Ach ja...quote:
Soms denk ik dat je expres dom doet maar je overtreft jezelfquote:Op maandag 4 april 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
waardeloos autootje dus![]()
hoef je ook geen dure doos voor te kopen
Keer de boel maar weer om.......quote:Op maandag 4 april 2016 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je expres dom doet maar je overtreft jezelf
Ivm met jou misser met je planet sport. Die nogal dubieus isquote:Op maandag 4 april 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, in de zeikhoek maakte je ook al een misser, het is je dag niet denk ik...
ik was niet de eerste en ik zal zeker niet de laatste zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ivm met jou misser met je planet sport. Die nogal dubieus is
Welk antwoordquote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Keer de boel maar weer om.......
ben ik inmiddels gewend van je, maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord....
Gaan jullie wedstrijd doen?quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Keer de boel maar weer om.......
ben ik inmiddels gewend van je, maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord....
Welk auto'tjequote:
Doosjesquote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met doosje veel anders geven ze daar geen 50 Euro voor.
ook dat begrijp ik?quote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met doosje veel anders geven ze daar geen 50 Euro voor.
Het is niet dezelfde munt natuurlijk, in zo'n doosje raken ze minder snel beschadigd.quote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
Maar het ging over het doosje van de munt, die ene link van munt mét doosje was 300 euro
dus de vraag was....
In mijn link stond dezelfde munt voor 50 euro
Dus de vraag is dan....
Is dat doosje 250 euro waard?
Dus ik kan ook aan jou vragen, zou jij zo'n leeg doosje kopen voor 250 euro?
Of ben ik de enige die de vraag snapt
Oh nu gooi je het over die boegquote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
Maar het ging over het doosje van de munt, die ene link van munt mét doosje was 300 euro
dus de vraag was....
Dus de vraag is dan....
Ook dat snap ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 4 april 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde munt natuurlijk, in zo'n doosje raken ze minder snel beschadigd.
Over welk doosje ging het eigenlijk?quote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
dus de vraag was....
Dus de vraag is dan....
Me lul Fann.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat van links rechts lullen is niet zo handig. Je hebt een mening en je draait weer bij.
Whehehehehequote:Op maandag 4 april 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over welk doosje ging het eigenlijk?
Je vraagstelling deugt niet.quote:Op maandag 4 april 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook dat snap ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Niet alle doosjes zijn dezelfde doosjes.quote:
Als de verpakking van die doos meer waard is dan die doos zelf is het een waardeloze doosquote:Op maandag 4 april 2016 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet alle doosjes zijn dezelfde doosjes.
De waarde van zoiets is per exemplaar verschillend.quote:Op maandag 4 april 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dus ik mag ook niet vragen hoeveel dat autotje waard was?
vreemd
dat weet mijn Oma ookquote:Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De waarde van zoiets is per exemplaar verschillend.
Ik leg het uit aan de hand van dit voorbeeld, neem een CD van vroeger, met die plastic doosjes, die doosjes zijn niks waard, alleen mits uniek, maar de inlays (boekjes) wel, dus een CD is meer waard met inlay en indien uniek het originele doosje en bij standaard doosjes gewoon eentje die heel is, en dat geldt vooral voor verzamelaars van CD's.quote:Op maandag 4 april 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als de verpakking van die doos meer waard is dan die doos zelf is het een waardeloze doos
Ik heb het drie keer uitgelegd.quote:
Dit alles begon met dit verschil...quote:Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leg het uit aan de hand van dit voorbeeld, neem een CD van vroeger, met die plastic doosjes, die doosjes zijn niks waard, alleen mits uniek, maar de inlays (boekjes) wel, dus een CD is meer waard met inlay en indien uniek het originele doosje en bij standaard doosjes gewoon eentje die heel is, en dat geldt vooral voor verzamelaars van CD's.
Blijkbaar is dat raar dat ik dat een nogal groot verschil vind en toen kwam er iemand tussen met verpakkingen over autotjes en dan mag ik niet vragen hoeveel het auto waard wasquote:
Zit daar de verpakking nog bij?quote:Op maandag 4 april 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik vond nog deze poster in mijn berging [ afbeelding ]
Hoe ik eraan kom weet ik niet
who caresquote:Op maandag 4 april 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik vond nog deze poster in mijn berging [ afbeelding ]
Hoe ik eraan kom weet ik niet
Je laat je kennenquote:
Van mij mag je dat vragen.....quote:Op maandag 4 april 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit alles begon met dit verschil...
''jouw'' munt
US $300,00
Ongeveer EUR 264,43
Staat:Tweedehands
mét doosje...
http://www.ebay.nl/itm/16(...)rvr_id=1009540849770
''mijn'' munt
US $50.00
http://www.ebay.com/itm/M(...)696700197&rmvSB=true
Vond ik nogal een verschil 250 euro meer voor alleen het doosje...
[..]
Blijkbaar is dat raar dat ik dat een nogal groot verschil vind en toen kwam er iemand tussen met verpakkingen over autotjes en dan mag ik niet vragen hoeveel het auto waard was
Allemaal héél logisch
Nee wel hard karton en niet mintquote:
Ach hoe op met je doosjes discussie echt.quote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zeg jij toch altijd, maar ik mag dat natuurlijk niet...
Is ook héél logisch
omdat je niet kan winnenquote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hoe op met je doosjes discussie echt.
Uhh winnen, ok JIj wintquote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat je niet kan winnenwie laat zich nou kennen hier?
De verpakking en de dozen geef ik iig geen centquote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Een feestje, altijd gezellig.
Hoest het topic maar volquote:
We zitten even in DM overlegquote:
ow....quote:
skat, dat ga ik HIER niet vertellenquote:Op maandag 4 april 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....tja dat kan...
wat doe je dan precies voor werk,want daar ben ik nog steeds niet achter
in principe is niets een foute vraag, soms krijg je alleen geen antwoordquote:Op maandag 4 april 2016 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ook al een foute vraag dusik vraag niks meer vandaag
deze begrijp ik ookquote:Op maandag 4 april 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
in principe is niets een foute vraag, soms krijg je alleen geen antwoord
geeft niet, jij bent Fannquote:Op maandag 4 april 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
deze begrijp ik ook![]()
soms is het eruit voordat ik dat bedenk
Het is poepie gezelligquote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is liefffffffffffffffff![]()
ik denk dat alle heren boos zijnineens zijn ze foetsie
Ik ga naar de radioquote:Op maandag 4 april 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
het boeit mij allemaal niet, ik kom hier voor ontspanning, heb geen zin in gezeik, zo wel dan zal ik met ijzeren vuist tekeer gaan![]()
want hoe dan ook, desalniettemin, ik blijf jullie enigste ekte belachelijke gestoorde modske
Jij luistert niet naar mijn gedraai.quote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is liefffffffffffffffff![]()
ik denk dat alle heren boos zijnineens zijn ze foetsie
ow...quote:Op maandag 4 april 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij luistert niet naar mijn gedraai.
Dan lees ik jouw gelul niet.
quote:Op maandag 4 april 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind maar eens een tweede die erin trapt
Stinkbeestenquote:Op maandag 4 april 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kan ze gelijk aan de bak, paardjes poetsen
Wanneer er wat te halen valt , staan ze in de rij.quote:Op maandag 4 april 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind maar eens een tweede die erin trapt
en ze nemen jou op de koop toe?quote:Op maandag 4 april 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er wat te halen valt , staan ze in de rij.
Is jouw muts ook een golddigger dan?quote:Op maandag 4 april 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er wat te halen valt , staan ze in de rij.
Ik heb ook niets met paarden, ze zijn groot, ze stinken en ze zijn grootquote:Op maandag 4 april 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah... dat ook weer niet![]()
maar ik heb er verder niet zo veel mee
Jij snapt zijn gedachtengangquote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
oh god...
straks komt hut met een link naar Goldfinger
Ik ben er eens af gedonderdquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met paarden, ze zijn groot, ze stinken en ze zijn groot
En jij had de teugels nog vast?quote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er eens af gedonderd![]()
meer dan 1x trouwens![]()
In het ''dorp'' ging zo'n knul me wel even paard leren rijden, zonder zadel ook nog![]()
ik lag er gelijk weer naast![]()
en later heb ik nog eens een poging gedaan om paard te leren rijden, was ook geen succes![]()
ritje door de duinen, je leerde om áltijd de teugels vast te blijven houden ook als je er vanaf viel,
nah, ga dat maar eens proberen![]()
maar het paard liep gelukkig gewoon langzaam door, dus ze haddn hem zo weer te pakken, dat wel
Nee manquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk had ze eens de touwtjes in handen...
waarmee?quote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
Jezus godverdomme Wim Brands was er klaar mee
geeft niet, je kan niet alles wetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ds-57-overleden.html
had ik nog niet gelezen
Zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
Jezus godverdomme Wim Brands was er klaar mee
Wil je iemand gaan blackmailen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, deurwaarder kwam langs net voor de uitzending.
De dossiers staan er nog 45 minuten.
http://vlinderscrime.nl/
Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende manquote:
Ik heb dubbel gelegen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga ff vlindertje kijken bij Pauw over de Holleeder dossiers die op straat liggen.
Dat wordt lachen.
'Kost me dat 65 euro p-er minuut. En op het laatst dit is toch voor 85 euro ? Die mensen denken in geldquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, deurwaarder kwam langs net voor de uitzending.
De dossiers staan er nog 45 minuten.
http://vlinderscrime.nl/
GooGooGoogelpersquote:
Ja zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende man
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd lachen met vlindertje.
[ afbeelding ]
Da's leuk, leeft ie nog?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zelfmoord![]()
en om eerlijk te zijn ken ik de man niet
zondagochtend kijk ik NOOIT TV dus dan kan het wel kloppen dat ik hem net ken....quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...
Nee, verdronken in het pierenbad van radio oost. Krijg je met de tegenwind als je illegaal bessen plukt in een nonnenkloosterquote:
Boeken van de VPRO.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...
Er is altijd nog SBSquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren.
Ik vond het een zeurpiet.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.
zelfmoord is altijd klote,vooral als je die iemand ''kent'' al is het maar van TVquote:
midden in de nacht?is niet zo slimquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.
OK, geen idee of die van SBS zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is dol op CSI en van die Engelse detective zooi.
Heb ik niks mee met die detective en CSI shit...quote:Op maandag 4 april 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CSI vanaf PC en die detectives meestal bij KRO/NCRV volgens mij.
Ik ook niet daarom hebben we 2 TV 'squote:Op dinsdag 5 april 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met die detective en CSI shit...
Kan zij rustig in de slaapkamer kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom hebben we 2 TV 's
Alsof jij niet continue bezig bent. Rot op loser.quote:
Wie is er hier nu SBS? Vetklep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof jij niet continue bezig bent. Rot op loser.
Jij wel volgens mij. Zo villein ben je.quote:
Ik heb nog wel zo'n ding maar gebruik het nooitquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan ze ook nog Dvd schijfjes kijken, in de woonkamer heb ik zo'n apparaat niet.
Het is Tong. Vrouwen zijn nu eenmaal slordig in hun taalgebruik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plaatselijke criminelen denken daar gaat tong, zijn toetsenbord zal wel weer kapot zijn.
Dan klopt je gebruiksnaam niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong. Vrouwen zijn nu eenmaal slordig in hun taalgebruik.
Ik ben SBS en VPRO. Eet van twee walletjesquote:
Leg eens uit. Beetje dom.quote:
En ik heb ook nog 3 monitors. 27", 24" en 22" . Da's leuk voor simulators.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben SBS en VPRO. Eet van twee walletjes
Jullie hebben 2 tv's
Leuk voor simulators, hoe gaat het met hem ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog 3 monitors. 27", 24" en 22" . Da's leuk voor simulators.
Er staat: tong80 . Die 80 laat ik weg voor het gemak want niemand haalt het in zijn hoofd om tong met ander getal erachter als gebruikersnaam te nemen.quote:
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begon pas net op gang te komen.
En jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in je mand Herman.
ik bedoel : slaap lekker
wat ik wil vragen klinkt per definitie fout,,,,quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begon pas net op gang te komen.
Hij kon al weer draaien dus dat viel mee.. Ben wel benieuwd of ie nog naar Tilburg en Belgie is geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik wil vragen klinkt per definitie fout,,,,
maar heb je al minder last van de stuiterpartij?
kun je alweer een beetje zitten bekt net niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon al weer draaien dus dat viel mee.. Ben wel benieuwd of ie nog naar Tilburg en Belgie is geweest
Mijn ellenboog voel ik nog wel en 2x anderhalf uur in de auto vond mijn kont niet zo fijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik wil vragen klinkt per definitie fout,,,,
maar heb je al minder last van de stuiterpartij?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ellenboog voel ik nog wel en 2x anderhalf uur in de auto vond mijn kont niet zo fijn.
Dat is met week ook wel weer over verwacht ik
tijdelijk ongemak, maar welvervelend dusquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ellenboog voel ik nog wel en 2x anderhalf uur in de auto vond mijn kont niet zo fijn.
Dat is met week ook wel weer over verwacht ik
Ja uiteraard, ging prima , voelde het wel maar da's ook kwestie van beetje verzitten op zijn tijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon al weer draaien dus dat viel mee.. Ben wel benieuwd of ie nog naar Tilburg en Belgie is geweest
Was niet de eerste keer dat ik door vallen flink gekneusd was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tijdelijk ongemak, maar welvervelend dus
En een beetje rondlopenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ging prima , voelde het wel maar da's ook kwestie van beetje verzitten op zijn tijd.
Blijven bewegen werkt inderdaad erg goed en ik heb groot voordeel met gewicht, postuur en diverse ervaring met valtechnieken.quote:
Ik loop nog even naar de koelkast.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf niet op de bank zitten om te gaan pissen , dus een loopje
halfje moet nog kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop nog even naar de koelkast.
En in Tilburg worstenbrood gescoord.quote:
Topquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En in Tilburg worstenbrood gescoord.
Goedkope spulletjes halen over de grens ja dat is slechtquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dan raakt ie teveel op slechte pad.
Na 10 minuten bij overgrootmoeder van 92 zoiets is die het wel zat en gaat ie samen met opa op pad in Tilburg en omstreken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkope spulletjes halen over de grens ja dat is slecht
Nog even en dan is ie leerplichtig en kun je weer helemaal niks op de reguliere vakanties na danquote:
Dat is niet mijn probleem, ik ben opa.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even en dan is ie leerplichtig en kun je weer helemaal niks op de reguliere vakanties na dan
Ja maar dan krijg je hem niet meer elke dag mee wanneer het jou uitkomt...quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, ik ben opa.
Moet er niet aan denken om elke dag met die dwarsligger opgescheept te zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je hem niet meer elke dag mee wanneer het jou uitkomt...
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om elke dag met die dwarsligger opgescheept te zitten.
Jij kent kleine PP niet. Wanneer het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer het jou uitkomt.. Kwestie van interpreteren..
Geef hem vooral geen mobieltje.. Straks belt ie je nog opquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij kent kleine PP niet. Wanneer het hem uitkomt.
Mijn pa kreeg al cursus tablet bedienen van 'm.quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef hem vooral geen mobieltje.. Straks belt ie je nog op
hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa kreeg al cursus tablet bedienen van 'm.
Ja en daar blijft het ook bij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
Die zijn al weer van een tijdje terug toch?
Op die jonge leeftijd is het leuk toch? En niet echt herkenbaar.quote:
Verstandig, en zeker niet meer zonder toestemming van zn moeder..quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op die jonge leeftijd is het leuk toch? En niet echt herkenbaar.
Ga nu hij ouder wordt inderdaad niet zomaar foto's plaatsen.
Mijn dochter heb volste vertrouwen in m'n bijsnijdt capaciteiten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig, en zeker niet meer zonder toestemming van zn moeder..
Just me's kabouter zie je ook nooit ... Mag niet vn Mereltje..
En die aap van Sas zien we ook heel zelden..
EN de mijne ook niet
OKquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter heb volste vertrouwen in m'n bijsnijdt capaciteiten.
Wat zie je nu? Mijn pa die moet lachen en kleine PP die er inmiddels alweer anders uitziet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
OKZo moeilijk is het niet dat bijsnijden
Ja jullie lijken duidelijk op elkaar.. Maar dat zag ik al bij de eerste foto die je ooit van kleine PP posttequote:Op dinsdag 5 april 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zie je nu? Mijn pa die moet lachen en kleine PP die er inmiddels alweer anders uitziet.
Kleine Piet.
[ afbeelding ]
Heeft mijn dochter de mazzel dat ik wel beetje kan helpen met die eigenwijze dondersteen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jullie lijken duidelijk op elkaar.. Maar dat zag ik al bij de eerste foto die je ooit van kleine PP postte
Ja kinderen zijn thuis ook altijd onweerstaanbaar en als ze ergens logeren is er niets aan de hand...quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kent het wel de ouders die steeds zoon de zin geven.
Dan komt opa langs en gaat 'm beetje pesten.
Vindt ie harstikke mooi.
Binnenkort kan ie wel op paart. daar hebben we oma voor die is gek op kleine kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kinderen zijn thuis ook altijd onweerstaanbaar en als ze ergens logeren is er niets aan de hand...
ah leuk, die sprint dus niet meer over 1.40quote:Op dinsdag 5 april 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oma is onze 26 jarige merrie waar het met begon en die is nog zo fit als een hoentje.
Geen idee nu, ze kon het wel ooit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ah leuk, die sprint dus niet meer over 1.40
Probeer 1.20 eerst zou ik zeggen... Of 1 meterquote:Op dinsdag 5 april 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee nu, ze kon het wel ooit.
Ik ga voorlopig niet meer de springruiter uithangen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer 1.20 eerst zou ik zeggen... Of 1 meter
Hahaha Verstandig besluitquote:Op dinsdag 5 april 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig niet meer de springruiter uithangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammie.....
Vraag me bij deze ook af wat nou meer waard zou zijn, de verpakking, of de inhoud?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nieuwe zegeltjes?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Zo, die moestuintjeshorror is ook weer voorbij
Nu kun je sparen voor korting op veel te duren potjes
Je wordt genaaid terwijl je likt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Lekker likken
http://www.ah.nl/bloempot
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Zo, die moestuintjeshorror is ook weer voorbij
Nu kun je sparen voor korting op veel te duren potjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Kloptquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt genaaid terwijl je likt.
Je kunt die potten niet los van de actie kopen.. Dus de prijskorting slaat nergens op
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed nieuws.Fann heeft al 3 x 5 potjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen sparen alles, maakt niet uit wat AH verzint, veel mensen slikken het als zoete koek, en gaan direct aan het sparen.quote:
Fann had er 5 voor 1.99quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen sparen alles, maakt niet uit wat AH verzint, veel mensen slikken het als zoete koek, en gaan direct aan het sparen.
Sowieso kan je bij dit soort 'acties' de actie als de 'verpakking' zien, want je moet toch 1,49 voor een potje betalen.![]()
quote:
wél van de AH hoor en als ik meer nodig zou hebben koop ik ze wel ergens anders goedkoper,quote:
Gewoon bij AH Chuf, kan ie teruglezen, er staat zelfs een link naar de potjes....quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet mer, misschien dat Fann nog weet waar ze die zondag gekocht heeft
Ik vraag wel om een linkjequote:
ze waren trouwens 99 cent voor 5 stuksquote:
Ah, die zijn wel kleiner en koekiger zo te zien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ze waren trouwens 99 cent voor 5 stuks![]()
ik had de laatste 3 setjes van 5![]()
http://www.ah.nl/producte(...)s-in-5-kleuren-12-cm
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Had ik toch gelijk, alleen de prijs dan..quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ze waren trouwens 99 cent voor 5 stuks![]()
ik had de laatste 3 setjes van 5![]()
http://www.ah.nl/producte(...)s-in-5-kleuren-12-cm
40+ / [40+ SC #536] Waar heen met die trek chalet?
Hoe kom jij in godsnaam aan die parasieten Tong?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dacht dat ik van de parasieten af was, gisteren ging het goed. Nu sta ik weer bek af op. Kookles gaat niet door. Gewoon even praten over hoe ik me voel en wat er allemaal is gebeurd.
ja en jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk, alleen de prijs dan..
Leesvoerquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan die parasieten Tong?weten ze dat al?
Dat heeft dus met m'n zwakke weerstand te maken. Iedereen heeft parasieten bij mijn soort kunnen ze toeslaan. Heb niu ook weer buikklachten. Baal want ik dacht dat het gelijk goed zat. Ze komt vanmiddag even alles op een rijtje zetten. Normaal koken we ondertussen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
tong is een goede gastheerquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu staan ze er nog steedsquote:
Zie je nog eens iemandquote:
Ha haquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal tong wel geen Kung Fu Bami uit blik serveren.
Zodra je dat gaat eten maken de parasieten dat ze wegkomen.![]()
Nee, de doosjes zijn te veel waard daarvoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:50 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je leuk moestuintjes ruilen met Fanneke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik zie geen zon.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:09 schreef chufi het volgende:
Een siësta is een middagdutje, vaak na de lunch als de zon zijn hoogste positie bereikt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |