lekker hip smoothies makenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aardbeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Lekker man. In de yoghurt ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
Geen aambeien zelf laten groeien en dan na verloop van tijd lekker een lekkere volle tros er vanaf pukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Met lege maag naar de winkelsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Waar ben je nou weer in getrapt
ontleden en bekijken onder een microscoopquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
je moet ze eerst bestuderen in hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 6 april 2016 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met lege maag naar de winkels
[..]
ontleden en bekijken onder een microscoop
Hey Nielsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Altijd dat gejank van ja, ik heb het overgemaakt dit dat.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Zulk bedrag moet je gewoon direct terugstorten jaquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Trieste figurenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ja sry ik maak morgen overquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
delen met mij met chocoladr en slagroomquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
lekker betrouwbare vrjendquote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |