Denk ook aan eczeem.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:31 schreef simmu het volgende:
ziet er uit als exceem idd. heb je dat al eens eerder gehad?
een hele milde zalf is bephathen exczeem, te krijgen bij een drogist. die helpt wel redelijk. als dat niet (snel) werkt kan je beter naar de huisarts gaan.
edit: niet aan krabben! ook niet wrijven, gewoon niet aankomendat maakt het nl altijd erger, wat het ook is
ik bedenk me net dat het ook nog gordelroos kan zijn. dan zijn deze beide opties ook prima, ga er wel mee naar de huisarts als het niet vlot verbetert!quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk ook aan eczeem.
Bepanthen is voor de !meeste! mensen prima, echter, sommigen zijn allergische voor de wolvet die erin zit.
Cetomacrogolcreme met vaseline is wat dat betreft een nog veiligere keuze.
Z'n verhaal past minder bij gordelroos, maar zou evt nog kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:32 schreef simmu het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat het ook nog gordelroos kan zijn. dan zijn deze beide opties ook prima, ga er wel mee naar de huisarts als het niet vlot verbetert!
ik zweer trouwens bij die bepanthen. ik heb een heel gevoelige huid en in het verleden tamelijk ernstige exceem gehad. vandaarje kan een klein beetje proberen op de binnenkant van je elleboog.
ps: ik heb er ook de hardnekkige krentenbaard bij de kinderen weg mee weten te krijgen
Van die cetamacrogolcreme krijgen sommige mensen (waaronder ik) ook een allergische reactie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk ook aan eczeem.
Bepanthen is voor de !meeste! mensen prima, echter, sommigen zijn allergische voor de wolvet die erin zit.
Cetomacrogolcreme met vaseline is wat dat betreft een nog veiligere keuze.
Ja als ts daadwerkelijk een brede boy was, was er misschien nog wat om te fappen geweest. dit is gewoon niksquote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef SeLang het volgende:
Ik klikte op dit topic want ik verwachtte een tietjes topic
een van de twee verschillende types (hsv-1)quote:
Zoster, zo wordt deze herpesvariant genoemd.quote:
Dokter zei dat de kans dat het terugkomt zeer klein is..quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zoster, zo wordt deze herpesvariant genoemd.
Helaas kan ie steeds weer opkomen, vooral op momenten van verminderde weerstand. Je blijft het dus altijd bij je dragen.
Meestal
dat het terugkomt in deze vorm is idd klein, echter; het virus blijft in je lichaam en bij bv verminderde weerstand kan het actief worden. waarschijnlijk in de vorm van een koortslipquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dokter zei dat de kans dat het terugkomt zeer klein is..
Koortslip volgensmij wel maar herinner 't niet goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:05 schreef simmu het volgende:
[..]
dat het terugkomt in deze vorm is idd klein, echter; het virus blijft in je lichaam en bij bv verminderde weerstand kan het actief worden. waarschijnlijk in de vorm van een koortslip(heb je die al eens gehad?)
wees maar blij dat je man bent, vrouwen hebben elke maand die verminderde weerstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |