als je zelf voor voor wilde stemmen heb je het juiste gedaan door niet te stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
Ben zelf niet gaan stemmen. Nu wel beetje spijt van.
Waarschijnlijk was het dat wel geworden inderdaad, maar kon me er gewoon niet toe zetten om me in die hele shit te verdiepen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je zelf voor voor wilde stemmen heb je het juiste gedaan door niet te stemmen.
Oja die hadden we ook nogquote:
Ik ook niet, alleen ik had ook niet verwacht dat er een 30 procent gehaald zou worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het dat wel geworden inderdaad, maar kon me er gewoon niet toe zetten om me in die hele shit te verdiepen.
sig van mortie een tijd terug tochquote:
Nee dat verbaasde mij ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen ik had ook niet verwacht dat er een 30 procent gehaald zou worden.
van mortaxxxquote:
wtf is datquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk dan hahahaha vanaf 30 seconde net een spuitende piemel
https://www.facebook.com/(...)os/1020223211366825/
waarnaartoe?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wilde tegen stemmen maar zat in vliegtuig
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.quote:
nee had het nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.Beetje net als mosselen.
je vind ze doorgaans ook niet onder de bank btw of in de shopquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee had het nog nooit eerder gezien
wazige dingen
bt moet sowieso gewoon weer eens op FOK! komenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je vind ze doorgaans ook niet onder de bank btw of in de shop
Natuur
ik ken ze uiteraardquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.Beetje net als mosselen.
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n dingquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken het ook niet, maar kom ook niet vaak aan de kust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n ding
quote:
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |