Ja, daar kom je nu pas mee. Nu red ik het niet meerquote:Op woensdag 6 april 2016 20:56 schreef juliusceasar het volgende:
Nog 5 minuten om TEGEN te stemmen!!!!
Ik heb al tegen gestemd. Pleurt nou eens op man.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:56 schreef juliusceasar het volgende:
Nog 5 minuten om TEGEN te stemmen!!!!
Inderdaad triest. Altijd gezeur over de dames en heren in Den Haag en nu allemaal thuis op de luie reet blijven zitten. Alleen in Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dieptriest dat er met veel moeite 30% moet worden gehaald. Altijd gezeik op politieke activiteiten en dit is niet goed dat is niet goed. Is er een fucking referendum over een beslissing waarvoor je je stem kan uitbrengen en ga je niet stemmen. Houd voortaan dan ook lekker je bek dicht. Kutland is dit.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Op het platteland kun je ook meer voor-stemmers verwachten overigens.
Utrechtquote:
Dat vind jij. Ze vinden zelf van niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn veel beter af zonder dat verdrag. Oost-Europa heeft een prachtige cultuur en leuke mensen.
Mijn middelvinger gaat naar de EU.
Zeg ik van niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een Gutmensch mag toch ook stemmen? Beter dit dan die mensen die heel hautain niet gaan stemmen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
WE GAAN BIJNA JAN ROOS KUNNEN UITLACHEN JAA
De Russen in Oekraïne wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ze vinden zelf van niet.
Dat klopt maar de gevolgen daarvan wil hij terecht benadrukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een hele knullige manier om te zeggen dat kleine gemeentes (waar de opkomst hoger is) sneller klaar zijn met tellen dan de grote steden.
Je kunt je stem nu nog terughalen, maar schiet op!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik heb al tegen gestemd. Pleurt nou eens op man.
Goh hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ze vinden zelf van niet.
Eigenlijk hoeft dit topic niet gekicked te wordenquote:
In mijn dorp (4K inwoners) lag het rond 19:00 op 20%. De mensen hebben geen clue waar het over gaat. Mensen komen mij dat vragen en dan vraag ik of ze hun pensioen behalve naar Griekenland ook nog naar Oekraïne willen overmaken. Als ze dan nee zeggen, dan zeg ik dat ze tegen moeten stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef Infection het volgende:
[..]
In mijn gemeente (20k inwoners) lag het rond 20:00 uur op 30%. Dus klopt wel ongeveer.
quote:
Wit wijntje hier.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef agter het volgende:
Gezellig jongens!
Ik heb er een lekker speciaalbiertje bij.
Bedankt voor het stemmen.![]()
Of 30,00001quote:
Dat is gelukkig maar een minderheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Russen in Oekraïne wel.
fap fap fap!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
WE GAAN BIJNA JAN ROOS KUNNEN UITLACHEN JAA
Fijn dat je mensen een realistisch beeld van de situatie geeftquote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
In mijn dorp (4K inwoners) lag het rond 19:00 op 20%. De mensen hebben geen clue waar het over gaat. Mensen komen mij dat vragen en dan vraag ik of ze hun pensioen behalve naar Griekenland ook nog naar Oekraïne willen overmaken. Als ze dan nee zeggen, dan zeg ik dat ze tegen moeten stemmen.
twitter:rohy twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:55:11Mijn verwachting grote steden: 27% Landelijk dan 29%. Close call, maar misschien zit ik er faliekant naast. https://t.co/L1SmBcuwYN reageer retweet
Waarschijnlijk inclusief dronken geweld straksquote:Op woensdag 6 april 2016 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt wel aftellen met oudjaar dit
Ik hoop op een hele lage opkomst. Vanaf het moment van aanvraag tot en met het moment van stemmen heeft dit referendum niet of nauwelijks om het zogenaamde onderwerp ervan gedraaid. Daar is de referendumwet mijns inziens niet voor bedoeld, dus ik hoop dat dat keihard wordt afgestraft. De enige wijze waarop dat kan gebeuren is door een zo laag mogelijke uitkomst, de enige manier om dat te bereiken is niet of ongeldig stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er is een verschil in tactisch niet stemmen (vanwege die lage opkomst) en niet stemmen omdat het je niet boeit. Eerste kan ik nog begrijpen namelijk
Jesusquote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
In mijn dorp (4K inwoners) lag het rond 19:00 op 20%. De mensen hebben geen clue waar het over gaat. Mensen komen mij dat vragen en dan vraag ik of ze hun pensioen behalve naar Griekenland ook nog naar Oekraïne willen overmaken. Als ze dan nee zeggen, dan zeg ik dat ze tegen moeten stemmen.
Begint net te regenen maar ik ga het snel doen, heb net uitgezocht wie die Jan Roos is. Op het stembiljet stond helemaal niet dat het referendum eigenlijk over hem ging!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt je stem nu nog terughalen, maar schiet op!
Nee maar wel naar jouquote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef DustPuppy het volgende:
Toe maar mensen, geef al die jonge Oekrainers die dikke middelvinger maar.
Een onbetrouwbaar medium dat een ander beoordeeld op betrouwbaarheid. Jaja.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heel erg betrouwbaar volgens de NOS net. Maar goed, de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |