fok komt altijd op 1quote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja sorry madelove maar ik ben ook aan het werk he
o oke. nee maar je kende hem dus is altijd schrikkenquote:Op woensdag 6 april 2016 09:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Doodsoorzaak weet ik nog niet, hoorde t via via. Had ook geen contact meer met hem maar toch he
Ja precies. Goede herinneringen aan die gozert.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o oke. nee maar je kende hem dus is altijd schrikken
wow wat slecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat madeliefff altijd aan het komen is?
Gazing through the window at the world outsidequote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd Ozzy Osbourne op de radiowat een held is dat he
zit jij op dezelfde afdeling als good/badtripbob?quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef madeliefff het volgende:
mijn droom vannacht :
ik liep met een groepje vrouwen ( mariah carey was ook al zingend vd partij)
en op gegeven moment was alleen de grond waar wij op liepen bevroren , de rest vd omgeving niet.het werd ook steeds kouder en kouder. ik had korte mouwen aan en had t tuurlijk koud maar de vrouwen waar ik mee liep die extra kleding mee hadden (vraag me niet wrm:p ) wilden mij niks lenen. dus er ontstond ruzie. terwijl dat gebeurde bevonden we ons ineens eeuwen terug in de tijd. er was oorlog en ik was de enige die slim ontsnapte. in de bosjes. de rest mee genomen en als huishoudster aan t werk gezet. ik vond een gezin dat mij aan spullen hielp.
t gebeurde vaker dat er een man liep die een bepaalde spreuk deed waardoor een gedeelte ineens bevroor en t daarna zo koud werd dat iedereen moest schuilen. toen vond ik een luik waar ik in eerste instantie wilde schuilen maar toen ik zag dat er een grote buis uitliep leek t een afvalstortplek te zijn. ineens kwam er wat uit en wist ik blijkbaar dat t gevaarlijk was want ik rende weg. dat hele gedeelte ontplofde. alleen 2 honden hadden t overleeft. die bleken uit die buis te komen. een man liet zien dat als de hond iets at het er 2 tellen later giftig uit kwam.
dit was mijn verhaal
Oke, Hermelijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:58 schreef madeliefff het volgende:
mijn droom vannacht :
ik liep met een groepje vrouwen ( mariah carey was ook al zingend vd partij)
en op gegeven moment was alleen de grond waar wij op liepen bevroren , de rest vd omgeving niet.het werd ook steeds kouder en kouder. ik had korte mouwen aan en had t tuurlijk koud maar de vrouwen waar ik mee liep die extra kleding mee hadden (vraag me niet wrm:p ) wilden mij niks lenen. dus er ontstond ruzie. terwijl dat gebeurde bevonden we ons ineens eeuwen terug in de tijd. er was oorlog en ik was de enige die slim ontsnapte. in de bosjes. de rest mee genomen en als huishoudster aan t werk gezet. ik vond een gezin dat mij aan spullen hielp.
t gebeurde vaker dat er een man liep die een bepaalde spreuk deed waardoor een gedeelte ineens bevroor en t daarna zo koud werd dat iedereen moest schuilen. toen vond ik een luik waar ik in eerste instantie wilde schuilen maar toen ik zag dat er een grote buis uitliep leek t een afvalstortplek te zijn. ineens kwam er wat uit en wist ik blijkbaar dat t gevaarlijk was want ik rende weg. dat hele gedeelte ontplofde. alleen 2 honden hadden t overleeft. die bleken uit die buis te komen. een man liet zien dat als de hond iets at het er 2 tellen later giftig uit kwam.
dit was mijn verhaal
ik heb de op voor je aangepastquote:Op woensdag 6 april 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd Ozzy Osbourne op de radiowat een held is dat he
mssquote:Op woensdag 6 april 2016 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit jij op dezelfde afdeling als good/badtripbob?
Je werkt in WCH's kelder?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nieuwe collega is topNeemt elke ochtend een cappuccino voor me mee naar beneden
lekker hip smoothies makenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aardbeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Lekker man. In de yoghurt ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
Geen aambeien zelf laten groeien en dan na verloop van tijd lekker een lekkere volle tros er vanaf pukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
Met lege maag naar de winkelsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Waar ben je nou weer in getrapt
ontleden en bekijken onder een microscoopquote:Op woensdag 6 april 2016 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb zojuist een kilo aambeien gekocht![]()
wat moet ik ermee
je moet ze eerst bestuderen in hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 6 april 2016 10:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met lege maag naar de winkels
[..]
ontleden en bekijken onder een microscoop
Hey Nielsquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Altijd dat gejank van ja, ik heb het overgemaakt dit dat.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Zulk bedrag moet je gewoon direct terugstorten jaquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna 2 weken geleden aan een maatje 100 eu uitgeleend maar heb het nog steeds niet terug.
Ik ben van mening dat je zulke bedragen altijd zsm terug moet geven. Luie tering donder is het. Is ook laatste keer dat ik aan hem zo'n bedrag uitleen.
Trieste figurenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ja sry ik maak morgen overquote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
delen met mij met chocoladr en slagroomquote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
wat moet ik ermee
lekker betrouwbare vrjendquote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |