OK, geen idee of die van SBS zijnquote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is dol op CSI en van die Engelse detective zooi.
Heb ik niks mee met die detective en CSI shit...quote:Op maandag 4 april 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CSI vanaf PC en die detectives meestal bij KRO/NCRV volgens mij.
Ik ook niet daarom hebben we 2 TV 'squote:Op dinsdag 5 april 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met die detective en CSI shit...
Kan zij rustig in de slaapkamer kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom hebben we 2 TV 's
Alsof jij niet continue bezig bent. Rot op loser.quote:
Wie is er hier nu SBS? Vetklep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof jij niet continue bezig bent. Rot op loser.
Jij wel volgens mij. Zo villein ben je.quote:
Ik heb nog wel zo'n ding maar gebruik het nooitquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan ze ook nog Dvd schijfjes kijken, in de woonkamer heb ik zo'n apparaat niet.
Het is Tong. Vrouwen zijn nu eenmaal slordig in hun taalgebruik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plaatselijke criminelen denken daar gaat tong, zijn toetsenbord zal wel weer kapot zijn.
Dan klopt je gebruiksnaam niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong. Vrouwen zijn nu eenmaal slordig in hun taalgebruik.
Ik ben SBS en VPRO. Eet van twee walletjesquote:
Leg eens uit. Beetje dom.quote:
En ik heb ook nog 3 monitors. 27", 24" en 22" . Da's leuk voor simulators.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben SBS en VPRO. Eet van twee walletjes
Jullie hebben 2 tv's
Leuk voor simulators, hoe gaat het met hem ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ik heb ook nog 3 monitors. 27", 24" en 22" . Da's leuk voor simulators.
Er staat: tong80 . Die 80 laat ik weg voor het gemak want niemand haalt het in zijn hoofd om tong met ander getal erachter als gebruikersnaam te nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |