Uiteraard omdat Zeeuw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoon
hoezo ben jij nu al wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
hehe gvd waarom heb ik deze nog steeds op m'n pc staan
Oja is ook zo.quote:
daarom van die hippe waterschoentjes..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
gwnquote:
Ja, we waren er net 2 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Vermijd die shit als de pest... hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
werd een keer op eerste dag van vakantie door een kwal gestoken
rest van de vakantie niet meer t water in geweest
Daarom ben je nu zeker zelf ook een kwal?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
werd een keer op eerste dag van vakantie door een kwal gestoken
rest van de vakantie niet meer t water in geweest
Die zitten daar ook, ja. Volgens mij heb ik zelfs toen nog van die waterschoenen gekochtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom van die hippe waterschoentjes..
zeker op plaatsen waar ook zee egels voorkomen
brandde als de tyfusquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Vermijd die shit als de pest... hoe voelt dat?heb je niet over jezelf heen gepist?
neehquote:
nicequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha mogen ze hier ook wel meer doen bij die vertiefde jeugd
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha mogen ze hier ook wel meer doen bij die vertiefde jeugd
Ja lijkt me echt kut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
brandde als de tyfus![]()
hehe nee, dat niet, al schijnt dat wel te helpen ja
Ja, echt sickquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ble-woman-death.html
zieke poep
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?quote:
oeh ziet er interessant uit, thanksquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ement-van-geluk.html
Nu al helemaal verpest. Komt nooit meer goedquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt kut.
[..]
Ja, echt sick13 en 14 jaar
hoe kom je op zoiets...?
[..]
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?
Heb ik niet nodig om ze te laten luisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt kut.
[..]
Ja, echt sick13 en 14 jaar
hoe kom je op zoiets...?
[..]
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |