2 en ik kom hem halen met een grote oplegger.quote:
Ja eigenlijk wel, daarom ben jij zo eenzaam.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja lekker belangrijk of ze aardig is toch ahaha
misschien verrast dit jou, maar: ja, het is op zich wel fijn als een vrouw ook prettig in de omgang isquote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze heeft me wel overgehaald ik ga nu stemmen ahaha![]()
:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:
Ik vindt hem prachtig kan mij niks schelen wat ze er van dneken als je iets zegt of schrijft,mag je niet meer je eigen mening zeggen dan!! zij doen het ook tegen ons hoor ons zwart maken of de christenen gelukkig ben ik van alle geloof overtuigingen gevrijwaard!!!.![]()
2.5 en je mag hem ophalenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
2 en ik kom hem halen met een grote oplegger.
niet geklikt want jij maakt stiekem foto'squote:
neeee jij vult hem met chloroquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reactie:
Ik vindt hem prachtig kan mij niks schelen wat ze er van dneken als je iets zegt of schrijft,mag je niet meer je eigen mening zeggen dan!! zij doen het ook tegen ons hoor ons zwart maken of de christenen gelukkig ben ik van alle geloof overtuigingen gevrijwaard!!!.
bij mij komt er stront uit de kraan
Ik heb trek in kikkerkutquote:Op woensdag 6 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meer restaurantverslagen graag Iwanius!
Zal wel een combinatie zijn van vanalles en nog wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |