Ik ben er eens af gedonderdquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met paarden, ze zijn groot, ze stinken en ze zijn groot
En jij had de teugels nog vast?quote:Op maandag 4 april 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er eens af gedonderd![]()
meer dan 1x trouwens![]()
In het ''dorp'' ging zo'n knul me wel even paard leren rijden, zonder zadel ook nog![]()
ik lag er gelijk weer naast![]()
en later heb ik nog eens een poging gedaan om paard te leren rijden, was ook geen succes![]()
ritje door de duinen, je leerde om áltijd de teugels vast te blijven houden ook als je er vanaf viel,
nah, ga dat maar eens proberen![]()
maar het paard liep gelukkig gewoon langzaam door, dus ze haddn hem zo weer te pakken, dat wel
Nee manquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk had ze eens de touwtjes in handen...
waarmee?quote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
Jezus godverdomme Wim Brands was er klaar mee
geeft niet, je kan niet alles wetenquote:Op maandag 4 april 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ds-57-overleden.html
had ik nog niet gelezen
Zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef sacha het volgende:
Jezus godverdomme Wim Brands was er klaar mee
Wil je iemand gaan blackmailen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, deurwaarder kwam langs net voor de uitzending.
De dossiers staan er nog 45 minuten.
http://vlinderscrime.nl/
Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende manquote:
Ik heb dubbel gelegen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga ff vlindertje kijken bij Pauw over de Holleeder dossiers die op straat liggen.
Dat wordt lachen.
'Kost me dat 65 euro p-er minuut. En op het laatst dit is toch voor 85 euro ? Die mensen denken in geldquote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, deurwaarder kwam langs net voor de uitzending.
De dossiers staan er nog 45 minuten.
http://vlinderscrime.nl/
GooGooGoogelpersquote:
Ja zelfmoordquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfmoord dus. Depressies. Zo'n lieve boeiende man
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.quote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd lachen met vlindertje.
[ afbeelding ]
Da's leuk, leeft ie nog?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michiel Romeijn had zo'n typetje. Theo.
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zelfmoord![]()
en om eerlijk te zijn ken ik de man niet
zondagochtend kijk ik NOOIT TV dus dan kan het wel kloppen dat ik hem net ken....quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...
Nee, verdronken in het pierenbad van radio oost. Krijg je met de tegenwind als je illegaal bessen plukt in een nonnenkloosterquote:
Boeken van de VPRO.quote:Op maandag 4 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, zn gezicht was wel eens op de zondagochtend op TV volgens mij...
Er is altijd nog SBSquote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren.
Ik vond het een zeurpiet.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.
zelfmoord is altijd klote,vooral als je die iemand ''kent'' al is het maar van TVquote:
midden in de nacht?is niet zo slimquote:Op maandag 4 april 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong, ik heb nog tip voor je, het is vanavond prima weertje om een rustig rondje door dat stadje waar je woont te wandelen.
OK, geen idee of die van SBS zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is dol op CSI en van die Engelse detective zooi.
Heb ik niks mee met die detective en CSI shit...quote:Op maandag 4 april 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CSI vanaf PC en die detectives meestal bij KRO/NCRV volgens mij.
Ik ook niet daarom hebben we 2 TV 'squote:Op dinsdag 5 april 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met die detective en CSI shit...
Kan zij rustig in de slaapkamer kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom hebben we 2 TV 's
Alsof jij niet continue bezig bent. Rot op loser.quote:
Wie is er hier nu SBS? Vetklep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof jij niet continue bezig bent. Rot op loser.
Jij wel volgens mij. Zo villein ben je.quote:
Ik heb nog wel zo'n ding maar gebruik het nooitquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan ze ook nog Dvd schijfjes kijken, in de woonkamer heb ik zo'n apparaat niet.
Het is Tong. Vrouwen zijn nu eenmaal slordig in hun taalgebruik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plaatselijke criminelen denken daar gaat tong, zijn toetsenbord zal wel weer kapot zijn.
Dan klopt je gebruiksnaam niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong. Vrouwen zijn nu eenmaal slordig in hun taalgebruik.
Ik ben SBS en VPRO. Eet van twee walletjesquote:
Leg eens uit. Beetje dom.quote:
En ik heb ook nog 3 monitors. 27", 24" en 22" . Da's leuk voor simulators.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben SBS en VPRO. Eet van twee walletjes
Jullie hebben 2 tv's
Leuk voor simulators, hoe gaat het met hem ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog 3 monitors. 27", 24" en 22" . Da's leuk voor simulators.
Er staat: tong80 . Die 80 laat ik weg voor het gemak want niemand haalt het in zijn hoofd om tong met ander getal erachter als gebruikersnaam te nemen.quote:
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begon pas net op gang te komen.
En jij ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in je mand Herman.
ik bedoel : slaap lekker
wat ik wil vragen klinkt per definitie fout,,,,quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begon pas net op gang te komen.
Hij kon al weer draaien dus dat viel mee.. Ben wel benieuwd of ie nog naar Tilburg en Belgie is geweestquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik wil vragen klinkt per definitie fout,,,,
maar heb je al minder last van de stuiterpartij?
kun je alweer een beetje zitten bekt net niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon al weer draaien dus dat viel mee.. Ben wel benieuwd of ie nog naar Tilburg en Belgie is geweest
Mijn ellenboog voel ik nog wel en 2x anderhalf uur in de auto vond mijn kont niet zo fijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ik wil vragen klinkt per definitie fout,,,,
maar heb je al minder last van de stuiterpartij?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ellenboog voel ik nog wel en 2x anderhalf uur in de auto vond mijn kont niet zo fijn.
Dat is met week ook wel weer over verwacht ik
tijdelijk ongemak, maar welvervelend dusquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ellenboog voel ik nog wel en 2x anderhalf uur in de auto vond mijn kont niet zo fijn.
Dat is met week ook wel weer over verwacht ik
Ja uiteraard, ging prima , voelde het wel maar da's ook kwestie van beetje verzitten op zijn tijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon al weer draaien dus dat viel mee.. Ben wel benieuwd of ie nog naar Tilburg en Belgie is geweest
Was niet de eerste keer dat ik door vallen flink gekneusd was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tijdelijk ongemak, maar welvervelend dus
En een beetje rondlopenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ging prima , voelde het wel maar da's ook kwestie van beetje verzitten op zijn tijd.
Blijven bewegen werkt inderdaad erg goed en ik heb groot voordeel met gewicht, postuur en diverse ervaring met valtechnieken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |