steeds "hey seto" denken als ik hem zie, hij is echt aan het posen in het centrum lately
Jep gespotquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef kaasplankje het volgende:
Hey clumsie/motello/fareaoer
hebbewn jullie die asian supernerd gezien in de stad met die electrische driewieler stepmobiel met helmpje en geel trainingsjack?
moet steeds "hey seto" denken als ik hem zie, hij is echt aan het posen in het centrum lately
beetje gay is okquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt totaal niet homo-erotisch ditgoede jockstrap ook die rechter
Zou je denkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 01:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverkanki. SAS selection is niet bepaald mild te noemen
Ja he hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jep gespot![]()
je ziet hem hem altijd op zon hipsterding.
[ afbeelding ]
je moet gewoon ff einde dag gaan shoppen ik koop daar vis, ik ga naar de poelier of de slager, bloemen etc. vind prijzen wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, en is mooi heur, maar nog steeds takkedruk. En die prijzen.
het is toch pas gay als de piemel in de kont zit?quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt totaal niet homo-erotisch ditgoede jockstrap ook die rechter
jij durftquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
grappig
behalve dat ik het niet over den haag had
samequote:Op zaterdag 9 april 2016 06:07 schreef Ties02 het volgende:
Veel te veel bier gedronken
Daar gaan me gains
R.i.p. Bredebroeder, denk dat je de verkeerde creme hebt gebruikt. Misschien even de bijsluiter lezen vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Had een paar dagen geleden ineens jeuk, ook bij shirt uit/aantrekken gevoelig maar niet teveel gekrabt. Maar een paar dagen later is het helemaal rood geworden en zijn het allemaal bultjes geworden. Het doet verder ook geen pijn het is alleen gevoelig en het jeukt.
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Nee maar dan ook echt echt fucking insane, keek die documentaire over selection (geimiteerd door ex-SAS)quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
R.i.p. Bredebroeder, denk dat je de verkeerde creme hebt gebruikt. Misschien even de bijsluiter lezen vriend.
heb de pille al klaarliggen jongequote:Op zaterdag 9 april 2016 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat dat feestje waar ik ook heen ga??
Ja en zelfs dan is het alleen als je vergeet nohomo te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het is toch pas gay als de piemel in de kont zit?
anders niet
Ja/nee, pas als je "bewust" bent van het feit dat er een piemel in je kont zit dan pas imho. Dus mocht er een piemel in jou zitten en je bent daar niet aware van dan maakt het jou theoretisch nog geen gay.quote:Op zaterdag 9 april 2016 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het is toch pas gay als de piemel in de kont zit?
anders niet
Mag ik vragen als hoe vaak dit jou overkomt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja/nee, pas als je "bewust" bent van het feit dat er een piemel in je kont zit dan pas imho. Dus mocht er een piemel in jou zitten en je bent daar niet aware van dan maakt het jou theoretisch nog geen gay.
Met je watergainsquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:26 schreef no1uknow het volgende:
boys ik heb net 10mg creatine gesnoven ipv 5, moet ik nu extra water drinken?
Zou het wel doen, dadelijk krijg je allemaal uitslag op je pecsquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:26 schreef no1uknow het volgende:
boys ik heb net 10mg creatine gesnoven ipv 5, moet ik nu extra water drinken?
ik heb gister vernomen dat jij nog geen borsthaar hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met je watergains![]()
![]()
![]()
![]()
sukkel, neppe spieren he neppe ronaldo
Is dat hetzelfde als inhammen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik heb gister vernomen dat jij nog geen borsthaar hebt.
Optyfen
alles eraf natuurlijk gekquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:46 schreef Klokov het volgende:
Ben benieuwd wat Kaasplankje over borsthaar te zeggen heeft.
betkent goede testlevels tochquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ayyyy
Je zou maar kaal worden. Echt medelijden met kale mensen.
haha iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ayyyy
Je zou maar kaal worden. Echt medelijden met kale mensen.
Kweenie hoor maar zou jij een lekker mokkel met borsthaar doen?quote:
Heb ik al eens eerder gedaan, had zelfs een happy trail van haar borst naar haar vagijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar zou jij een lekker mokkel met borsthaar doen?
6 dagen split 2x per dagquote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Curlbrah het volgende:
Hier een tijd niet meer geweest.
Neem aan dat de meeste mensen hier een split schema hebben. Met hoeveel verschillende dagen rollen jullie? Ik heb nu 4 verschillende dagen; back & biceps, chest & triceps, thighs (squat/deadlift e.d.) en ten slotte shoulders, legs & abs. Zit eraan te denken om het terug te brengen naar 3 verschillende dagen gezien het dan wat makkelijker te combineren is.
Tevens, wat is je kcal intake?
vertel me meerquote:Op zondag 10 april 2016 13:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Hele zondag verpest naja. Wordt tegenwoordig Ed Sheeran genoemd in de lokale feesttentnaja, valt mee te leven
dit is helemaal nix vriend ik zit nu op 9000 par dagquote:Op zondag 10 april 2016 13:27 schreef Curlbrah het volgende:
maar srs, heb nu 4300/4600 kcal intake per dag. voel dat ik een beetje vast zat dus ga eens proberen de dagen wat intenser te maken. Blijft altijd een heel gedoe om een nieuw schema samen te stellen.
een downloadbare spreadsheet mag ookquote:Op zondag 10 april 2016 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een hele speech ga schrijven maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Dimafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 10 april 2016 16:46 schreef Beach het volgende:
tldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Dima
tldr is vrouwen worden niet nat van je gezichtscremequote:
jij wel tochquote:Op zondag 10 april 2016 16:53 schreef Beach het volgende:
[..]
tldr is vrouwen worden niet nat van je gezichtscreme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey DimaHey Klokovquote:She's not yours, it's only your turn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 17:36:04 ]
Heb alles gelezen en ben naar de club gegaan heb letterlijk 5 chicks mee naar huis genomen die een voor een op mn pener gingen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Dima
en toen??quote:Op zondag 10 april 2016 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb alles gelezen en ben naar de club gegaan heb letterlijk 5 chicks mee naar huis genomen die een voor een op mn pener gingen zitten.
Lijn? Sesam?quote:Op zondag 10 april 2016 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toen heb ik ze allemaal vol gespoten natuurlijk
met zaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |