zat je echt in blijf van mijn lijf huisquote:Op woensdag 6 april 2016 15:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De man doet de boodschappen. Ik ben mensenschuw, ik kom niet naar buiten. Ik isoleer. Je moet begrijpen.
Suc6quote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
Wtf, gewoon brazilian wax demo op yt waar je nog net niet naar binnen kijkt, ff fappen.
er staan ook filmpjes op youtube waar je wel echt naar binnen kijktquote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
Wtf, gewoon brazilian wax demo op yt waar je nog net niet naar binnen kijkt, ff fappen.
vlog plsquote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
Mijn perfect sense of direction werd weer even duidelijk gemaakt net![]()
Dacht wel even zonder navigatie terug te rijden vanuit Ijsselstein naar Hilversum, gheIk rij richting S-hertogenbosch en had toch zoiets van nee, voelt niet als een verstandige keuze, ik pak de eerst volgende afrit en rij terug
BEN IK 15 MINUTEN LATER IN FUCKING ROSMALEN BELAND(gelijk maar even gekeken bij de restanten van het Autotron
)
En hoeveel auto's kon je door de bocht duwen?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
Dacht wel even zonder navigatie terug te rijden vanuit Ijsselstein naar Hilversum, gheIk rij richting S-hertogenbosch en had toch zoiets van nee, voelt niet als een verstandige keuze, ik pak de eerst volgende afrit en rij terug
BEN IK 15 MINUTEN LATER IN FUCKING ROSMALEN BELAND(gelijk maar even gekeken bij de restanten van het Autotron
)
Geen deze keerquote:Op woensdag 6 april 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En hoeveel auto's kon je door de bocht duwen?
Als je de A2 pakt die kant op dan kan je volgens mij ook niet de A27 op richting Utrecht. Dan moet je volgens mij draaien bij afslag Leerdam en dan weer terug de A2 op en dan pas kan je de A27 op richting Utrecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
)
ZC?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen deze keer
Maar wel genoeg andere irritaties voor een ZC
ben de gekloptequote:Op woensdag 6 april 2016 16:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je ge-TR'ed tetou. Smerige vrouwenklopper.
hahaha nee gekquote:Op woensdag 6 april 2016 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zat je echt in blijf van mijn lijf huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |