quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:18 schreef Drinky het volgende:
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdWat is er precies aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdwow echt vet stoer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel ons meer van deze ruwe torri
Achtervolging blijkbaar. Ik had dat toen niet door dus bleef rustig rondjes doen en ben toen doorgereden ergens anders heen. Kwam er thuis pas achter dat ze achter mij aan zaten via vriendenquote:
ja niet prettig vriendquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:27 schreef Deuce92 het volgende:
dat klinkt als een boel onprettigheden vriend
Er is toch ook Robbie van Persie? Dat jij nou Roel heetquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:34 schreef Beach het volgende:
hoe kan jij nou Dennis heten als je uit Perzië komt
Dus het enige verschil tussen Dima en jou is dat jij een motor hebt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Drinky het volgende:
Maar update vriendjes, hij staat nu bij de dealer dus ik kan niet rijden. Gym en masturbatie is het enige wat ik nu heb.
Goedemorgen cc: goede nacht gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme Cor, wanneer heeft er iemand anders dan jij voor het laatst aan die rimpelworst van je getrokken? Komt er inmiddels gewoon puur accuzuur uit?
quote:
Popo dacht te kunnen rijden, helemaal reckdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker eten ja tog. Van Eleiko mogen we tog niet bulken en cutten, omdat het outdated is ofzo.quote:
Zijn duur betaalde mensen dus die moeten zo snel mogelijk van punt A naar B gechauffeurd worden. Zo moeten wel op tijd kunnen inklokken natuurlijk om vervolgens met de Eu-creditcard lekker naar de hoeren te gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kun jij jou Pro-EU partij even vragen wat hier het nut van is??
Bvd.
En daar is echt een V12 voor nodig, want een V6 gaat niet snel genoeg? En allemaal hetzelfde kenteken? Echt: deze onzin moet stoppen. Ik ben pro-Europa, maar niet op deze manier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn duur betaalde mensen dus die moeten zo snel mogelijk van punt A naar B gechauffeurd worden. Zo moeten wel op tijd kunnen inklokken natuurlijk om vervolgens met de Eu-creditcard lekker naar de hoeren te gaan.
Wees blij dat je geen KTM hebt, die heeft meer onderhoud nodig dan dattie rijdtquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:23 schreef Drinky het volgende:
Maar update vriendjes, hij staat nu bij de dealer dus ik kan niet rijden. Gym en masturbatie is het enige wat ik nu heb.
EU zijn vooral heel veel enge mensen bij elkaar die mijn geld afpakken en daar compleet ondoorzichtige dingen mee doen. Afschaffen aub, liever gisteren dan vandaag. Het democratisch beginsel gaat echt niet meer op voor die engnekken in Brussel. Compleet uit de klauwen geëscaleerde megalomane machtswellustingen zijn het.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En daar is echt een V12 voor nodig, want een V6 gaat niet snel genoeg? En allemaal hetzelfde kenteken? Echt: deze onzin moet stoppen. Ik ben pro-Europa, maar niet op deze manier.
Nee ik kan ook de gitaar bespelen en vrouwen aanspreken. Heb een sicke fingerstyle cor nomsayin'quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus het enige verschil tussen Dima en jou is dat jij een motor hebt?
True, die 690 van isdatzo heeft om de haverklap wel wat te lijden. Onderhoud met mijn duc moet om de 12.000km ofzo, goed te overzien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen KTM hebt, die heeft meer onderhoud nodig dan dattie rijdt
Misschien toch maar zo'n Hypermotard kopen. Scheelt 10k per beurt volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |