haten op jan lindersquote:Op woensdag 6 april 2016 14:50 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind AH wel een fijne winkel, hier hebben we Jan Linders. Daar vind ik weinig aan. :S
Hier is Braddie het niet mee eensquote:Op woensdag 6 april 2016 14:50 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind AH wel een fijne winkel, hier hebben we Jan Linders. Daar vind ik weinig aan. :S
Te boers is Jannie. Niet mijn cup of tea.quote:
Ik ben nogal van het herhalen. Dwangstoornissen je weet.quote:
hier niks mis met jan.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Te boers is Jannie. Niet mijn cup of tea.
Ik vind broodafdeling maar matig. Ik vind die perfect merk ook maar matig. Ik vind het gewoon een kut winkel, kortom.quote:
jullie hebben duidelijk een inferieure jan in dat stinkgat waar jij woontquote:Op woensdag 6 april 2016 14:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind broodafdeling maar matig. Ik vind die perfect merk ook maar matig. Ik vind het gewoon een kut winkel, kortom.
Kwalitatief heb ik gewoon hogere eisen dan jou.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie hebben duidelijk een inferieure jan in dat stinkgat waar jij woont
Oh. Nou, Braddie is een leuke jongen. Bedankt voor het compliment.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zou echt een fantastisch koppel vormen met Braddie
jaja, met je huismerk meukquote:Op woensdag 6 april 2016 14:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Kwalitatief heb ik gewoon hogere eisen dan jou.
Ik koop altijd gemixt. Maar wel meer A-merken. Wat moet je bitch.quote:
zou je het erop kunnen doen?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oh. Nou, Braddie is een leuke jongen. Bedankt voor het compliment.
kom dan, ik klap jequote:Op woensdag 6 april 2016 14:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik koop altijd gemixt. Maar wel meer A-merken. Wat moet je bitch.
Op een saaie zondag, zeer zeker.quote:
Ik klap je achter de oren zodat je gaat vliegen jongen.quote:
Klopt, maar wel van bouncing vet.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet van vet hield.
ow oke, uitersten dus, trekt je nog meer aan in hem? of wat maakt hem zo leuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Klopt, maar wel van bouncing vet.
Zijn eerlijkheid en openheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ow oke, uitersten dus, trekt je nog meer aan in hem? of wat maakt hem zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |