fok komt altijd op 1quote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja sorry madelove maar ik ben ook aan het werk he
o oke. nee maar je kende hem dus is altijd schrikkenquote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Doodsoorzaak weet ik nog niet, hoorde t via via. Had ook geen contact meer met hem maar toch he
Ja precies. Goede herinneringen aan die gozert.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o oke. nee maar je kende hem dus is altijd schrikken
wow wat slecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat madeliefff altijd aan het komen is?
Gazing through the window at the world outsidequote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd Ozzy Osbourne op de radiowat een held is dat he
zit jij op dezelfde afdeling als good/badtripbob?quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef madeliefff het volgende:
mijn droom vannacht :
ik liep met een groepje vrouwen ( mariah carey was ook al zingend vd partij)
en op gegeven moment was alleen de grond waar wij op liepen bevroren , de rest vd omgeving niet.het werd ook steeds kouder en kouder. ik had korte mouwen aan en had t tuurlijk koud maar de vrouwen waar ik mee liep die extra kleding mee hadden (vraag me niet wrm:p ) wilden mij niks lenen. dus er ontstond ruzie. terwijl dat gebeurde bevonden we ons ineens eeuwen terug in de tijd. er was oorlog en ik was de enige die slim ontsnapte. in de bosjes. de rest mee genomen en als huishoudster aan t werk gezet. ik vond een gezin dat mij aan spullen hielp.
t gebeurde vaker dat er een man liep die een bepaalde spreuk deed waardoor een gedeelte ineens bevroor en t daarna zo koud werd dat iedereen moest schuilen. toen vond ik een luik waar ik in eerste instantie wilde schuilen maar toen ik zag dat er een grote buis uitliep leek t een afvalstortplek te zijn. ineens kwam er wat uit en wist ik blijkbaar dat t gevaarlijk was want ik rende weg. dat hele gedeelte ontplofde. alleen 2 honden hadden t overleeft. die bleken uit die buis te komen. een man liet zien dat als de hond iets at het er 2 tellen later giftig uit kwam.
dit was mijn verhaal
Oke, Hermelijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef madeliefff het volgende:
mijn droom vannacht :
ik liep met een groepje vrouwen ( mariah carey was ook al zingend vd partij)
en op gegeven moment was alleen de grond waar wij op liepen bevroren , de rest vd omgeving niet.het werd ook steeds kouder en kouder. ik had korte mouwen aan en had t tuurlijk koud maar de vrouwen waar ik mee liep die extra kleding mee hadden (vraag me niet wrm:p ) wilden mij niks lenen. dus er ontstond ruzie. terwijl dat gebeurde bevonden we ons ineens eeuwen terug in de tijd. er was oorlog en ik was de enige die slim ontsnapte. in de bosjes. de rest mee genomen en als huishoudster aan t werk gezet. ik vond een gezin dat mij aan spullen hielp.
t gebeurde vaker dat er een man liep die een bepaalde spreuk deed waardoor een gedeelte ineens bevroor en t daarna zo koud werd dat iedereen moest schuilen. toen vond ik een luik waar ik in eerste instantie wilde schuilen maar toen ik zag dat er een grote buis uitliep leek t een afvalstortplek te zijn. ineens kwam er wat uit en wist ik blijkbaar dat t gevaarlijk was want ik rende weg. dat hele gedeelte ontplofde. alleen 2 honden hadden t overleeft. die bleken uit die buis te komen. een man liet zien dat als de hond iets at het er 2 tellen later giftig uit kwam.
dit was mijn verhaal
ik heb de op voor je aangepastquote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd Ozzy Osbourne op de radiowat een held is dat he
mssquote:Op woensdag 6 april 2016 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit jij op dezelfde afdeling als good/badtripbob?
Je werkt in WCH's kelder?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuwe collega is topNeemt elke ochtend een cappuccino voor me mee naar beneden
lekker hip smoothies makenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aardbeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Lekker man. In de yoghurt ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
Geen aambeien zelf laten groeien en dan na verloop van tijd lekker een lekkere volle tros er vanaf pukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Met lege maag naar de winkelsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Waar ben je nou weer in getrapt
ontleden en bekijken onder een microscoopquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
je moet ze eerst bestuderen in hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 6 april 2016 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met lege maag naar de winkels
[..]
ontleden en bekijken onder een microscoop
Hey Nielsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Altijd dat gejank van ja, ik heb het overgemaakt dit dat.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Zulk bedrag moet je gewoon direct terugstorten jaquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Trieste figurenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ja sry ik maak morgen overquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
delen met mij met chocoladr en slagroomquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
lekker betrouwbare vrjendquote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
ik zie geen info waarop ik zo'n mening zou kunnen baseren.quote:
Wat een skere ventquote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb een vriend die moeilijk doet om 3eu
DP zekerquote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb een vriend die moeilijk doet om 3eu
wow trquote:
Kan het wel missen maar verwacht zoiets snel terug. Vooral als ie gezegd heeft dat ik het binnen 5 dagen terug heb.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan het wel missen maar verwacht zoiets snel terug. Vooral als ie gezegd heeft dat ik het binnen 5 dagen terug heb.
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken je hem wel echt goed?
je weet toch hoe dat gaat
100 euro voor een avond?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.
nee, maar jij weet dat iemand zonder geld dan ook gewoon zegt ja binnen 5 dagen heb j e het terug, zo gaan die dingen onder vriendenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.
dat exclusief cokequote:
Ach, ik weet het nuquote:Op woensdag 6 april 2016 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, maar jij weet dat iemand zonder geld dan ook gewoon zegt ja binnen 5 dagen heb j e het terug, zo gaan die dingen onder vrienden
is je maatje 12?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Dit is een grap ja?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Of 102, maar dan zou zijn vader vast niet meer leven of ook geen internetbankieren hebben.quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Moest je ook bij hem zijn om toestemming te vragen voor seks?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
Behoorlijk sneu als je het mij vraagt.
Maargoed, m'n ex is 23 en haar vader beheert haar rekening ook nog steeds
Zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, of hij staat onder financieel toezicht omdat hij niet met geld kan omgaan
Ja, moest hem elke keer schriftelijk toestemming vragen. Best kut als dat op vrijdag was, want dan moest ik het hele weekend wachten op antwoordquote:Op woensdag 6 april 2016 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest je ook bij hem zijn om toestemming te vragen voor seks?
Nee, staat niet onder toezicht hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, of hij staat onder financieel toezicht omdat hij niet met geld kan omgaan
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, je snapt me wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Mensen die dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?
Hoe dan? Bij welke bank zit die danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
inb4 HET IS DE SCHULD VAN RABOBANK
Wist niet eens dat dat nog kon.quote:
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Kan je gewoon via internet aanvragen.. Kleine moeite
Wat een zwakke discipline heeft hij danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakke discipline heeft hij dan
Ff geld naar jezelf overmaken als je niet genoeg saldo hebt.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel relaxt, vooral mobiel bankieren. Beetje vanuit bed je bankzaken regelen/checken
Jup.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij bijv. geen random reader oid heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |