Nu haal je het niet meer vanuit je huis.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef Toefjes het volgende:
Nog anderhalve minuut om te stemmen mensen
Dat heet een exitpollquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het klokslag 21:00 geteld hebben? Fraude.
Exitpoll, niets officieels.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Let ff op vriendquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Half 9 zei hijquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Toefjes het volgende:
Blij dat ik thuis ben gebleven. De enige juiste keuze, ongeacht de definitieve opkomst
Dat is voor mij idd de reden om niet te gaan stemmen. Plus dat het sowieso al gekaapt was door de tegenstanders met redenen die niets met het AV te maken hebben/quote:Op woensdag 6 april 2016 20:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoop op een hele lage opkomst. Vanaf het moment van aanvraag tot en met het moment van stemmen heeft dit referendum niet of nauwelijks om het zogenaamde onderwerp ervan gedraaid. Daar is de referendumwet mijns inziens niet voor bedoeld, dus ik hoop dat dat keihard wordt afgestraft. De enige wijze waarop dat kan gebeuren is door een zo laag mogelijke uitkomst, de enige manier om dat te bereiken is niet of ongeldig stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |