Bel Bonaire!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Buitenland stemmers, Bonaire moet nog vannacht bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat kunnen ze toch tyfussnel tellen
Ik verwacht evengoed wel een debat in de TK, want dat zullen PVV en SP wel aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze daar moeilijk om, wet stelt 30%
Foutmarge van 3 procent lieverd, dus wacht nog maar even voordat je de champagne ontkurkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zou mij ook alweer met mijn domheid in mijn gezicht slaan?
Met een opkomstpercentage van 30,000013quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als de 'voor' stem van Gutmensch de doorslag heeft gegeven!
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Strani het volgende:
Dus zo'n 20% van de Nederlanders was genoeg 'tegen' om er voor te gaan stemmen. Da's niet veel.
Er is ook weinig MSM-aandacht geweest voor de verkiezingen. De meeste mensen die ik sprak gingen niet stemmen omdat ze niet wisten waar het over ging.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Mooie uitslag. Alleen de opkomst: die is niet alleen laag omdat alle Voor-stemmers uit protest thuisblijven. Die is ook laag omdat de boze meute alle vertrouwen in de politiek al verloren heeft en vindt dat een Tegen-stem toch genegeerd gaat worden.
Dit jaquote:
Ja tochquote:
eeeeeuhh, iedereen gegeven de kans?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zou mij ook alweer met mijn domheid in mijn gezicht slaan?
Nog niet 3% marge momenteel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef avotar het volgende:
Mooi. Kiesdrempel niet gehaald.
Is het nu eindelijk klaar met die onzin?
Het interesseert de meesten gewoon niks. Ik ken genoeg slimme mensen die gewoon nauwelijks interesse hebben in de EU-politiek en al helemaal niet als het gaat om landen in Oost-Europa.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |