hahahahahahahhhahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef matthias24 het volgende:
american dad.net zoiets als familie gay.
![]()
geef mij maar tom and jerry.
Wat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:34 schreef matthias24 het volgende:
en de ergste tekenfilm van nu vind ik toch wel........................................southpark.![]()
snik
![]()
dergelijke serie's als southpark bezorgen mij altijd trauma's waar ik een week voor nodig heb om het te verwerken. ik hoef er maar een paar seconden naar de kijken en dan springen te tranen me al in de ogen.ik krijg er ook hoofdpijn van.
Echt hè.quote:
Nee, wel bijna. Is begonnen in 1997.quote:
ja hoor! als southpark echt al zo lang bestaat dan mag ik morgen genomen worden door een reus van 20 meter, nou goed.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, wel bijna. Is begonnen in 1997.
Nou, veel plezier dan maar: https://en.wikipedia.org/wiki/South_Parkquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor! als southpark echt al zo lang bestaat dan mag ik morgen genomen worden door een reus van 20 meter, nou goed.
quote:Original release August 13, 1997 – present
Waarschijnlijk begrijp je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef matthias24 het volgende:
maar ik hou helemaal niet van southpark. al die figuren zijn getekend door kinderen.
1 ding begrijp ik er wel van. het is nogal een agresieve cartoon.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begrijp je het gewoon niet.
Och, kan je tere zieltje dat niet aan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
1 ding begrijp ik er wel van. het is nogal een agresieve cartoon.
nee niet echt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och, kan je tere zieltje dat niet aan?
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee niet echt.
trouwens!
ik heb een tijdje terug gekeken naar zo'n saw film. ik weet niet of je die ooit gezien hebt.... nou ik zeg je, nooit meer!!! ik heb nachtmerries gehad, niet normaal gewoon.
gelukig ben ik heel snel gestopt met kijken daarnaar.
Je komt over als een kind van 12.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |