wat ervaring kan geen kwaad, zo lang ze zich maar weer gewassen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
syndroom
De meeste vrouwen hebben er geen moeite mee om een man te daten die al veel vrouwen in zijn bed heeft gehad. Andersom lijken mannen er wel moeite mee te hebben als vrouwen voor hen al flink rond heeft zitten sletten.
Zou jij daten met een vrouw die reeds veel mannen in bed heeft gehad?
Geen strak kutje meer danquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
zou me denk ik weinig boeien hoeveel kerels een chick heeft gehad
haha maagdje. kutjes zijn flexibelquote:
Echt he.quote:
ook als haar vader er overheen is gegaan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
quote:
ik denk dat SG dit wel wil doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he.
Wie van de dames hier brengt mij een dekentje, een kopje warme chocomel en een lieve knuffel.
lekker juistquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ook als haar vader er overheen is gegaan?
status toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je dat überhaupt willen weten? waar wint iemand iets mee als die dit weet?
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.quote:
ja ongetwijfeldquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het ook niet kunnen, maar komt wel voor
Sws is een kut geen homp vlees waar een gat in is geboord en wat met penissen steeds verder uitgehold wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.
Waarom moet ik dat zeggen? dat weten ze zelf ook wel. Dat het kan uitscheuren is wel wat anders hequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen vrouwen die een kindje hebben gebaard
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
Het ligt aan meer factoren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.
status van?quote:
Maar bij de anus is dit wel weer zo, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws is een kut geen homp vlees waar een gat in is geboord en wat met penissen steeds verder uitgehold wordt.
En als een andere vriendengroep die je niet kent er over heen is geweest?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoor
nee behangen vleesgrot omschreef je het toch?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws is een kut geen homp vlees waar een gat in is geboord en wat met penissen steeds verder uitgehold wordt.
Niet anaal doen, lekker bekrompen weer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar bij de anus is dit wel weer zo, toch?
Niet dat ik anaal doe
nee oké, dat is ook wel een ander verhaalquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |