quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind kaas zelfs zo lekker, dat het ook op mijn lul zit
quote:
hehe, ja dat vind ik er juist cool aan, dat het vrij rustig isquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik had die van jou ook veel harder verwacht
wowquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je weet dat in deze SC geldt: teasen=pleasen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beetje kinderlijke opmerking voor mijn doen?
normaal ben je echt kei volwassen jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben al die jaren flink wat misgelopen zegquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat in deze SC geldt: teasen=pleasen?
Beetje ziek om dit kinderlijk te noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou ja 'mis'gelopenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben al die jaren flink wat misgelopen zeg
eh okquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:11 schreef McGrath het volgende:
Jongens was gewoon goede comeback van sg.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme man, wat moet het leven zonder appelsap
Niet dan?quote:
Ik heb nooit comebacksquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter dan elke die jij ooit gemaakt hebt.
Ah blijft bij 'vakantie'liefde danquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet echt. Zit al twee weken in Berlijn. Veel te druk beiden. Vind het niet erg
helemaal niequote:
Jaaquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah blijft bij 'vakantie'liefde dan
voor of tegen?quote:
quote:
Aightquote:
als je zelf voor voor wilde stemmen heb je het juiste gedaan door niet te stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
Ben zelf niet gaan stemmen. Nu wel beetje spijt van.
Waarschijnlijk was het dat wel geworden inderdaad, maar kon me er gewoon niet toe zetten om me in die hele shit te verdiepen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je zelf voor voor wilde stemmen heb je het juiste gedaan door niet te stemmen.
Oja die hadden we ook nogquote:
Ik ook niet, alleen ik had ook niet verwacht dat er een 30 procent gehaald zou worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het dat wel geworden inderdaad, maar kon me er gewoon niet toe zetten om me in die hele shit te verdiepen.
sig van mortie een tijd terug tochquote:
Nee dat verbaasde mij ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen ik had ook niet verwacht dat er een 30 procent gehaald zou worden.
van mortaxxxquote:
wtf is datquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk dan hahahaha vanaf 30 seconde net een spuitende piemel
https://www.facebook.com/(...)os/1020223211366825/
waarnaartoe?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wilde tegen stemmen maar zat in vliegtuig
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.quote:
nee had het nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.Beetje net als mosselen.
je vind ze doorgaans ook niet onder de bank btw of in de shopquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee had het nog nooit eerder gezien
wazige dingen
bt moet sowieso gewoon weer eens op FOK! komenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je vind ze doorgaans ook niet onder de bank btw of in de shop
Natuur
ik ken ze uiteraardquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat niet? van die schelpen... zijn best scherp, heten scheermesjes.Beetje net als mosselen.
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n dingquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken het ook niet, maar kom ook niet vaak aan de kust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer op vakantie rende ik van het strand de zee in, stap ik recht in zo'n ding
quote:
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoonquote:
Uiteraard omdat Zeeuw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
Hoezo uiteraard? zijn geen echte scheermesjes he, zo noemen ze gewoon
hoezo ben jij nu al wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
hehe gvd waarom heb ik deze nog steeds op m'n pc staan
Oja is ook zo.quote:
daarom van die hippe waterschoentjes..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is srs fucked up, ook eens gehad in Bretagne. Ze snijden je helemaal kapot die dingen.
[..]
[..]
gwnquote:
Ja, we waren er net 2 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Vermijd die shit als de pest... hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
werd een keer op eerste dag van vakantie door een kwal gestoken
rest van de vakantie niet meer t water in geweest
Daarom ben je nu zeker zelf ook een kwal?quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
werd een keer op eerste dag van vakantie door een kwal gestoken
rest van de vakantie niet meer t water in geweest
Die zitten daar ook, ja. Volgens mij heb ik zelfs toen nog van die waterschoenen gekochtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom van die hippe waterschoentjes..
zeker op plaatsen waar ook zee egels voorkomen
brandde als de tyfusquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Vermijd die shit als de pest... hoe voelt dat?heb je niet over jezelf heen gepist?
neehquote:
nicequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha mogen ze hier ook wel meer doen bij die vertiefde jeugd
quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha mogen ze hier ook wel meer doen bij die vertiefde jeugd
Ja lijkt me echt kut.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
brandde als de tyfus![]()
hehe nee, dat niet, al schijnt dat wel te helpen ja
Ja, echt sickquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ble-woman-death.html
zieke poep
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?quote:
oeh ziet er interessant uit, thanksquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ement-van-geluk.html
Nu al helemaal verpest. Komt nooit meer goedquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt kut.
[..]
Ja, echt sick13 en 14 jaar
hoe kom je op zoiets...?
[..]
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?
Heb ik niet nodig om ze te laten luisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt kut.
[..]
Ja, echt sick13 en 14 jaar
hoe kom je op zoiets...?
[..]
Doe jij dat nooit bij je leerlingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |