Ach ja...quote:
Soms denk ik dat je expres dom doet maar je overtreft jezelfquote:Op maandag 4 april 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
waardeloos autootje dus![]()
hoef je ook geen dure doos voor te kopen
Keer de boel maar weer om.......quote:Op maandag 4 april 2016 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je expres dom doet maar je overtreft jezelf
Ivm met jou misser met je planet sport. Die nogal dubieus isquote:Op maandag 4 april 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, in de zeikhoek maakte je ook al een misser, het is je dag niet denk ik...
ik was niet de eerste en ik zal zeker niet de laatste zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ivm met jou misser met je planet sport. Die nogal dubieus is
Welk antwoordquote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Keer de boel maar weer om.......
ben ik inmiddels gewend van je, maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord....
Gaan jullie wedstrijd doen?quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Keer de boel maar weer om.......
ben ik inmiddels gewend van je, maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord....
Welk auto'tjequote:
Doosjesquote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met doosje veel anders geven ze daar geen 50 Euro voor.
ook dat begrijp ik?quote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met doosje veel anders geven ze daar geen 50 Euro voor.
Het is niet dezelfde munt natuurlijk, in zo'n doosje raken ze minder snel beschadigd.quote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
Maar het ging over het doosje van de munt, die ene link van munt mét doosje was 300 euro
dus de vraag was....
In mijn link stond dezelfde munt voor 50 euro
Dus de vraag is dan....
Is dat doosje 250 euro waard?
Dus ik kan ook aan jou vragen, zou jij zo'n leeg doosje kopen voor 250 euro?
Of ben ik de enige die de vraag snapt
Oh nu gooi je het over die boegquote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
Maar het ging over het doosje van de munt, die ene link van munt mét doosje was 300 euro
dus de vraag was....
Dus de vraag is dan....
Ook dat snap ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 4 april 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde munt natuurlijk, in zo'n doosje raken ze minder snel beschadigd.
Over welk doosje ging het eigenlijk?quote:Op maandag 4 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat begrijp ik?
dus de vraag was....
Dus de vraag is dan....
Me lul Fann.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat van links rechts lullen is niet zo handig. Je hebt een mening en je draait weer bij.
Whehehehehequote:Op maandag 4 april 2016 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over welk doosje ging het eigenlijk?
Je vraagstelling deugt niet.quote:Op maandag 4 april 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook dat snap ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Niet alle doosjes zijn dezelfde doosjes.quote:
Als de verpakking van die doos meer waard is dan die doos zelf is het een waardeloze doosquote:Op maandag 4 april 2016 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet alle doosjes zijn dezelfde doosjes.
De waarde van zoiets is per exemplaar verschillend.quote:Op maandag 4 april 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dus ik mag ook niet vragen hoeveel dat autotje waard was?
vreemd
dat weet mijn Oma ookquote:Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De waarde van zoiets is per exemplaar verschillend.
Ik leg het uit aan de hand van dit voorbeeld, neem een CD van vroeger, met die plastic doosjes, die doosjes zijn niks waard, alleen mits uniek, maar de inlays (boekjes) wel, dus een CD is meer waard met inlay en indien uniek het originele doosje en bij standaard doosjes gewoon eentje die heel is, en dat geldt vooral voor verzamelaars van CD's.quote:Op maandag 4 april 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als de verpakking van die doos meer waard is dan die doos zelf is het een waardeloze doos
Ik heb het drie keer uitgelegd.quote:
Dit alles begon met dit verschil...quote:Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leg het uit aan de hand van dit voorbeeld, neem een CD van vroeger, met die plastic doosjes, die doosjes zijn niks waard, alleen mits uniek, maar de inlays (boekjes) wel, dus een CD is meer waard met inlay en indien uniek het originele doosje en bij standaard doosjes gewoon eentje die heel is, en dat geldt vooral voor verzamelaars van CD's.
Blijkbaar is dat raar dat ik dat een nogal groot verschil vind en toen kwam er iemand tussen met verpakkingen over autotjes en dan mag ik niet vragen hoeveel het auto waard wasquote:
Zit daar de verpakking nog bij?quote:Op maandag 4 april 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik vond nog deze poster in mijn berging [ afbeelding ]
Hoe ik eraan kom weet ik niet
who caresquote:Op maandag 4 april 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik vond nog deze poster in mijn berging [ afbeelding ]
Hoe ik eraan kom weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |