quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Ja, je snapt me wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Mensen die dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?
Hoe dan? Bij welke bank zit die danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
inb4 HET IS DE SCHULD VAN RABOBANK
Wist niet eens dat dat nog kon.quote:
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Kan je gewoon via internet aanvragen.. Kleine moeite
Wat een zwakke discipline heeft hij danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakke discipline heeft hij dan
Ff geld naar jezelf overmaken als je niet genoeg saldo hebt.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel relaxt, vooral mobiel bankieren. Beetje vanuit bed je bankzaken regelen/checken
Jup.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij bijv. geen random reader oid heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |