abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161260457
Die Britten zijn soms toch helemaal gek.

Adam Johson werd onlangs veroordeeld tot 6 jaar cel wegens sexuele handelingen met een 15-jarig meisje. Hij zou haar gekust en wat betast hebben in zijn Range Rover.

Nergens wordt gesproken van een verkrachting, dus vind ik die straf absurd hoog. Zelf snap ik niet wat je lekker kan vinden aan een 15-jarige als je zelf al bijna 30 bent, maar als dat meisje het leuk en spannend vond om wat te ondernemen met een profvoetballer so what? :')

Mocht hij haar verkracht hebben ok, maar dit was niet het geval.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:05:22 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_161260554
Oh een voetballer, dan knijpen we een oogje dicht?
:')
pi_161260619
Ik vind de straf ook overdreven. Een normaal iemand zou niet eens aangifte tegen gedaan worden :')
pi_161260624
Na 2 rechtzaken vlak na elkaar zullen topsporters met voorkeur voor jonge meisjes toch wel uitkijken in de UK?
pi_161260724
Denken dat 15 jarigen het tegen hun zin in doen :')

Zijn die rechters nooit 15 geweest :')
U MAD?
pi_161261183
quote:
3s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:11 schreef de_boswachter het volgende:

Die waren natuurlijk nerds die zichzelf niet eens aftrokken toen ze 18 waren.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161261235
quote:
3s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:11 schreef de_boswachter het volgende:

Seksuele handelingen met personen van die leeftijd zijn volgens de britse wet altijd verkrachting.
pi_161261846
De wet zegt niet doen, dus doe het dan ook gewoon niet....
pi_161262339
Je moet toch wel beter weten, 15 jarige meisjes... Terecht die straf, vieze pedofiel.
pi_161273010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:47 schreef jo.de.jong het volgende:
Dit
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:34:47 #11
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161273282
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:47 schreef jo.de.jong het volgende:
Ja want de wet is heilig, zelf nadenken moeten we maar niet doen. :')

Dit is hoe totalitaire regimes ontstaan, door laffe hazen als jij, die afstand doen van hun eigen ratio. Als ik nooit meer iets zou doen wat voor de wet niet mocht, zou ik iedere dag als jan lul voor rode stoplichten staan te wachten, in mijn broek pissen als ik in het park bier drink want dat is voor zover ik weet niet verboden en wildplassen wel, en ik zou me nooit meer aftrekken voor het slaapkamerraam van het gehandicapte zoontje van de buren, want ondanks dat hij er toch niks van kan zeggen, is dit wettelijk verboden. :')

Denk verdomme eens na man.
pi_161274365
Gelukkig hebben wij :

Interessant he ?
pi_161275001
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Dit is hoe totalitaire regimes ontstaan, door laffe hazen als jij, die afstand doen van hun eigen ratio. Als ik nooit meer iets zou doen wat voor de wet niet mocht, zou ik iedere dag als jan lul voor rode stoplichten staan te wachten, in mijn broek pissen als ik in het park bier drink want dat is voor zover ik weet niet verboden en wildplassen wel, en ik zou me nooit meer aftrekken voor het slaapkamerraam van het gehandicapte zoontje van de buren, want ondanks dat hij er toch niks van kan zeggen, is dit wettelijk verboden. :')

Ik moest huilen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:35:26 #14
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161275594
quote:

[..]

Wat.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_161275661
quote:

[..]

Ah, dus wij voorkomen totalitaire regimes door de wet te breken. En dus is iedereen die zich houdt aan de wet voorstander van totalitaire regimes.

En mensen die niet afstand doen 'van hun eigen ratio' (:? :? ), die zich individualistisch gedragen, dat zijn de helden van deze maatschappij.

Duidelijk.

Denk verdomme eens na, man.
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:10:05 #16
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161276354
quote:

[..]

Prachtig dit _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:15:45 #17
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_161276486
quote:

[..]

hehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_161276629
quote:

[..]

iemand overtreed de wet, een redelijke wet. Seks met minderjarigen is strafbaar. Wat is hier het discussiepunt, wat snap je hier niet aan?

[ Bericht 10% gewijzigd door jo.de.jong op 08-04-2016 12:45:02 ]
pi_161276664
Je moet gewoon minderjarige bordelen maken om dit soort verkrachtingen tegen te gaan.
pi_161277395
Hem pakken ze wel op maar als een groep Pakistanen hun dochters verkracht doen ze geen aangifte want straks denken mensen dat ze racist zijn.
pi_161277599
Dus de britten zijn gek omdat ze een kinderverkrachter opsluiten?

ok ja, logisch, dit is tenslotte FOK.
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:24:43 #22
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161277742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ah, dus wij voorkomen totalitaire regimes door de wet te breken. En dus is iedereen die zich houdt aan de wet voorstander van totalitaire regimes.

En mensen die niet afstand doen 'van hun eigen ratio' (:? :? ), die zich individualistisch gedragen, dat zijn de helden van deze maatschappij.

Duidelijk.

Denk verdomme eens na, man.
Je leest toch wat ik zeg, man? Erg vervelend om met mensen die discussiëren die constant alles expres in andere context gaan plaatsen om een of ander zwak punt te maken.

Nog een keer dan, speciaal voor jou en alle anderen die stiekem onder hun bankje van het speciaal onderwijs op FOK! zitten. We voorkomen totalitaire regimes door het overheidsbeleid constant tegen het licht te houden en te rebelleren indien nodig. Niet door te leven naar het motto 'de wet zegt niet doen, dus doe het dan ook gewoon niet.' In Noord Korea zijn ze blij met onderdanige onderkruipsels als jullie.
pi_161277905
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dit dus. Van die korpsballen die ontmaagd worden in de red light zone van Amsterdam.
U MAD?
pi_161278375
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:24 schreef Micson het volgende:
Je leest toch wat ik zeg, man?

Erg vervelend om met mensen die discussiëren die constant alles expres in andere context gaan plaatsen om een of ander zwak punt te maken.

Nog een keer dan, speciaal voor jou en alle anderen die stiekem onder hun bankje van het speciaal onderwijs op FOK! zitten. We voorkomen totalitaire regimes door het overheidsbeleid constant tegen het licht te houden en te rebelleren indien nodig. Niet door te leven naar het motto 'de wet zegt niet doen, dus doe het dan ook gewoon niet.' In Noord Korea zijn ze blij met onderdanige onderkruipsels als jullie.
"indien nodig"

En dat is wanneer nodig? Op het moment dat JIJ het er niet mee eens bent of op het moment dat de meerderheid van de bevolking het er niet mee eens is?

Vertel, wat zijn jouw criteria daarin?

En kom eens met iets concreets. Niet iets stompzinnigs als 'de wet te stom voor woorden is'.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:21:59 #25
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161280458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

"indien nodig"

En dat is wanneer nodig? Op het moment dat JIJ het er niet mee eens bent of op het moment dat de meerderheid van de bevolking het er niet mee eens is?

Vertel, wat zijn jouw criteria daarin?

En kom eens met iets concreets. Niet iets stompzinnigs als 'de wet te stom voor woorden is'.
Ik noemde toch al drie voorbeelden. Drie concrete zaken waarmee we allemaal te maken krijgen en die alleen strafbaar zijn omdat ze veel geld in de schatkist brengen.

Criterium is het al dan niet overeind blijven van de claim in een dialectisch proces mogelijk gemaakt door grote geesten die op een bepaald platform bijeen komen.
pi_161281231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:21 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik noemde toch al drie voorbeelden. Drie concrete zaken waarmee we allemaal te maken krijgen en die alleen strafbaar zijn omdat ze veel geld in de schatkist brengen.

Criterium is het al dan niet overeind blijven van de claim in een dialectisch proces mogelijk gemaakt door grote geesten die op een bepaald platform bijeen komen.
Je noemt drie voorbeelden zonder aan te geven waarom ze 'zo stom' zijn en waarom die wetten er niet zouden moeten zijn. Probeer het nog eens.
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:13:54 #27
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161281664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je noemt drie voorbeelden zonder aan te geven waarom ze 'zo stom' zijn en waarom die wetten er niet zouden moeten zijn. Probeer het nog eens.
Oké, vooruit. In 1955 waren vrouwen wettelijk handelingsonbekwaam. Ze hadden zelfs toestemming nodig om de strijkbout te mogen kopen waarmee te tot in de lengte der dagen de pisvlekken uit hun mans onderbroeken moesten strijken. Volgens jouw redenering zouden de vrouwen hierin moeten berusten, want het is nu eenmaal de wet.

Als je het ergens niet mee eens bent, moet je je niet door een of andere wet in het keurslijf laten drukken. Je moet juist vechten waarvoor je staat.
pi_161281745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:17 schreef zovty het volgende:
Dus de britten zijn gek omdat ze een kinderverkrachter opsluiten?

ok ja, logisch, dit is tenslotte FOK.
quote:
ver·krach·ten (verkrachtte, heeft verkracht)
geweld aandoen: een vrouw verkrachten met geweld seksueel misbruiken
Een 15 jarige die vrijwillig wat zoent in de auto lijkt daar echt onder te vallen ja :')
Geef hem een week schoffelen en een verplichte cursus normen en waarden ofzo en hang er een voorwaardelijke gevangenis straf aan als hij binnen 5 jaar oid weer de fout in gaat.

6 jaar gevangenis is debiel :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 16:19:03 ]
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:33:07 #29
404039 Glasbak5
Slaap goed
pi_161282028
Terechte klacht. Meisje lokt het zelf uit. Heel heel heel dom van hem, maar 6 jaar buiten proportioneel. Eerder 6 jaar waarvan 5,5 voorwaardelijk.
  vrijdag 8 april 2016 @ 16:34:00 #30
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161282039
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:16 schreef CrashO het volgende:

[..]

[..]

Een 15 jarige die vrijwillig wat zoent in de auto lijkt daar echt onder te vallen ja :')
Geef hem een week schoffelen en een verplichte cursus normen en waarden ofzo en hang er een voorwaardelijke gevangenis straf aan als hij binnen 5 jaar oid weer de fout in gaat.

6 jaar gevangenis is debiel :')
Hij mag ook nooit meer in de Premier League voetballen en is uit FIFA 2016 gehaald. Als hij een half jaartje had gewacht en dan dat meisje helemaal kapot had geneukt, was er niks aan de hand geweest. :')
pi_161285579
Slaat ook nergens op, maar het is niet anders. Het ging vrijwillig en ze hebben geen eens seks gehad. Aan de andere kant kan een vrouwelijke leraar heel de school afwerken en ze mag een jaar schoffelen
pi_161291210
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Hij mag ook nooit meer in de Premier League voetballen en is uit FIFA 2016 gehaald. Als hij een half jaartje had gewacht en dan dat meisje helemaal kapot had geneukt, was er niks aan de hand geweest. :')
Ik heb echt te doen met die man, alles weg door een zoen met een 15-jarig meisje die je helemaal geweldig vindt. 6 jaar cel is echt bizar. Aantal weken taakstraf om even uit te leggen dat dit niet de bedoeling is, is ook prima maar dit gaat veel te ver....
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:59:35 #33
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161298690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als een dief in de nacht het topic verlaten als je de discussie verliest. Zo heeft je moeder je toch niet opgevoed hoop ik.
pi_161298709
Johnson* jij smerige belg je typt het al twee keer fout
pi_161298764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Net zoals bij jou voorbeeld over door rood rijden het gaat vaak goed maar het kan ook gruwelijk fout gaan. Regels zijn arbitrair maar jeugd moet wat mij betreft altijd beschermd worden. In jou logica zou de leeftijd grens dan op 15.5 moeten liggen om het niet strafbaar te laten zijn, dan komt dadelijk de volgende en op den duur is pedofilie gewoon legaal.
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:23:59 #36
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161298958
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Net zoals bij jou voorbeeld over door rood rijden het gaat vaak goed maar het kan ook gruwelijk fout gaan. Regels zijn arbitrair maar jeugd moet wat mij betreft altijd beschermd worden. In jou logica zou de leeftijd grens dan op 15.5 moeten liggen om het niet strafbaar te laten zijn, dan komt dadelijk de volgende en op den duur is pedofilie gewoon legaal.
Nee dat zeg ik niet. Dat de grens 16 is kan ik inkomen (wellicht zelfs aan de jonge kant) maar dat je een 16 jarig meisje haar hele gezicht legaal kan onderschijten en een 15,5 jarig meisje niet kan zoenen zonder 6 jaar cel te krijgen, dan wordt er geen rechtvaardigheid geserveerd.

Dus het systeem is corrupt, en ik ben trots op Adam Johnson dat hij op deze manier zijn burgerlijke ongehoorzaamheid toont en zichzelf opoffert ten bate van een betere toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 09-04-2016 11:08:56 ]
pi_161299079
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:23 schreef Micson het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Dat de grens 16 is kan ik inkomen (wellicht zelfs aan de jonge kant) maar dat je een 16 jarig meisje haar hele gezicht legaal kan onderschijten en een 15,5 jarig meisje niet kan zoenen zonder 6 jaar cel te krijgen, dan wordt er geen rechtvaardigheid geserveerd.

Dus het systeem is corrupt, en ik ben trots op Adam Johnson dat hij op deze manier zijn burgerlijke ongehoorzaamheid toont en zichzelf opoffert ten bate van een betere toekomst.
Het systeem corrupt, wil je nu echt een serieuze discussie voeren of zit je maar wat te trollen? :')
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:55:11 #38
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161299386
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het systeem corrupt, wil je nu echt een serieuze discussie voeren of zit je maar wat te trollen? :')
Ik ben bloedserieus, hoezo?
pi_161299563
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:55 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus, hoezo?
Wat is er dan corrupt aan dit systeem, je twijfelt zelfs of de leeftijdgrens van 16 niet te jong is maar de consequenties bij het overtreden van regels vind je dan corrupt?
  zaterdag 9 april 2016 @ 11:18:55 #40
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161299768
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat is er dan corrupt aan dit systeem, je twijfelt zelfs of de leeftijdgrens van 16 niet te jong is maar de consequenties bij het overtreden van regels vind je dan corrupt?
De strafmaat is absurd. Om jouw vergelijking te gebruiken met het snelheidslimiet: het is alsof je legaal 99 kilometer per uur mag rijden, maar als je 100 rijdt je 3 jaar de bak in moet.

Bij snelheid werkt het cumulatief, hoe harder hoe meer straf. Zo zou dat hier ook moeten. Meisje van 15 zoenen is twee weken schoffelen, meisje van 15 neuken een half jaar voorwaardelijk en een verplichte cursus, meisje van 14 neuken een jaar cel etc.
pi_161300188
Kut is dat ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_161307355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:13 schreef Micson het volgende:

[..]

Oké, vooruit. In 1955 waren vrouwen wettelijk handelingsonbekwaam. Ze hadden zelfs toestemming nodig om de strijkbout te mogen kopen waarmee te tot in de lengte der dagen de pisvlekken uit hun mans onderbroeken moesten strijken. Volgens jouw redenering zouden de vrouwen hierin moeten berusten, want het is nu eenmaal de wet.

Als je het ergens niet mee eens bent, moet je je niet door een of andere wet in het keurslijf laten drukken. Je moet juist vechten waarvoor je staat.
Echt, is dat alles wat je hebt? Ik snap prima wat jij bedoelt, maar ik vroeg om concrete voorbeelden.

En ik maar denken dat jij de eerdere drie voorbeelden ging uitleggen.......maar schijnbaar waren dat volstrekte idiote voorbeelden.
pi_161307388
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:59 schreef Micson het volgende:

[..]

Als een dief in de nacht het topic verlaten als je de discussie verliest. Zo heeft je moeder je toch niet opgevoed hoop ik.
Discussie verliezen....hahaha!!

Arguing on the internet.....

Nou ja, je kent het plaatje vast wel.
pi_161307435
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 9 april 2016 @ 19:43:32 #45
240618 Micson
The lonely stoner
pi_161310248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Echt, is dat alles wat je hebt? Ik snap prima wat jij bedoelt, maar ik vroeg om concrete voorbeelden.

En ik maar denken dat jij de eerdere drie voorbeelden ging uitleggen.......maar schijnbaar waren dat volstrekte idiote voorbeelden.
Ahja nu moeten het opeens weer die drie specifieke voorbeelden zijn die ik moet gaan uitleggen. :') Je vroeg om een voorbeeld en je kreeg er een, maar je kon het niet handelen. Jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')