Bruut geweld tegen vervelende leerlingen.quote:
Je laat even je bomgordel zien? ;pquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig om ze te laten luisteren.
sws vind ik dat je kutkinderen fysiek pijn mag doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha mogen ze hier ook wel meer doen bij die vertiefde jeugd
Bij dit soort figuren, jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sws vind ik dat je kutkinderen fysiek pijn mag doen
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ble-woman-death.html
zieke poep
Nee ik kijk ze gwn aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bruut geweld tegen vervelende leerlingen.
[..]
Je laat even je bomgordel zien? ;p
Enkelgewichtjes ;Pquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bruut geweld tegen vervelende leerlingen.
[..]
Je laat even je bomgordel zien? ;p
jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij kerel met die veelte lange adidas broek?
Ja.quote:
Rust in vrede voet van Noelquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n ding
quote:
Hoe kan je nou een soort onderwijs beamen?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een soort onderwijs beamen?
Met een beamerquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een soort onderwijs beamen?
lolz ;Dquote:
Je vindt het normaal dat ie een meisje zo tegen de grond smijt? Echt gewoon totaal ongeschikt als je een kind niet eens op een normale manier in bedwang kan houden.quote:
Waar zien jullie dit allemaal? Ik zie in dat filmpje allemaal losse foto's ?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat ie een meisje zo tegen de grond smijt? Echt gewoon totaal ongeschikt als je een kind niet eens op een normale manier in bedwang kan houden.
een kindquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat ie een meisje zo tegen de grond smijt? Echt gewoon totaal ongeschikt als je een kind niet eens op een normale manier in bedwang kan houden.
Je lagged.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zien jullie dit allemaal? Ik zie in dat filmpje allemaal losse foto's ?
misschien was het wel zo'n onhandelbaar kutkindquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja want de wet is heilig, zelf nadenken moeten we maar niet doen.
Dit is hoe totalitaire regimes ontstaan, door laffe hazen als jij, die afstand doen van hun eigen ratio. Als ik nooit meer iets zou doen wat voor de wet niet mocht, zou ik iedere dag als jan lul voor rode stoplichten staan te wachten, in mijn broek pissen als ik in het park bier drink want dat is voor zover ik weet niet verboden en wildplassen wel, en ik zou me nooit meer aftrekken voor het slaapkamerraam van het gehandicapte zoontje van de buren, want ondanks dat hij er toch niks van kan zeggen, is dit wettelijk verboden.
Denk verdomme eens na man.
Uiteraard omdat zeelandquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoon
hoe oud schat je haar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
je hebt wel gelijk hoor, is 12 jaar dus een kind... maar toegegeven, dat zegt tegenwoordig niets meer... kinderen van 13 en 14 jaar die volwassenen voor de fun vermoorden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Sommigen zijn gewoon totaal onhandelbaar. Jij bent er zo eentje die gelooft in oneindig praten en aai over de bolletjes?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. De ene 12 jarige is niet de andere 12 jarige...quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon totaal onhandelbaar. Jij bent er zo eentje die gelooft in oneindig praten en aai over de bolletjes?
Ja wat dan.. meteen mes in dr oog?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon totaal onhandelbaar. Jij bent er zo eentje die gelooft in oneindig praten en aai over de bolletjes?
Dat is niet iets van tegenwoordig en lijkt me ook geen reden om elk kind dan maar met grof geweld tegen de grond te werken. Als je als agent al zo reageert op een meisje van 12 vraag ik me af hoe hij handelt in andere situaties.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk hoor, is 12 jaar dus een kind... maar toegegeven, dat zegt tegenwoordig niets meer... kinderen van 34 en 14 jaar die volwassenen voor de fun vermoorden.
Ze kunnen dan 12 zijn maar niet compleet weerloos ofzo hoor.
is ze 12?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. De ene 12 jarige is niet de andere 12 jarige...
Dan had hij haar ook gewoon op een normale manier kunnen arresteren, als ze echt zo onhandelbaar is, wat verder niet te zien is in het filmpje. Iemand zo tegen de grond smijten hoort een agent niet te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stond in het bericht.quote:
Ook niet elk kind word zo tegen de grond gewerkt.. in dit geval wel, en je ziet in dit geval niet goed genoeg om er echt over te oordelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet iets van tegenwoordig en lijkt me ook geen reden om elk kind dan maar met grof geweld tegen de grond te werken. Als je als agent al zo reageert op een meisje van 12 vraag ik me af hoe hij handelt in andere situaties.
hey ouwequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja wat dan.. meteen mes in dr oog?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
en je ziet in dit geval niet goed genoeg om er echt over te oordelen denk ik.
ah oke, niet gelezen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stond in het bericht.
[..]
Ook niet elk kind word zo tegen de grond gewerkt.. in dit geval wel, en je ziet in dit geval niet goed genoeg om er echt over te oordelen denk ik.
En als dat kind nou heeft gezegd dat die agent een hoerenzoon was en z'n moeder een kuthoer?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet iets van tegenwoordig en lijkt me ook geen reden om elk kind dan maar met grof geweld tegen de grond te werken. Als je als agent al zo reageert op een meisje van 12 vraag ik me af hoe hij handelt in andere situaties.
dan is het uiteraard volledig terechtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En als dat kind nou heeft gezegd dat die agent een hoerenzoon was en z'n moeder een kuthoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |