quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het klokslag 21:00 geteld hebben? Fraude.
Nee, da's Draghi al begrijp ik dat eurofielen Johan en Draghi wel eens door elkaar plegen te halen.quote:
Natuurlijk doen ze daar moeilijk om, wet stelt 30%quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
29%
Zouden ze moeilijk doen over dat ene procentje.
Overduidelijke uitslag in ieder geval.
Dan zouden we het ruim halen. Hoeveel procent van de inwoners woont in de grote steden? Voor de 4 grote steden, en dit is nogal liberaal gedefinieerdquote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef Collide het volgende:
Verwachte opkomstpercentages schat ik op ongeveer:
- Grote steden: 25-30%
- Gemeentes: 35-40%
Trolquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat kunnen ze toch tyfussnel tellen
Dat valt nog te bezien. Je kan nu ook ongelooflijk de deksel op je neus krijgen. De marge is niet zo groot.quote:
Het zou wel mooi zijn als de 'voor' stem van Gutmensch de doorslag heeft gegeven!quote:
Het kan nog 3% meer of minder worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Half negen 29%? Dan is het nog spannend!
city- PSGquote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oke jongens dat was leuk.
Nog voetbal op tv vanavond?
Bel Bonaire!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Buitenland stemmers, Bonaire moet nog vannacht bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat kunnen ze toch tyfussnel tellen
Ik verwacht evengoed wel een debat in de TK, want dat zullen PVV en SP wel aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze daar moeilijk om, wet stelt 30%
Foutmarge van 3 procent lieverd, dus wacht nog maar even voordat je de champagne ontkurkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zou mij ook alweer met mijn domheid in mijn gezicht slaan?
Met een opkomstpercentage van 30,000013quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als de 'voor' stem van Gutmensch de doorslag heeft gegeven!
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Strani het volgende:
Dus zo'n 20% van de Nederlanders was genoeg 'tegen' om er voor te gaan stemmen. Da's niet veel.
Er is ook weinig MSM-aandacht geweest voor de verkiezingen. De meeste mensen die ik sprak gingen niet stemmen omdat ze niet wisten waar het over ging.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Mooie uitslag. Alleen de opkomst: die is niet alleen laag omdat alle Voor-stemmers uit protest thuisblijven. Die is ook laag omdat de boze meute alle vertrouwen in de politiek al verloren heeft en vindt dat een Tegen-stem toch genegeerd gaat worden.
Dit jaquote:
Ja tochquote:
eeeeeuhh, iedereen gegeven de kans?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zou mij ook alweer met mijn domheid in mijn gezicht slaan?
Nog niet 3% marge momenteel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef avotar het volgende:
Mooi. Kiesdrempel niet gehaald.
Is het nu eindelijk klaar met die onzin?
Het interesseert de meesten gewoon niks. Ik ken genoeg slimme mensen die gewoon nauwelijks interesse hebben in de EU-politiek en al helemaal niet als het gaat om landen in Oost-Europa.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
En zo'n 9% van de Nederlanders was genoeg 'voor' om voor te gaan stemmen. Da's nog minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |