quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind kaas zelfs zo lekker, dat het ook op mijn lul zit
quote:
hehe, ja dat vind ik er juist cool aan, dat het vrij rustig isquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had die van jou ook veel harder verwacht
wowquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je weet dat in deze SC geldt: teasen=pleasen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beetje kinderlijke opmerking voor mijn doen?
normaal ben je echt kei volwassen jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben al die jaren flink wat misgelopen zegquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat in deze SC geldt: teasen=pleasen?
Beetje ziek om dit kinderlijk te noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou ja 'mis'gelopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben al die jaren flink wat misgelopen zeg
eh okquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:11 schreef McGrath het volgende:
Jongens was gewoon goede comeback van sg.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme man, wat moet het leven zonder appelsap
Niet dan?quote:
Ik heb nooit comebacksquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter dan elke die jij ooit gemaakt hebt.
Ah blijft bij 'vakantie'liefde danquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet echt. Zit al twee weken in Berlijn. Veel te druk beiden. Vind het niet erg
helemaal niequote:
Jaaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah blijft bij 'vakantie'liefde dan
voor of tegen?quote:
quote:
Aightquote:
als je zelf voor voor wilde stemmen heb je het juiste gedaan door niet te stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
Ben zelf niet gaan stemmen. Nu wel beetje spijt van.
Waarschijnlijk was het dat wel geworden inderdaad, maar kon me er gewoon niet toe zetten om me in die hele shit te verdiepen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je zelf voor voor wilde stemmen heb je het juiste gedaan door niet te stemmen.
Oja die hadden we ook nogquote:
Ik ook niet, alleen ik had ook niet verwacht dat er een 30 procent gehaald zou worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het dat wel geworden inderdaad, maar kon me er gewoon niet toe zetten om me in die hele shit te verdiepen.
sig van mortie een tijd terug tochquote:
Nee dat verbaasde mij ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen ik had ook niet verwacht dat er een 30 procent gehaald zou worden.
van mortaxxxquote:
wtf is datquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk dan hahahaha vanaf 30 seconde net een spuitende piemel
https://www.facebook.com/(...)os/1020223211366825/
waarnaartoe?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wilde tegen stemmen maar zat in vliegtuig
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.quote:
nee had het nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.Beetje net als mosselen.
je vind ze doorgaans ook niet onder de bank btw of in de shopquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee had het nog nooit eerder gezien
wazige dingen
bt moet sowieso gewoon weer eens op FOK! komenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je vind ze doorgaans ook niet onder de bank btw of in de shop
Natuur
ik ken ze uiteraardquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.Beetje net als mosselen.
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n dingquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken het ook niet, maar kom ook niet vaak aan de kust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n ding
quote:
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoonquote:
Uiteraard omdat Zeeuw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoon
hoezo ben jij nu al wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
hehe gvd waarom heb ik deze nog steeds op m'n pc staan
Oja is ook zo.quote:
daarom van die hippe waterschoentjes..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
gwnquote:
Ja, we waren er net 2 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Vermijd die shit als de pest... hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
werd een keer op eerste dag van vakantie door een kwal gestoken
rest van de vakantie niet meer t water in geweest
Daarom ben je nu zeker zelf ook een kwal?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
werd een keer op eerste dag van vakantie door een kwal gestoken
rest van de vakantie niet meer t water in geweest
Die zitten daar ook, ja. Volgens mij heb ik zelfs toen nog van die waterschoenen gekochtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom van die hippe waterschoentjes..
zeker op plaatsen waar ook zee egels voorkomen
brandde als de tyfusquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Vermijd die shit als de pest... hoe voelt dat?heb je niet over jezelf heen gepist?
neehquote:
nicequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha mogen ze hier ook wel meer doen bij die vertiefde jeugd
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ja lijkt me echt kut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
brandde als de tyfus![]()
hehe nee, dat niet, al schijnt dat wel te helpen ja
Ja, echt sickquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ble-woman-death.html
zieke poep
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?quote:
oeh ziet er interessant uit, thanksquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ement-van-geluk.html
Nu al helemaal verpest. Komt nooit meer goedquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt kut.
[..]
Ja, echt sick13 en 14 jaar
hoe kom je op zoiets...?
[..]
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?
Heb ik niet nodig om ze te laten luisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt kut.
[..]
Ja, echt sick13 en 14 jaar
hoe kom je op zoiets...?
[..]
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?
Bruut geweld tegen vervelende leerlingen.quote:
Je laat even je bomgordel zien? ;pquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig om ze te laten luisteren.
sws vind ik dat je kutkinderen fysiek pijn mag doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Bij dit soort figuren, jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sws vind ik dat je kutkinderen fysiek pijn mag doen
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ble-woman-death.html
zieke poep
Nee ik kijk ze gwn aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bruut geweld tegen vervelende leerlingen.
[..]
Je laat even je bomgordel zien? ;p
Enkelgewichtjes ;Pquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bruut geweld tegen vervelende leerlingen.
[..]
Je laat even je bomgordel zien? ;p
jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij kerel met die veelte lange adidas broek?
Ja.quote:
Rust in vrede voet van Noelquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n ding
quote:
Hoe kan je nou een soort onderwijs beamen?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een soort onderwijs beamen?
Met een beamerquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lolz ;Dquote:
Je vindt het normaal dat ie een meisje zo tegen de grond smijt? Echt gewoon totaal ongeschikt als je een kind niet eens op een normale manier in bedwang kan houden.quote:
Waar zien jullie dit allemaal? Ik zie in dat filmpje allemaal losse foto's ?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat ie een meisje zo tegen de grond smijt? Echt gewoon totaal ongeschikt als je een kind niet eens op een normale manier in bedwang kan houden.
een kindquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat ie een meisje zo tegen de grond smijt? Echt gewoon totaal ongeschikt als je een kind niet eens op een normale manier in bedwang kan houden.
Je lagged.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zien jullie dit allemaal? Ik zie in dat filmpje allemaal losse foto's ?
misschien was het wel zo'n onhandelbaar kutkindquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want de wet is heilig, zelf nadenken moeten we maar niet doen.
Dit is hoe totalitaire regimes ontstaan, door laffe hazen als jij, die afstand doen van hun eigen ratio. Als ik nooit meer iets zou doen wat voor de wet niet mocht, zou ik iedere dag als jan lul voor rode stoplichten staan te wachten, in mijn broek pissen als ik in het park bier drink want dat is voor zover ik weet niet verboden en wildplassen wel, en ik zou me nooit meer aftrekken voor het slaapkamerraam van het gehandicapte zoontje van de buren, want ondanks dat hij er toch niks van kan zeggen, is dit wettelijk verboden.
Denk verdomme eens na man.
Uiteraard omdat zeelandquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe oud schat je haar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
je hebt wel gelijk hoor, is 12 jaar dus een kind... maar toegegeven, dat zegt tegenwoordig niets meer... kinderen van 13 en 14 jaar die volwassenen voor de fun vermoorden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Sommigen zijn gewoon totaal onhandelbaar. Jij bent er zo eentje die gelooft in oneindig praten en aai over de bolletjes?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. De ene 12 jarige is niet de andere 12 jarige...quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon totaal onhandelbaar. Jij bent er zo eentje die gelooft in oneindig praten en aai over de bolletjes?
Ja wat dan.. meteen mes in dr oog?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon totaal onhandelbaar. Jij bent er zo eentje die gelooft in oneindig praten en aai over de bolletjes?
Dat is niet iets van tegenwoordig en lijkt me ook geen reden om elk kind dan maar met grof geweld tegen de grond te werken. Als je als agent al zo reageert op een meisje van 12 vraag ik me af hoe hij handelt in andere situaties.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk hoor, is 12 jaar dus een kind... maar toegegeven, dat zegt tegenwoordig niets meer... kinderen van 34 en 14 jaar die volwassenen voor de fun vermoorden.
Ze kunnen dan 12 zijn maar niet compleet weerloos ofzo hoor.
is ze 12?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. De ene 12 jarige is niet de andere 12 jarige...
Dan had hij haar ook gewoon op een normale manier kunnen arresteren, als ze echt zo onhandelbaar is, wat verder niet te zien is in het filmpje. Iemand zo tegen de grond smijten hoort een agent niet te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stond in het bericht.quote:
Ook niet elk kind word zo tegen de grond gewerkt.. in dit geval wel, en je ziet in dit geval niet goed genoeg om er echt over te oordelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet iets van tegenwoordig en lijkt me ook geen reden om elk kind dan maar met grof geweld tegen de grond te werken. Als je als agent al zo reageert op een meisje van 12 vraag ik me af hoe hij handelt in andere situaties.
hey ouwequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat dan.. meteen mes in dr oog?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
en je ziet in dit geval niet goed genoeg om er echt over te oordelen denk ik.
ah oke, niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stond in het bericht.
[..]
Ook niet elk kind word zo tegen de grond gewerkt.. in dit geval wel, en je ziet in dit geval niet goed genoeg om er echt over te oordelen denk ik.
En als dat kind nou heeft gezegd dat die agent een hoerenzoon was en z'n moeder een kuthoer?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet iets van tegenwoordig en lijkt me ook geen reden om elk kind dan maar met grof geweld tegen de grond te werken. Als je als agent al zo reageert op een meisje van 12 vraag ik me af hoe hij handelt in andere situaties.
dan is het uiteraard volledig terechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En als dat kind nou heeft gezegd dat die agent een hoerenzoon was en z'n moeder een kuthoer?
Beetje dubbelop, is niet erg sterk op die manier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En als dat kind nou heeft gezegd dat die agent een hoerenzoon was en z'n moeder een kuthoer?
hehe, scherpquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje dubbelop, is niet erg sterk op die manier.
Zidanequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tja wat is veel?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
syndroom
De meeste vrouwen hebben er geen moeite mee om een man te daten die al veel vrouwen in zijn bed heeft gehad. Andersom lijken mannen er wel moeite mee te hebben als vrouwen voor hen al flink rond heeft zitten sletten.
Zou jij daten met een vrouw die reeds veel mannen in bed heeft gehad?
Johquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, niet gelezen.
een beetje overdreven van meneer agent is het natuurlijk wel
syndroomquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
syndroom
De meeste vrouwen hebben er geen moeite mee om een man te daten die al veel vrouwen in zijn bed heeft gehad. Andersom lijken mannen er wel moeite mee te hebben als vrouwen voor hen al flink rond heeft zitten sletten.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan had hij haar ook gewoon op een normale manier kunnen arresteren, als ze echt zo onhandelbaar is, wat verder niet te zien is in het filmpje. Iemand zo tegen de grond smijten hoort een agent niet te doen.
achgossiequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef MAHL het volgende:
Heb last van mijn keeltje en voel me een beetje grieperig maar ik moet nog tot 5 uur doorgaan met werk.
quote:
die filmpjes beginnen nooit aan het begin waardoor je de context mist. politie krijgt altijd de schuld terwijl de dader mss agressief werd. maar ja ik vraag me in dit geval wel af of het niet wat minder kon. lijkt me dat hij veel sterker is dan zij en hij smackt haar wel echt hard op de grondquote:
leert ze het wel afquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die filmpjes beginnen nooit aan het begin waardoor je de context mist. politie krijgt altijd de schuld terwijl de dader mss agressief werd. maar ja ik vraag me in dit geval wel af of het niet wat minder kon. lijkt me dat hij veel sterker is dan zij en hij smackt haar wel echt hard op de grond
definieer veelquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
syndroom
was dat nog niet duidelijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt zo'n linkse boomknuffelaar he jij
Ja precies.. zo is wel vaker zoiets debunked. Je moet ook wat als agent he, elke dag confrontatie met geweld, agressie.. dan snap ik dat je wat zenuwachtig bent soms. Daar word helaas nooit rekening mee gehouden. Wel jammer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die filmpjes beginnen nooit aan het begin waardoor je de context mist. politie krijgt altijd de schuld terwijl de dader mss agressief werd. maar ja ik vraag me in dit geval wel af of het niet wat minder kon. lijkt me dat hij veel sterker is dan zij en hij smackt haar wel echt hard op de grond
wat ervaring kan geen kwaad, zo lang ze zich maar weer gewassen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
syndroom
Geen strak kutje meer danquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
zou me denk ik weinig boeien hoeveel kerels een chick heeft gehad
haha maagdje. kutjes zijn flexibelquote:
Echt he.quote:
ook als haar vader er overheen is gegaan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
quote:
ik denk dat SG dit wel wil doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he.
Wie van de dames hier brengt mij een dekentje, een kopje warme chocomel en een lieve knuffel.
lekker juistquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ook als haar vader er overheen is gegaan?
status toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je dat überhaupt willen weten? waar wint iemand iets mee als die dit weet?
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.quote:
ja ongetwijfeldquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het ook niet kunnen, maar komt wel voor
Sws is een kut geen homp vlees waar een gat in is geboord en wat met penissen steeds verder uitgehold wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.
Waarom moet ik dat zeggen? dat weten ze zelf ook wel. Dat het kan uitscheuren is wel wat anders hequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen vrouwen die een kindje hebben gebaard
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
Het ligt aan meer factoren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.
status van?quote:
Maar bij de anus is dit wel weer zo, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws is een kut geen homp vlees waar een gat in is geboord en wat met penissen steeds verder uitgehold wordt.
En als een andere vriendengroep die je niet kent er over heen is geweest?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoor
nee behangen vleesgrot omschreef je het toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws is een kut geen homp vlees waar een gat in is geboord en wat met penissen steeds verder uitgehold wordt.
Niet anaal doen, lekker bekrompen weer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar bij de anus is dit wel weer zo, toch?
Niet dat ik anaal doe
nee oké, dat is ook wel een ander verhaalquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoor
haha jij hebt een dun slurfjequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is juist een spier, maar scheurt eerder dan uitrekken vgm.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar bij de anus is dit wel weer zo, toch?
Niet dat ik anaal doe
Snap niet wat mensen er zo geil aan vinden. Iets met taboe doorbreken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet anaal doen, lekker bekrompen weer.
? Het taboe van het niet lekker vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen er zo geil aan vinden. Iets met taboe doorbreken?
Dat laatste. Wie wordt er nou opgewonden van zijn sjaak in de darmuitgang van een vrouw te stoppen? Met alle viezigheid die daar bijhoort?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
? Het taboe van het niet lekker vinden.
Of het geil vinden omdat het taboe is?
zijn lui die er een PET fles in kwijt kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist een spier, maar scheurt eerder dan uitrekken vgm.
Taboe? We leven niet meer in de jaren '80quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen er zo geil aan vinden. Iets met taboe doorbreken?
Het is juist taboe om er niet aan te doen. Dat is preuts.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taboe? We leven niet meer in de jaren '80
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat laatste. Wie wordt er nou opgewonden van zijn sjaak in de darmuitgang van een vrouw te stoppen? Met alle viezigheid die daar bijhoort?
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is juist taboe om er niet aan te doen. Dat is preuts.
Sommige mensen hebben last van verstopping, misschien zit hun endeldarm wel het grootste gedeelte van de tijd vol, maar ze kunnen hem nog niet legen omdat ie nog geen kopjes geeft.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat men nog steeds niet snapt dat de endeldarm niet vol zit met poep constant
+ even met de douchekop op harde straal erdoor en je kan eruit etenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat men nog steeds niet snapt dat de endeldarm niet vol zit met poep constant
Wat raad je die mensen aan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben last van verstopping, misschien zit hun endeldarm wel het grootste gedeelte van de tijd vol, maar ze kunnen hem nog niet legen omdat ie nog geen kopjes geeft.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
+ even met de douchekop op harde straal erdoor en je kan eruit eten
.quote:
eigenlijk best raar dat we zo denken. stel ze doet 4 van jouw vrienden maar heeft verder niet met veel mensen seks zal men haar toch als slet beschouwenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die nadelen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in hun geval is dat symptoombestrijding, dus zitten vast weer vervelende nadelen aan.
seks met 4 mensen uit je directe omgeving, tuurlijk denk je dan dat het een slet isquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eigenlijk best raar dat we zo denken. stel ze doet 4 van jouw vrienden maar heeft verder niet met veel mensen seks zal men haar toch als slet beschouwen
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
+ even met de douchekop op harde straal erdoor en je kan eruit eten
dat klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zal moeten spoelen om de binnenkant schoon te krijgen...
dan ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En als een andere vriendengroep die je niet kent er over heen is geweest?
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook weleens stront gehad aan mn snikkel hihi
En toen ATM?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Ik ben gewoon bang dat ik een bruine verrassing aantref bij anaal
Begin eens met je vinger, veel dieper zal je wel niet gaan. Als er niks onder je nagel zit, dan zit je goed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Ik ben gewoon bang dat ik een bruine verrassing aantref bij anaal
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin eens met je vinger, veel dieper zal je wel niet gaan. Als er niks onder je nagel zit, dan zit je goed.
moest lachen om die post, vooral door die hihi erachterquote:
ass to mouth lijkt mequote:
Denk serieus dat je dat wel eens gedaan hebt zonder dat je het weetquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
xddddddddquote:
weenie, dat is het probleemquote:
Niks mis mee ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luister al de hele dag RoyKomt door Etto
Toevallig mix van RL grimes opstaan dit nummer is nu bezig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, dat is het probleem
post maar gewoon iets
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
Homos in the house en gelijk wordt het vulgair
nice ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toevallig mix van RL grimes opstaan dit nummer is nu bezig.
Sample dat ze gebruiken in dit nummer is top notch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
verwachtte eigenlijk van die skrillex achtige dubstep na de drop maar dat was gelukkig nie zo
Ja maar ik heb het over relatiemateriaal. Tuurlijk, heb ook wel eens het plaatselijke matras gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk serieus dat je dat wel eens gedaan hebt zonder dat je het weet
Die mankeert zeker wat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Stelio Kontos
Wat is met deze user, die matthias? Valt me nou al een tijdje op dat ie overal post alsof ie down heeft ofzo.
Ja, zo. Naja zou mij ook niet veel meer uitmaken. Had ik toen ik jonger was wel meer...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over relatiemateriaal. Tuurlijk, heb ook wel eens het plaatselijke matras gedaan
quote:
Dit soort muziek vind ik, blijft echt zo relaxtquote:
oldschool vibequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort muziek vind ik, blijft echt zo relaxt
Deze?
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over relatiemateriaal. Tuurlijk, heb ook wel eens het plaatselijke matras gedaan
Ja, precies. Echt mijn ding persoonlijkquote:
Klinkt wel oké jaquote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
HeheMaar nu wil ik eigenlijk ook wel een naam weten
jakkiequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Clique instrumentaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt wel oké jalekker funky, vind ook gewoon instrumental hiphop ook relaxt.
gast m'n oren wtfquote:
Gewoon met een clip-on manbun dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou headbangen maar heb geen lang haar meer.
wat luister jij eigenlijk voor muziek? kan me daar niet echt een beeld bij vormenquote:
aint nobody fucking with my cliquequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat luister jij eigenlijk voor muziek? kan me daar niet echt een beeld bij vormen
hahahquote:
benieuwd wanneer Sylvana Simons hier over gaat klagen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wil nog een keer naar zwahte cross.
Verschillend. Best wel mainstream. Rock, indie pop, antifolk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat luister jij eigenlijk voor muziek? kan me daar niet echt een beeld bij vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |