Hoor ik mensen vaker over.. nooit geprobeerd... lijkt me vies. net als peanutbutter jellyquote:
Dankje schatquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Komt je schatje nog uit Spanje
In principe ben je dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:57 schreef deadprez het volgende:
komt opeens come with me van special d op op youtube
voel me net weer brugklasser
je bent zelf een stuk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Stukjes > zonder stukjes
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Moet je de film Girl Interrupted kijken. Is goeie.
echt te slecht voor woorden, maar best chill jaquote:
Hebben jullie geen contact meerquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje schat
Denk dat 'ie zelfs vergeten is dat ik jarig ben hahaha
Ik ken alleen Special Kquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:57 schreef deadprez het volgende:
komt opeens come with me van special d op op youtube
voel me net weer brugklasser
quote:
dat is ook een goed nummer, van placeboquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:56 schreef McGrath het volgende:
Kaas is hemel. Zou bijna weer brood kopen voor kaas
Niet echt. Zit al twee weken in Berlijn. Veel te druk beiden. Vind het niet ergquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben jullie geen contact meer
Ja, was wel bijzonder. De 2de keer dat we daar op bezoek kwamen mochten we meteen rechtsomkeert makenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was wel bijzonder. De 2de keer dat we daar op bezoek kwamen mochten we meteen rechtsomkeert maken
we hadden geblowd in de auto en dat was nog behoorlijk goed te ruiken.
haha godverquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was wel bijzonder. De 2de keer dat we daar op bezoek kwamen mochten we meteen rechtsomkeert maken
we hadden geblowd in de auto en dat was nog behoorlijk goed te ruiken.
Ik ben een dikke ectoquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
In deze SC ben je ecto of dik, dus aan jou de keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |