Juist niet, want Braddie haat de albert heijn, hij betaalt liever meer in een avondwinkel.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zou echt een fantastisch koppel vormen met Braddie
Echt?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist niet, want Braddie haat de albert heijn, hij betaalt liever meer in een avondwinkel.
Meloewa gaat gewoon boodschappen doen voor Braddiequote:Op woensdag 6 april 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Juist niet, want Braddie haat de albert heijn, hij betaalt liever meer in een avondwinkel.
nicequote:Op woensdag 6 april 2016 15:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik klap je achter de oren zodat je gaat vliegen jongen.
Mooi, dan kan ze zijn moeder vervangen, zolang ze maar een schuurtje heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meloewa gaat gewoon boodschappen doen voor Braddie
De man doet de boodschappen. Ik ben mensenschuw, ik kom niet naar buiten. Ik isoleer. Je moet begrijpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meloewa gaat gewoon boodschappen doen voor Braddie
AH bezorgservice dan maarquote:Op woensdag 6 april 2016 15:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De man doet de boodschappen. Ik ben mensenschuw, ik kom niet naar buiten. Ik isoleer. Je moet begrijpen.
nummer?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij mij komt er stront uit de kraan
Wel chillquote:Op woensdag 6 april 2016 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is vanaf 75 eu ofz
(JA ik heb gekeken ja)
dat haal ik meestal nietquote:Op woensdag 6 april 2016 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is vanaf 75 eu ofz
(JA ik heb gekeken ja)
andere webshop dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:32 schreef Neverknown het volgende:
https://www.zalando.nl/mi(...)e-m0q21c00u-j11.html
deze jurk leuk?
Ik wilde hem maar heb te hard getwijfeld, nu is die uitverkocht. En nu wil ik hem nog harder...
Leven van een labiele twijfelaar....... gaat niet over rozen.
ze sturen me een mail wanneer hij er weer is. Miss nog geluk.quote:
volgens google heeft asos het ookquote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ze sturen me een mail wanneer hij er weer is. Miss nog geluk.
Goeie vergelijking welquote:De fractievoorzitter van de PvdA in de gemeenteraad van Midden-Delfland gaat vandaag niet stemmen, zegt ze tegen de lokale omroep WOS. Elly de Jong vindt het referendum een kostenverslindend project, dat er moest komen van een "idioot met een petje". Bovendien wijst ze erop dat Adolf Hitler ook dol was op het organiseren van referenda:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |