fok komt altijd op 1quote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja sorry madelove maar ik ben ook aan het werk he
o oke. nee maar je kende hem dus is altijd schrikkenquote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Doodsoorzaak weet ik nog niet, hoorde t via via. Had ook geen contact meer met hem maar toch he
Ja precies. Goede herinneringen aan die gozert.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o oke. nee maar je kende hem dus is altijd schrikken
wow wat slecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat madeliefff altijd aan het komen is?
Gazing through the window at the world outsidequote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd Ozzy Osbourne op de radiowat een held is dat he
zit jij op dezelfde afdeling als good/badtripbob?quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef madeliefff het volgende:
mijn droom vannacht :
ik liep met een groepje vrouwen ( mariah carey was ook al zingend vd partij)
en op gegeven moment was alleen de grond waar wij op liepen bevroren , de rest vd omgeving niet.het werd ook steeds kouder en kouder. ik had korte mouwen aan en had t tuurlijk koud maar de vrouwen waar ik mee liep die extra kleding mee hadden (vraag me niet wrm:p ) wilden mij niks lenen. dus er ontstond ruzie. terwijl dat gebeurde bevonden we ons ineens eeuwen terug in de tijd. er was oorlog en ik was de enige die slim ontsnapte. in de bosjes. de rest mee genomen en als huishoudster aan t werk gezet. ik vond een gezin dat mij aan spullen hielp.
t gebeurde vaker dat er een man liep die een bepaalde spreuk deed waardoor een gedeelte ineens bevroor en t daarna zo koud werd dat iedereen moest schuilen. toen vond ik een luik waar ik in eerste instantie wilde schuilen maar toen ik zag dat er een grote buis uitliep leek t een afvalstortplek te zijn. ineens kwam er wat uit en wist ik blijkbaar dat t gevaarlijk was want ik rende weg. dat hele gedeelte ontplofde. alleen 2 honden hadden t overleeft. die bleken uit die buis te komen. een man liet zien dat als de hond iets at het er 2 tellen later giftig uit kwam.
dit was mijn verhaal
Oke, Hermelijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef madeliefff het volgende:
mijn droom vannacht :
ik liep met een groepje vrouwen ( mariah carey was ook al zingend vd partij)
en op gegeven moment was alleen de grond waar wij op liepen bevroren , de rest vd omgeving niet.het werd ook steeds kouder en kouder. ik had korte mouwen aan en had t tuurlijk koud maar de vrouwen waar ik mee liep die extra kleding mee hadden (vraag me niet wrm:p ) wilden mij niks lenen. dus er ontstond ruzie. terwijl dat gebeurde bevonden we ons ineens eeuwen terug in de tijd. er was oorlog en ik was de enige die slim ontsnapte. in de bosjes. de rest mee genomen en als huishoudster aan t werk gezet. ik vond een gezin dat mij aan spullen hielp.
t gebeurde vaker dat er een man liep die een bepaalde spreuk deed waardoor een gedeelte ineens bevroor en t daarna zo koud werd dat iedereen moest schuilen. toen vond ik een luik waar ik in eerste instantie wilde schuilen maar toen ik zag dat er een grote buis uitliep leek t een afvalstortplek te zijn. ineens kwam er wat uit en wist ik blijkbaar dat t gevaarlijk was want ik rende weg. dat hele gedeelte ontplofde. alleen 2 honden hadden t overleeft. die bleken uit die buis te komen. een man liet zien dat als de hond iets at het er 2 tellen later giftig uit kwam.
dit was mijn verhaal
ik heb de op voor je aangepastquote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd Ozzy Osbourne op de radiowat een held is dat he
mssquote:Op woensdag 6 april 2016 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit jij op dezelfde afdeling als good/badtripbob?
Je werkt in WCH's kelder?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuwe collega is topNeemt elke ochtend een cappuccino voor me mee naar beneden
lekker hip smoothies makenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aardbeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Lekker man. In de yoghurt ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
Geen aambeien zelf laten groeien en dan na verloop van tijd lekker een lekkere volle tros er vanaf pukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Met lege maag naar de winkelsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Waar ben je nou weer in getrapt
ontleden en bekijken onder een microscoopquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
je moet ze eerst bestuderen in hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 6 april 2016 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met lege maag naar de winkels
[..]
ontleden en bekijken onder een microscoop
Hey Nielsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Altijd dat gejank van ja, ik heb het overgemaakt dit dat.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Zulk bedrag moet je gewoon direct terugstorten jaquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Trieste figurenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ja sry ik maak morgen overquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
delen met mij met chocoladr en slagroomquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
lekker betrouwbare vrjendquote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
ik zie geen info waarop ik zo'n mening zou kunnen baseren.quote:
Wat een skere ventquote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb een vriend die moeilijk doet om 3eu
DP zekerquote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb een vriend die moeilijk doet om 3eu
wow trquote:
Kan het wel missen maar verwacht zoiets snel terug. Vooral als ie gezegd heeft dat ik het binnen 5 dagen terug heb.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan het wel missen maar verwacht zoiets snel terug. Vooral als ie gezegd heeft dat ik het binnen 5 dagen terug heb.
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken je hem wel echt goed?
je weet toch hoe dat gaat
100 euro voor een avond?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.
nee, maar jij weet dat iemand zonder geld dan ook gewoon zegt ja binnen 5 dagen heb j e het terug, zo gaan die dingen onder vriendenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.
dat exclusief cokequote:
Ach, ik weet het nuquote:Op woensdag 6 april 2016 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, maar jij weet dat iemand zonder geld dan ook gewoon zegt ja binnen 5 dagen heb j e het terug, zo gaan die dingen onder vrienden
is je maatje 12?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Dit is een grap ja?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Of 102, maar dan zou zijn vader vast niet meer leven of ook geen internetbankieren hebben.quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Moest je ook bij hem zijn om toestemming te vragen voor seks?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
Behoorlijk sneu als je het mij vraagt.
Maargoed, m'n ex is 23 en haar vader beheert haar rekening ook nog steeds
Zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, of hij staat onder financieel toezicht omdat hij niet met geld kan omgaan
Ja, moest hem elke keer schriftelijk toestemming vragen. Best kut als dat op vrijdag was, want dan moest ik het hele weekend wachten op antwoordquote:Op woensdag 6 april 2016 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest je ook bij hem zijn om toestemming te vragen voor seks?
Nee, staat niet onder toezicht hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, of hij staat onder financieel toezicht omdat hij niet met geld kan omgaan
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, je snapt me wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Mensen die dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?
Hoe dan? Bij welke bank zit die danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
inb4 HET IS DE SCHULD VAN RABOBANK
Wist niet eens dat dat nog kon.quote:
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Kan je gewoon via internet aanvragen.. Kleine moeite
Wat een zwakke discipline heeft hij danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakke discipline heeft hij dan
Ff geld naar jezelf overmaken als je niet genoeg saldo hebt.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel relaxt, vooral mobiel bankieren. Beetje vanuit bed je bankzaken regelen/checken
Jup.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij bijv. geen random reader oid heeft?
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff geld naar jezelf overmaken als je niet genoeg saldo hebt.
Ja lees net dat je het ook echt kan opzeggen, dus dat je het idd daadwerkelijk niet kan hebben. Dat wist ik niet.quote:
Haha, echt hequote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff geld naar jezelf overmaken als je niet genoeg saldo hebt.
Niels, als je zoiets dropt hier dan kan je meteen beter hele verhaal vertellen in plaats van beetje half vragen om aandacht en dan pas te vertellen wat er isquote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Kurovski het volgende:
Computers zijn toch zo snel tegenwoordig? Waarom laten me ze dan wachten?
Niets mis met eets.quote:
Curacauquote:
Wilders, Geert?quote:
Welke Geert is dit danquote:
Je heb toch geen Wajong? Of is het je toch gelukt?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, daar verlies je je Wajong. Bonaire is beter.
Ik heb GEEN wajong, en hoezo bij Bonaire je Wajong niet verliezen dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, daar verlies je je Wajong. Bonaire is beter.
Haha, nee en nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je heb toch geen Wajong? Of is het je toch gelukt?
Ik doe een oproep op Nederland mijn Vaderland om mij te verdedigenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb dit doorgegeven aan deadprez en guus, pas maar op
Bonaire is een gemeente binnen Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb GEEN wajong, en hoezo bij Bonaire je Wajong niet verliezen dan?
lief, kan je ook even dat friebeltje onder de tweede c plakken?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ao
ao
Aansteller, hier een zakdoek voor je tranen:
[ afbeelding ]
Dat zal die landverraders lerenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik doe een oproep op Nederland mijn Vaderland om mij te verdedigen
Bonaire ligt langs Curacao.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bonaire is een gemeente binnen Nederland.
Nee ik ga dat teken niet opzoeken. Als je ruzie wil moet je vooral doorgaanquote:Op woensdag 6 april 2016 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lief, kan je ook even dat friebeltje onder de tweede c plakken?
Moet 'ie wel eerst een chick regelen daar in verband met verbondenheid met het eiland.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt oneerlijk dat braddie dit wel kan regelen
ik zoek ruzie, heerlijk is datquote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee ik ga dat teken niet opzoeken. Als je ruzie wil moet je vooral doorgaan
Wel lekker rond de 30 graden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wanneer ga je? daar is het nu ook bewolkt
Ik heb een idee als je niet gaat stemmen je stem automatisch een ja word want je staat wel geregistreerd als stemrechtige en zo belazeren ze de boel straks. Als het nog wat uitmaakt want die slappe lul van een rutte wil toch zijn zin doordrijven,quote:
Jij houdt van een gezonde portie drama?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik zoek ruzie, heerlijk is dat
ja hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 14:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij houdt van een gezonde portie drama?
Curaçao heeft een andere status.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bonaire ligt langs Curacao.
Maar goed.
ja, daten?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En zulke mensen hebben stemrechtquote:Op woensdag 6 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
Echt wat een Anita's op die pagina, ik word er gewoon misselijk van
aanvraagpagina wajong?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
Echt wat een Anita's op die pagina, ik word er gewoon misselijk van
Alleen door Willemstad.quote:
Verrader.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien straks toch maar stemmen, als het droog wordt dan
quote:
Jij neukt kinderen. Smeerlap.quote:
Jij toch ook, tetou? Kontebonker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:18 schreef Neverknown het volgende:
Ja blikje energie, telt dat mee?quote:
Slammers. Ik vind niet viezer dan redbull.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euroshopper zeker
Tokkie gespot
frass is niet te koopquote:Op woensdag 6 april 2016 14:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Slammers. Ik vind niet viezer dan redbull.
Maar nog even koop ik jou met je grote bakkus.
2 blikjes euroshopper Energie.quote:
Lijkt me sterk dat zeer daar iets mee te maken had.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:30 schreef Neverknown het volgende:
This trouwens geen euroshopper meer maar AH Basic toch.
Euroshopper werd op gegeven moment te zeer mee gespot wss.
energiedrank is per definitie tokkie, dan kan je ook maar beter gewoon die goedkope meuk pakkenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euroshopper zeker
Tokkie gespot
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een idee als je niet gaat stemmen je stem automatisch een ja word want je staat wel geregistreerd als stemrechtige en zo belazeren ze de boel straks. Als het nog wat uitmaakt want die slappe lul van een rutte wil toch zijn zin doordrijven,
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat zeer daar iets mee te maken had.
quote:Albert Heijn stopt vanaf deze week met het voeren van de merknaam Euro Shopper. Het goedkope huismerk van de supermarktketen gaat verder onder de naam AH Basic. Dat meldt Albert Heijn. Ook in de andere Europese landen waar moederbedrijf Ahold actief is wordt Euro Shopper vervangen.
De komende weken kunnen klanten van AH de eerste AH Basic-producten in de schappen vinden, waaronder cornflakes, hazelnootpasta en pannenkoekenmix. In de loop van het jaar moeten alle Euro Shopper-producten worden vervangen.
Reden voor Albert Heijn om het basismerk te vervangen is dat het niet honderd procent tevreden was met Euro Shopper. AH Basic moet wat betreft prijs en kwaliteit consistenter worden. Bovendien is de merknaam AH voor klanten ‘vertrouwder’, licht een woordvoerder toe aan persbureau Novum.
Zijn nep manquote:
2 en ik kom hem halen met een grote oplegger.quote:
Ja eigenlijk wel, daarom ben jij zo eenzaam.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk of ze aardig is toch ahaha
misschien verrast dit jou, maar: ja, het is op zich wel fijn als een vrouw ook prettig in de omgang isquote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze heeft me wel overgehaald ik ga nu stemmen ahaha![]()
:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:
Ik vindt hem prachtig kan mij niks schelen wat ze er van dneken als je iets zegt of schrijft,mag je niet meer je eigen mening zeggen dan!! zij doen het ook tegen ons hoor ons zwart maken of de christenen gelukkig ben ik van alle geloof overtuigingen gevrijwaard!!!.![]()
2.5 en je mag hem ophalenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
2 en ik kom hem halen met een grote oplegger.
niet geklikt want jij maakt stiekem foto'squote:
neeee jij vult hem met chloroquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:
Ik vindt hem prachtig kan mij niks schelen wat ze er van dneken als je iets zegt of schrijft,mag je niet meer je eigen mening zeggen dan!! zij doen het ook tegen ons hoor ons zwart maken of de christenen gelukkig ben ik van alle geloof overtuigingen gevrijwaard!!!.
bij mij komt er stront uit de kraan
Ik heb trek in kikkerkutquote:Op woensdag 6 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meer restaurantverslagen graag Iwanius!
Zal wel een combinatie zijn van vanalles en nog wat.quote:
haten op jan lindersquote:Op woensdag 6 april 2016 14:50 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind AH wel een fijne winkel, hier hebben we Jan Linders. Daar vind ik weinig aan. :S
Hier is Braddie het niet mee eensquote:Op woensdag 6 april 2016 14:50 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind AH wel een fijne winkel, hier hebben we Jan Linders. Daar vind ik weinig aan. :S
Te boers is Jannie. Niet mijn cup of tea.quote:
Ik ben nogal van het herhalen. Dwangstoornissen je weet.quote:
hier niks mis met jan.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Te boers is Jannie. Niet mijn cup of tea.
Ik vind broodafdeling maar matig. Ik vind die perfect merk ook maar matig. Ik vind het gewoon een kut winkel, kortom.quote:
jullie hebben duidelijk een inferieure jan in dat stinkgat waar jij woontquote:Op woensdag 6 april 2016 14:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind broodafdeling maar matig. Ik vind die perfect merk ook maar matig. Ik vind het gewoon een kut winkel, kortom.
Kwalitatief heb ik gewoon hogere eisen dan jou.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie hebben duidelijk een inferieure jan in dat stinkgat waar jij woont
Oh. Nou, Braddie is een leuke jongen. Bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zou echt een fantastisch koppel vormen met Braddie
jaja, met je huismerk meukquote:Op woensdag 6 april 2016 14:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Kwalitatief heb ik gewoon hogere eisen dan jou.
Ik koop altijd gemixt. Maar wel meer A-merken. Wat moet je bitch.quote:
zou je het erop kunnen doen?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oh. Nou, Braddie is een leuke jongen. Bedankt voor het compliment.
kom dan, ik klap jequote:Op woensdag 6 april 2016 14:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik koop altijd gemixt. Maar wel meer A-merken. Wat moet je bitch.
Op een saaie zondag, zeer zeker.quote:
Ik klap je achter de oren zodat je gaat vliegen jongen.quote:
Klopt, maar wel van bouncing vet.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet van vet hield.
ow oke, uitersten dus, trekt je nog meer aan in hem? of wat maakt hem zo leuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, maar wel van bouncing vet.
Zijn eerlijkheid en openheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ow oke, uitersten dus, trekt je nog meer aan in hem? of wat maakt hem zo leuk.
Juist niet, want Braddie haat de albert heijn, hij betaalt liever meer in een avondwinkel.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zou echt een fantastisch koppel vormen met Braddie
Echt?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist niet, want Braddie haat de albert heijn, hij betaalt liever meer in een avondwinkel.
Meloewa gaat gewoon boodschappen doen voor Braddiequote:Op woensdag 6 april 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist niet, want Braddie haat de albert heijn, hij betaalt liever meer in een avondwinkel.
nicequote:Op woensdag 6 april 2016 15:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik klap je achter de oren zodat je gaat vliegen jongen.
Mooi, dan kan ze zijn moeder vervangen, zolang ze maar een schuurtje heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meloewa gaat gewoon boodschappen doen voor Braddie
De man doet de boodschappen. Ik ben mensenschuw, ik kom niet naar buiten. Ik isoleer. Je moet begrijpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meloewa gaat gewoon boodschappen doen voor Braddie
AH bezorgservice dan maarquote:Op woensdag 6 april 2016 15:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De man doet de boodschappen. Ik ben mensenschuw, ik kom niet naar buiten. Ik isoleer. Je moet begrijpen.
nummer?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij mij komt er stront uit de kraan
Wel chillquote:Op woensdag 6 april 2016 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is vanaf 75 eu ofz
(JA ik heb gekeken ja)
dat haal ik meestal nietquote:Op woensdag 6 april 2016 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is vanaf 75 eu ofz
(JA ik heb gekeken ja)
andere webshop dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:32 schreef Neverknown het volgende:
https://www.zalando.nl/mi(...)e-m0q21c00u-j11.html
deze jurk leuk?
Ik wilde hem maar heb te hard getwijfeld, nu is die uitverkocht. En nu wil ik hem nog harder...
Leven van een labiele twijfelaar....... gaat niet over rozen.
ze sturen me een mail wanneer hij er weer is. Miss nog geluk.quote:
volgens google heeft asos het ookquote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze sturen me een mail wanneer hij er weer is. Miss nog geluk.
Goeie vergelijking welquote:De fractievoorzitter van de PvdA in de gemeenteraad van Midden-Delfland gaat vandaag niet stemmen, zegt ze tegen de lokale omroep WOS. Elly de Jong vindt het referendum een kostenverslindend project, dat er moest komen van een "idioot met een petje". Bovendien wijst ze erop dat Adolf Hitler ook dol was op het organiseren van referenda:
zat je echt in blijf van mijn lijf huisquote:Op woensdag 6 april 2016 15:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De man doet de boodschappen. Ik ben mensenschuw, ik kom niet naar buiten. Ik isoleer. Je moet begrijpen.
Suc6quote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
Wtf, gewoon brazilian wax demo op yt waar je nog net niet naar binnen kijkt, ff fappen.
er staan ook filmpjes op youtube waar je wel echt naar binnen kijktquote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
Wtf, gewoon brazilian wax demo op yt waar je nog net niet naar binnen kijkt, ff fappen.
vlog plsquote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
Mijn perfect sense of direction werd weer even duidelijk gemaakt net![]()
Dacht wel even zonder navigatie terug te rijden vanuit Ijsselstein naar Hilversum, gheIk rij richting S-hertogenbosch en had toch zoiets van nee, voelt niet als een verstandige keuze, ik pak de eerst volgende afrit en rij terug
BEN IK 15 MINUTEN LATER IN FUCKING ROSMALEN BELAND(gelijk maar even gekeken bij de restanten van het Autotron
)
En hoeveel auto's kon je door de bocht duwen?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
Dacht wel even zonder navigatie terug te rijden vanuit Ijsselstein naar Hilversum, gheIk rij richting S-hertogenbosch en had toch zoiets van nee, voelt niet als een verstandige keuze, ik pak de eerst volgende afrit en rij terug
BEN IK 15 MINUTEN LATER IN FUCKING ROSMALEN BELAND(gelijk maar even gekeken bij de restanten van het Autotron
)
Geen deze keerquote:Op woensdag 6 april 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En hoeveel auto's kon je door de bocht duwen?
Als je de A2 pakt die kant op dan kan je volgens mij ook niet de A27 op richting Utrecht. Dan moet je volgens mij draaien bij afslag Leerdam en dan weer terug de A2 op en dan pas kan je de A27 op richting Utrecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
)
ZC?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen deze keer
Maar wel genoeg andere irritaties voor een ZC
ben de gekloptequote:Op woensdag 6 april 2016 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je ge-TR'ed tetou. Smerige vrouwenklopper.
hahaha nee gekquote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zat je echt in blijf van mijn lijf huis
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
)
-530quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_het_zwaar.html
WIE HEEFT MIJ OP DUMPERT GEZET?
hopelijk lees je de reacties...quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
Krijg aidsquote:Op woensdag 6 april 2016 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hallooooootjes chocobeertjes en vanilledropjes van me
wtf ? haha. hoe kwam je daar achter dan? jammer dat ze niet die van je date in groningen geplaatst hebben. die s t leukste.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
Nee dan krijg je platjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bied je me nu een ONS aan
aha, jammer dat het dan niet eens grappig is.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:38 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb die reacties gelezen, maar het interesseert mij vrij weinig.
Nogmaals (En gelijk maar even voor de laatste keer) Ik noem mezelf "de zeurende chauffeur" Wat impliceert dit? Dat ik, jawel... " Zeur " Ik dik (hihihahahoho) Het ook aan, als die dashcam uitstaat dan ben ik de rust zelven achter het stuur. ÉN nogmaals, de meeste die dashcam filmpjes online zetten, doen dit van crashes of dergelijk, niet van dagelijkse irritaties zoals een fietser die laat oversteekt of een automobilist die het vast zet, dat doe IK wel.
Denk dat dit ook een van de redenen is dat mensen zo op mij afgeven op dit gebied (De zeurende chauffeur filmpjes) Omdat ze namelijk zélf ook dit soort dingen irritant vinden en zeurend in de auto zitten, alleen zetten zij het niet online.
Die staat dan ook niet online. Enne, hoe ik daar achter kwam? Stond in het Dashcamfilmpjes topicquote:Op woensdag 6 april 2016 16:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wtf ? haha. hoe kwam je daar achter dan? jammer dat ze niet die van je date in groningen geplaatst hebben. die s t leukste.
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
quote:Meneer heeft al een tijdje geen neuqseks gehad me dunkt.
Etsuquote:Op woensdag 6 april 2016 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dan aids krijgen... jeetje... behulpzaam ben je niet echt he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |