Wat een skere ventquote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb een vriend die moeilijk doet om 3eu
DP zekerquote:Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb een vriend die moeilijk doet om 3eu
wow trquote:
Kan het wel missen maar verwacht zoiets snel terug. Vooral als ie gezegd heeft dat ik het binnen 5 dagen terug heb.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:02 schreef PeZu het volgende:
wat is 100 euro nu onder echte vrienden?
en als je het niet kan missen moet je het niet uitlenen
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan het wel missen maar verwacht zoiets snel terug. Vooral als ie gezegd heeft dat ik het binnen 5 dagen terug heb.
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken je hem wel echt goed?
je weet toch hoe dat gaat
100 euro voor een avond?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.
nee, maar jij weet dat iemand zonder geld dan ook gewoon zegt ja binnen 5 dagen heb j e het terug, zo gaan die dingen onder vriendenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, was voordat we uitgingen. Kan die jongen toch niet zonder geld op stap laten gaan.
dat exclusief cokequote:
Ach, ik weet het nuquote:Op woensdag 6 april 2016 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, maar jij weet dat iemand zonder geld dan ook gewoon zegt ja binnen 5 dagen heb j e het terug, zo gaan die dingen onder vrienden
is je maatje 12?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Dit is een grap ja?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Aah, aap komt uit de mouw. Maatje heeft geen internetbankieren. Moet via z'n pa. Dikke lol.
Of 102, maar dan zou zijn vader vast niet meer leven of ook geen internetbankieren hebben.quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Moest je ook bij hem zijn om toestemming te vragen voor seks?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee![]()
Behoorlijk sneu als je het mij vraagt.
Maargoed, m'n ex is 23 en haar vader beheert haar rekening ook nog steeds
Zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, of hij staat onder financieel toezicht omdat hij niet met geld kan omgaan
Ja, moest hem elke keer schriftelijk toestemming vragen. Best kut als dat op vrijdag was, want dan moest ik het hele weekend wachten op antwoordquote:Op woensdag 6 april 2016 11:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest je ook bij hem zijn om toestemming te vragen voor seks?
Nee, staat niet onder toezicht hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, of hij staat onder financieel toezicht omdat hij niet met geld kan omgaan
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, je snapt me wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet 'niet hebben'.
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, uit m'n werk.
En jij Fylax?
Mensen die dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die krijgt dan nog wel post met een overzicht van wat er bij- en afgeschreven is van zijn rekening?
Hoe dan? Bij welke bank zit die danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die dat niet hebben!
Mijn vriend heeft het ook niet. Snap het echt niet.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
inb4 HET IS DE SCHULD VAN RABOBANK
Wist niet eens dat dat nog kon.quote:
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Kan je gewoon via internet aanvragen.. Kleine moeite
Wat een zwakke discipline heeft hij danquote:Op woensdag 6 april 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja hij wil het niet. Zodat hij geen online aankopen kan doen.
Tjaquote:Op woensdag 6 april 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakke discipline heeft hij dan
Ff geld naar jezelf overmaken als je niet genoeg saldo hebt.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel relaxt, vooral mobiel bankieren. Beetje vanuit bed je bankzaken regelen/checken
Jup.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij bijv. geen random reader oid heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |