Nu haal je het niet meer vanuit je huis.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef Toefjes het volgende:
Nog anderhalve minuut om te stemmen mensen
Dat heet een exitpollquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het klokslag 21:00 geteld hebben? Fraude.
Exitpoll, niets officieels.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Let ff op vriendquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Half 9 zei hijquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Toefjes het volgende:
Blij dat ik thuis ben gebleven. De enige juiste keuze, ongeacht de definitieve opkomst
Dat is voor mij idd de reden om niet te gaan stemmen. Plus dat het sowieso al gekaapt was door de tegenstanders met redenen die niets met het AV te maken hebben/quote:Op woensdag 6 april 2016 20:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoop op een hele lage opkomst. Vanaf het moment van aanvraag tot en met het moment van stemmen heeft dit referendum niet of nauwelijks om het zogenaamde onderwerp ervan gedraaid. Daar is de referendumwet mijns inziens niet voor bedoeld, dus ik hoop dat dat keihard wordt afgestraft. De enige wijze waarop dat kan gebeuren is door een zo laag mogelijke uitkomst, de enige manier om dat te bereiken is niet of ongeldig stemmen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, da's Draghi al begrijp ik dat eurofielen Johan en Draghi wel eens door elkaar plegen te halen.quote:
Natuurlijk doen ze daar moeilijk om, wet stelt 30%quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
29%
Zouden ze moeilijk doen over dat ene procentje.
Overduidelijke uitslag in ieder geval.
Dan zouden we het ruim halen. Hoeveel procent van de inwoners woont in de grote steden? Voor de 4 grote steden, en dit is nogal liberaal gedefinieerdquote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef Collide het volgende:
Verwachte opkomstpercentages schat ik op ongeveer:
- Grote steden: 25-30%
- Gemeentes: 35-40%
Trolquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat kunnen ze toch tyfussnel tellen
Dat valt nog te bezien. Je kan nu ook ongelooflijk de deksel op je neus krijgen. De marge is niet zo groot.quote:
Het zou wel mooi zijn als de 'voor' stem van Gutmensch de doorslag heeft gegeven!quote:
Het kan nog 3% meer of minder worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Half negen 29%? Dan is het nog spannend!
city- PSGquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oke jongens dat was leuk.
Nog voetbal op tv vanavond?
Bel Bonaire!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Buitenland stemmers, Bonaire moet nog vannacht bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat kunnen ze toch tyfussnel tellen
Ik verwacht evengoed wel een debat in de TK, want dat zullen PVV en SP wel aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze daar moeilijk om, wet stelt 30%
Foutmarge van 3 procent lieverd, dus wacht nog maar even voordat je de champagne ontkurkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zou mij ook alweer met mijn domheid in mijn gezicht slaan?
Met een opkomstpercentage van 30,000013quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als de 'voor' stem van Gutmensch de doorslag heeft gegeven!
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Strani het volgende:
Dus zo'n 20% van de Nederlanders was genoeg 'tegen' om er voor te gaan stemmen. Da's niet veel.
Er is ook weinig MSM-aandacht geweest voor de verkiezingen. De meeste mensen die ik sprak gingen niet stemmen omdat ze niet wisten waar het over ging.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Mooie uitslag. Alleen de opkomst: die is niet alleen laag omdat alle Voor-stemmers uit protest thuisblijven. Die is ook laag omdat de boze meute alle vertrouwen in de politiek al verloren heeft en vindt dat een Tegen-stem toch genegeerd gaat worden.
Dit jaquote:
Ja tochquote:
eeeeeuhh, iedereen gegeven de kans?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zou mij ook alweer met mijn domheid in mijn gezicht slaan?
Nog niet 3% marge momenteel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef avotar het volgende:
Mooi. Kiesdrempel niet gehaald.
Is het nu eindelijk klaar met die onzin?
Het interesseert de meesten gewoon niks. Ik ken genoeg slimme mensen die gewoon nauwelijks interesse hebben in de EU-politiek en al helemaal niet als het gaat om landen in Oost-Europa.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.
Voorstemmers, of tegenstanders van dit hele circus? Ik gok het laatstequote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Die voor stemmers hier die lopen te juichen om een exitpoll van de opkomstx 1000
Ik hoop nog altijd op die ene stem die 9 geforceerd heeft hierquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als de 'voor' stem van Gutmensch de doorslag heeft gegeven!
De D66 wordt zwaar gelobbied door het EU- en Oekraine-kamp dus lijkt me sterk dat die zich er zomaar bij gaan neerleggen of krijg je een soort Lissabon-akkoord misschien.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook D66 en CDA hebben (net als PvdA) aangegeven de uitkomst te respecteren. Lijkt me sterk dat ze dat vervolgens allemaal niet doen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Scarface88 het volgende:
Ik geloof het pas wanneer Frits Wester iets heeft getwitterd.
twitter:fritswester twitterde op woensdag 06-04-2016 om 21:02:38Oeps spannend die opkomst. Nog even wachten dus reageer retweet
?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op die ene stem die 9 geforceerd heeft hier
U bent tegen de democratiequote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Baszh het volgende:
Of het nu 29 of 31 is, t'is laag dus in de prullenbak er mee![]()
Dat geldt voor half NL welquote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Beter pakken ze het stemrecht af van zulke prutsers als jij
Voorbarige conclusiesquote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef avotar het volgende:
Mooi. Kiesdrempel niet gehaald.
Is het nu eindelijk klaar met die onzin?
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Mooie uitslag. Alleen de opkomst: die is niet alleen laag omdat alle Voor-stemmers uit protest thuisblijven. Die is ook laag omdat de boze meute alle vertrouwen in de politiek al verloren heeft en vindt dat een Tegen-stem toch genegeerd gaat worden.
1% is best veelquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Woods het volgende:
Ze zijn nog aan het tellen blijkbaar hoeveel is 1% nou?
plusminus 100000 kiezersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Woods het volgende:
Marge 3% idd...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef gijsman het volgende:
OPKOMSTPERCENTAGE IS VOORLOPIG LUISTER DAN GVD
Dat is natuurlijk niet waar want er waren veel mensen 'voor' die daarom juist niet zijn gaan stemmen. Mensen die 'tegen' zijn, hebben waarschijnlijk bijna allemaal gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.
Allicht zijn ze nog aan het tellen, ze zijn nog maar net begonnen daarmee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Woods het volgende:
31 niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Baszh het volgende:
Of het nu 29 of 31 is, t'is laag dus in de prullenbak er mee![]()
Nee, niet tegen 'de democratie'.quote:
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
...De meeste mensen die ik sprak gingen niet stemmen omdat ze niet wisten waar het over ging.
SCHREEUW NIET ZO!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef gijsman het volgende:
OPKOMSTPERCENTAGE IS VOORLOPIG LUISTER DAN GVD
Nu al benieuwd naar Urkquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef JanCees het volgende:
Gaan ze zo per gemeente uitslagen laten zien of niet?
Ja klopt, daarom is dit ook een groot kutland. Altijd zeiken maar er iets voor doen ho maar.quote:
Ik zou niet gestemd hebben anders dan 99.999 zijn traditioneel getrolquote:
30% is 3.9 mio dus 1% ~ 130.000 maarquote:
Verwacht je veel gezond verstand bij het voorkamp danquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Als ik in het voorkamp zou zitten zou ik niet staan te juichen bij deze uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |