Ik ben er eens af gedonderdquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met paarden, ze zijn groot, ze stinken en ze zijn groot

En jij had de teugels nog vast?quote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er eens af gedonderd
meer dan 1x trouwens
In het ''dorp'' ging zo'n knul me wel even paard leren rijden, zonder zadel ook nog
ik lag er gelijk weer naast
en later heb ik nog eens een poging gedaan om paard te leren rijden, was ook geen succes
ritje door de duinen, je leerde om áltijd de teugels vast te blijven houden ook als je er vanaf viel,
nah, ga dat maar eens proberen
maar het paard liep gelukkig gewoon langzaam door, dus ze haddn hem zo weer te pakken, dat wel

Nee manquote:
 daar dacht ik niet eens aan, dat ging zó snel
  daar dacht ik niet eens aan, dat ging zó snel   

quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk had ze eens de touwtjes in handen...

waarmee?quote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
Jezus godverdomme Wim Brands was er klaar mee

geeft niet, je kan niet alles wetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ds-57-overleden.html
had ik nog niet gelezen

Zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
Jezus godverdomme Wim Brands was er klaar mee

Wil je iemand gaan blackmailen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, deurwaarder kwam langs net voor de uitzending.
De dossiers staan er nog 45 minuten.
http://vlinderscrime.nl/

Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende manquote:

Ik heb dubbel gelegen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga ff vlindertje kijken bij Pauw over de Holleeder dossiers die op straat liggen.
Dat wordt lachen.

'Kost me dat 65 euro p-er minuut. En op het laatst dit is toch voor 85 euro ? Die mensen denken in geldquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, deurwaarder kwam langs net voor de uitzending.
De dossiers staan er nog 45 minuten.
http://vlinderscrime.nl/

GooGooGoogelpersquote:

Ja zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende man

Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd lachen met vlindertje.
[ afbeelding ]

Da's leuk, leeft ie nog?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.

Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zelfmoord
en om eerlijk te zijn ken ik de man niet

zondagochtend kijk ik NOOIT TV dus dan kan het wel kloppen dat ik hem net ken....quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...

Nee, verdronken in het pierenbad van radio oost. Krijg je met de tegenwind als je illegaal bessen plukt in een nonnenkloosterquote:

Boeken van de VPRO.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...

Er is altijd nog SBSquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren.
Ik vond het een zeurpiet.

quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.

zelfmoord is altijd klote,vooral als je die iemand ''kent'' al is het maar van TVquote:

midden in de nacht?is niet zo slimquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |