haha jij hebt een dun slurfjequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hangt meer af van je eigen lul hoeveel je voelt. Zit je veel te handkarren dan is het logisch dat de kut minder strak aanvoelt, want ja je bent je eigen strakke hand gewend.
Dat is juist een spier, maar scheurt eerder dan uitrekken vgm.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar bij de anus is dit wel weer zo, toch?
Niet dat ik anaal doe
Snap niet wat mensen er zo geil aan vinden. Iets met taboe doorbreken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet anaal doen, lekker bekrompen weer.
? Het taboe van het niet lekker vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen er zo geil aan vinden. Iets met taboe doorbreken?
Dat laatste. Wie wordt er nou opgewonden van zijn sjaak in de darmuitgang van een vrouw te stoppen? Met alle viezigheid die daar bijhoort?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
? Het taboe van het niet lekker vinden.
Of het geil vinden omdat het taboe is?
zijn lui die er een PET fles in kwijt kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist een spier, maar scheurt eerder dan uitrekken vgm.
Taboe? We leven niet meer in de jaren '80quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap niet wat mensen er zo geil aan vinden. Iets met taboe doorbreken?
Het is juist taboe om er niet aan te doen. Dat is preuts.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taboe? We leven niet meer in de jaren '80
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat laatste. Wie wordt er nou opgewonden van zijn sjaak in de darmuitgang van een vrouw te stoppen? Met alle viezigheid die daar bijhoort?
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is juist taboe om er niet aan te doen. Dat is preuts.
Sommige mensen hebben last van verstopping, misschien zit hun endeldarm wel het grootste gedeelte van de tijd vol, maar ze kunnen hem nog niet legen omdat ie nog geen kopjes geeft.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat men nog steeds niet snapt dat de endeldarm niet vol zit met poep constant
+ even met de douchekop op harde straal erdoor en je kan eruit etenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat men nog steeds niet snapt dat de endeldarm niet vol zit met poep constant
Wat raad je die mensen aan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben last van verstopping, misschien zit hun endeldarm wel het grootste gedeelte van de tijd vol, maar ze kunnen hem nog niet legen omdat ie nog geen kopjes geeft.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
+ even met de douchekop op harde straal erdoor en je kan eruit eten
.quote:
eigenlijk best raar dat we zo denken. stel ze doet 4 van jouw vrienden maar heeft verder niet met veel mensen seks zal men haar toch als slet beschouwenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, als m'n hele viendengroep er al op geweest is, hoef ik haar niet als vriendin hoor
Ben benieuwd naar die nadelen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in hun geval is dat symptoombestrijding, dus zitten vast weer vervelende nadelen aan.
seks met 4 mensen uit je directe omgeving, tuurlijk denk je dan dat het een slet isquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eigenlijk best raar dat we zo denken. stel ze doet 4 van jouw vrienden maar heeft verder niet met veel mensen seks zal men haar toch als slet beschouwen
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
+ even met de douchekop op harde straal erdoor en je kan eruit eten
dat klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zal moeten spoelen om de binnenkant schoon te krijgen...
dan ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En als een andere vriendengroep die je niet kent er over heen is geweest?
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook weleens stront gehad aan mn snikkel hihi
En toen ATM?quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Ik ben gewoon bang dat ik een bruine verrassing aantref bij anaal
Begin eens met je vinger, veel dieper zal je wel niet gaan. Als er niks onder je nagel zit, dan zit je goed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Ik ben gewoon bang dat ik een bruine verrassing aantref bij anaal
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Begin eens met je vinger, veel dieper zal je wel niet gaan. Als er niks onder je nagel zit, dan zit je goed.
moest lachen om die post, vooral door die hihi erachterquote:
ass to mouth lijkt mequote:
Denk serieus dat je dat wel eens gedaan hebt zonder dat je het weetquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een soort onderwijs beamen?
xddddddddquote:
weenie, dat is het probleemquote:
Niks mis mee ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luister al de hele dag RoyKomt door Etto
Toevallig mix van RL grimes opstaan dit nummer is nu bezig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, dat is het probleem
post maar gewoon iets
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
Homos in the house en gelijk wordt het vulgair
nice ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toevallig mix van RL grimes opstaan dit nummer is nu bezig.
Sample dat ze gebruiken in dit nummer is top notch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
verwachtte eigenlijk van die skrillex achtige dubstep na de drop maar dat was gelukkig nie zo
Ja maar ik heb het over relatiemateriaal. Tuurlijk, heb ook wel eens het plaatselijke matras gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk serieus dat je dat wel eens gedaan hebt zonder dat je het weet
Die mankeert zeker wat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Stelio Kontos
Wat is met deze user, die matthias? Valt me nou al een tijdje op dat ie overal post alsof ie down heeft ofzo.
Ja, zo. Naja zou mij ook niet veel meer uitmaken. Had ik toen ik jonger was wel meer...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over relatiemateriaal. Tuurlijk, heb ook wel eens het plaatselijke matras gedaan
quote:
Dit soort muziek vind ik, blijft echt zo relaxtquote:
oldschool vibequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort muziek vind ik, blijft echt zo relaxt
Deze?
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over relatiemateriaal. Tuurlijk, heb ook wel eens het plaatselijke matras gedaan
Ja, precies. Echt mijn ding persoonlijkquote:
Klinkt wel oké jaquote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
HeheMaar nu wil ik eigenlijk ook wel een naam weten
jakkiequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Clique instrumentaal.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt wel oké jalekker funky, vind ook gewoon instrumental hiphop ook relaxt.
gast m'n oren wtfquote:
Gewoon met een clip-on manbun dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou headbangen maar heb geen lang haar meer.
wat luister jij eigenlijk voor muziek? kan me daar niet echt een beeld bij vormenquote:
aint nobody fucking with my cliquequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat luister jij eigenlijk voor muziek? kan me daar niet echt een beeld bij vormen
hahahquote:
benieuwd wanneer Sylvana Simons hier over gaat klagen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wil nog een keer naar zwahte cross.
Verschillend. Best wel mainstream. Rock, indie pop, antifolk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat luister jij eigenlijk voor muziek? kan me daar niet echt een beeld bij vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |