Ja zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende man
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd lachen met vlindertje.
[ afbeelding ]
Da's leuk, leeft ie nog?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zelfmoord![]()
en om eerlijk te zijn ken ik de man niet
zondagochtend kijk ik NOOIT TV dus dan kan het wel kloppen dat ik hem net ken....quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...
Nee, verdronken in het pierenbad van radio oost. Krijg je met de tegenwind als je illegaal bessen plukt in een nonnenkloosterquote:
Boeken van de VPRO.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...
Er is altijd nog SBSquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren.
Ik vond het een zeurpiet.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.
zelfmoord is altijd klote,vooral als je die iemand ''kent'' al is het maar van TVquote:
midden in de nacht?is niet zo slimquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |