quote:
ik ook wel met jou hoorquote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
33 gr nu. Wat zou ik graag willen ruilen.
leuk bakkenquote:Op zondag 3 april 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
tfoe was ff vergeten dat ik mn deeg 45 min moet laten rijzen
Ik sluit me bij jamesdeen aan uit angst voor represailles van de Mossad.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 13:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik sluit me bij jamesdeen aan uit angst voor represailles van de Mossad.
oliebollen, appel beignets en bananenbollenquote:Op zondag 3 april 2016 13:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
leuk bakkenwat ben je aan het maken?
Oldtimers krijgen wat mij betreft ontheffing eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
Protest oldtimers tegen milieuzonegewoon opflikkeren met je vervuilende tyfusauto's
Je bent net zo erg als IS jij, wil het verleden laten verdwijnenquote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
Protest oldtimers tegen milieuzonegewoon opflikkeren met je vervuilende tyfusauto's
Waarom?quote:Op zondag 3 april 2016 13:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oldtimers krijgen wat mij betreft ontheffing eigenlijk.
Dat ze maar lekker op een afgelegen landweggetje tof gaan doen met hun auto'squote:Op zondag 3 april 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als IS jij, wil het verleden laten verdwijnen
Dezelfde reden dat ze andere ontheffingen krijgen. Omdat wij als maatschappij het fijn vinden dat mensen moeite steken in het onderhouden en gebruiken van klassieke auto's uit tijden toen de wereld nog een overzichtelijkere kankerzooi was.quote:
Dat is het eeuwige en ondeelbare rechtmatige land van het meest suprieure volk op aarde, dat pakweg de hele Levant beslaat.quote:
Wat nou 'wij', ik vind dat helemaal niet fijn. Oldtimers zijn alleen maar onnodig vervuilend.quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze andere ontheffingen krijgen. Omdat wij als maatschappij het fijn vinden dat mensen moeite steken in het onderhouden en gebruiken van klassieke auto's uit tijden toen de wereld nog een meer overzichtelijkere kankerzooi was.
Even valide als andere "maatschappelijke eisen" zoals een zogenaamde milieuzone (laten we eerlijk zijn, gewoon een politieke natte droom van mensen uit minderheid-partijen).
Wordt ook al zo veel mogelijk gedaan natuurlijk, maar dat is nu eenmaal noodzakelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef Kurovski het volgende:
Mag men vrachtverkeer ook wel gaan weren uit binnensteden.
foto's van de eindresultaten in mijn dm graag gr grquote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
oliebollen, appel beignets en bananenbollen
zal erbij poseren in mn schortje xoquote:Op zondag 3 april 2016 13:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
foto's van de eindresultaten in mijn dm graag gr gr
Jammer genoeg leef je in een democratie en zijn dat soort afwegingen niet per se king.quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat nou 'wij', ik vind dat helemaal niet fijn.
Oldtimers zijn het probleem niet qua kwantiteit aan fijnstof. BBQ's en houtkachels in de stad zijn wat dat betreft een veel groter probleem. Een paar Wolseley's die 98% van de tijd stil staan op de grachtengordel gaan niet het verschil maken tussen wel of geen longkanker in vergelijking.quote:Oldtimers zijn alleen maar onnodig vervuilend.
Dit is al superlang. Vind het wel interessant vooral omdat Japan over seks best preuts is zo onderelkaar maar ondertussen zijn ze echt nasty peepsquote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners.
wtf japan
Kan allemaal nog wel wat beter.quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wordt ook al zo veel mogelijk gedaan natuurlijk, maar dat is nu eenmaal noodzakelijk.
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef SpecialK het volgende:
Jammer genoeg leef je in een democratie en zijn dat soort afwegingen niet per se king.
Zo kun je ook wel redeneren dat het in Nederland sowieso allemaal geen fuck uitmaakt want China. Oldtimers zijn gewoon nergens goed voor behalve voor wat mensen die erop geilen hoe hun auto eruitziet.quote:Oldtimers zijn het probleem niet qua kwantiteit aan fijnstof. BBQ's en andere houtkachels in de stad zijn wat dat betreft een veel groter probleem. Een paar Wolseley's die 98% van de tijd stil staan op de grachtengordel gaan niet het verschil maken tussen wel of geen longkanker in vergelijking.
quote:
Uiteraard.quote:
Weg met die oldtimers idd.quote:Op zondag 3 april 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.Ik gaf gewoon mijn mening over een nieuwsbericht dat ik tegenkwam.
[..]
Zo kun je ook wel redeneren dat het in Nederland sowieso allemaal geen fuck uitmaakt want China. Oldtimers zijn gewoon nergens goed voor behalve voor wat mensen die erop geilen hoe hun auto eruitziet.
Wij hebben hier geen last van de fijnstof in China.quote:Op zondag 3 april 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel.Ik gaf gewoon mijn mening over een nieuwsbericht dat ik tegenkwam.
[..]
Zo kun je ook wel redeneren dat het in Nederland sowieso allemaal geen fuck uitmaakt want China. Oldtimers zijn gewoon nergens goed voor behalve voor wat mensen die erop geilen hoe hun auto eruitziet.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen last van de fijnstof in China.
Nee. Leg uit.quote:
Je kunt toch ook schijten? Het gaat niet alleen om fijnstof maar over vervuiling in het algemeen. Daarnaast kent fijnstof wel een ratio waarbinnen het schadelijk is. Dat is niet alleen op de milimeter ter plekke.quote:
Op kleine schaal in een Nederlandse stad heeft het afschaffen van oldtimers weinig invloed, dus daarom zou je dat volgens jou net zo goed kunnen laten.quote:
Heb ze alle 151 jaquote:Op zondag 3 april 2016 13:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]Jij bent zeker zo'n 151 mannetje ook
in chris marker zijn docu sans soleil uit krijg je beelden te zien uit japan van een museum vol met peniskunst en dat was in de jaren 80quote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef deadprez het volgende:
Piemelfestival populair onder Japanners.
wtf japan
Ja jeetje, alsof die sigaretten en joints van dp zo milieuvriendelijk zijnquote:Op zondag 3 april 2016 13:33 schreef robin007bond het volgende:
Beetje schadelijke stoffen uitstoten voor je hobby.![]()
Fijnstof lijkt het hoofdonderwerp te zijn mbt milieuzones.quote:Op zondag 3 april 2016 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt toch ook schijten? Het gaat niet alleen om fijnstof maar over vervuiling in het algemeen. Daarnaast kent fijnstof wel een ratio waarbinnen het schadelijk is. Dat is niet alleen op de milimeter ter plekke.
whehequote:Op zondag 3 april 2016 13:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
in chris marker zijn docu sans soleil uit krijg je beelden te zien uit japan van een museum vol met peniskunst en dat was in de jaren 80
Oei dat is waar. Hoeveel rook je deadprez?quote:Op zondag 3 april 2016 13:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, alsof die sigaretten en joints van dp zo milieuvriendelijk zijn
Veel te veel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei dat is waar. Hoeveel rook je deadprez?
Het gaat echter om fijnstof niet om CO2 uitstoot of andere dingen. Anders zou je van heel Nederland een milieuzone maken. We produceren in de randstad echt asociaal veel fijnstof en dat moet inderdaad worden gereduceerd voor volksgezondheid. Maar oldtimers in de ban gooien heeft daar nauwelijks invloed op dus waarom zou je.quote:Op zondag 3 april 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op kleine schaal in een Nederlandse stad heeft het afschaffen van oldtimers weinig invloed, dus daarom zou je dat volgens jou net zo goed kunnen laten.
Veel van de investeringen die wij voor het milieu doen vallen in het niet vergeleken met China, dus dan daar ook maar mee stoppen?
Maar dat zullen veel eigenaren misschien niet willen omdat het dan niet meer origineel is. Denk ik, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
Gewoon opwaarderen met een moderne motor die old timers. Ze vinden het toch zo leuk om te sleutelen
Ongeveer 30 sigaretten en twee joints per dag.quote:
wowquote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ongeveer 30 sigaretten en twee joints per dag.
Holy shit.quote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het milieubeleid van Nederland heeft ook nauwelijks invloed op Aarde door landen als China. Dus kunnen we daar volgens jou net zo goed ook gewoon mee stoppen. Dat was mijn punt.quote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat echter om fijnstof niet om CO2 uitstoot of andere dingen. Anders zou je van heel Nederland een milieuzone maken. We produceren in de randstad echt asociaal veel fijnstof en dat moet inderdaad worden gereduceerd voor volksgezondheid. Maar oldtimers in de ban gooien heeft daar nauwelijks invloed op dus waarom zou je.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook altijd shag om zelf sigaretten mee te schieten in zo'n sigarettenmaakdingquote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef Crip het volgende:
er zitten 24 sigaretten ofzo in een pakje toch
Ja ik weet het.quote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy shit.![]()
M-m-maar deadprez achter de sigaretten zit het grootkapitaal jeweetz.
Molenbeek, BE.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef Montelly het volgende:
Raad de stad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee echt absoluut niet zelfs.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef Crip het volgende:
Ik zie dp nu voor me met zo'n harde rokershoest en hele lage beetje trage stem.
nope try againquote:
Als je zo door blijft smoken denk ik wel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee echt absoluut niet zelfs.Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen.
quote:
ach jaquote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je zo door blijft smoken denk ik wel.
Gewoon verplichten.quote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat zullen veel eigenaren misschien niet willen omdat het dan niet meer origineel is. Denk ik, geen idee eigenlijk.
Het gaat niet om "het mileu der aarde".quote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het milieubeleid van Nederland heeft ook nauwelijks invloed op Aarde door landen als China. Dus kunnen we daar volgens jou net zo goed ook gewoon mee stoppen. Dat was mijn punt.
Of ligt het dan toch weer anders?
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Tsja, heftig. Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je geen psychische problematiek wat je verslaving versterkt?
Oké laat maar zitten, ik blijf mezelf niet herhalen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat niet om "het mileu der aarde".
het gaat om fijnstof waardoor mensen longaandoeningen krijgen.
Lkkr boeiend, we zijn toch allemaal al naar de klote.quote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat niet om "het mileu der aarde".
het gaat om fijnstof waardoor mensen longaandoeningen krijgen.
en hoe was datquote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
En ik weet dat omdat ik wel eens daar ben geweest.
Ah oké. Desalniettemin toch kut man.quote:
Nee. Je snapt het gewoon niet. Of je beseft je ineens dat je er slecht over na hebt gedacht en probeert het te verbergen door te doen alsof we langs elkaar heen praten.quote:Op zondag 3 april 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké laat maar zitten, ik blijf mezelf niet herhalen.
Wat jij wil kerel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het gewoon niet. Of je beseft je ineens dat je er slecht over na hebt gedacht en probeert het te verbergen door te doen alsof we langs elkaar heen praten.
Ik heb geen auto.quote:
quote:
Hey.. jij bent hier degene die denkt dat wij hier longkanker krijgen doordat ze helemaal in china iphones aan het bouwen zijnquote:
Naja veel Marokkanen, net zoals ik veel negers zie in de bijlmer en veel chinezen in chinatown.quote:
Nee dat denk ik helemaal niet, je leest volgens mij gewoon niet goed. Of ik druk mezelf niet goed uit, dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey.. jij bent hier degene die denkt dat wij hier longkanker krijgen doordat ze helemaal in china iphones aan het bouwen zijn
Wij produceren hier in de stad die roet en andere fijne deeltjes en we stikken er zelf in. Enjoy, dude.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey.. jij bent hier degene die denkt dat wij hier longkanker krijgen doordat ze helemaal in china iphones aan het bouwen zijn
Wij produceren hier in de stad die roet en andere fijne deeltjes en we stikken er zelf in. Enjoy, dude.
Ga je huilen?quote:
own your shit.quote:Op zondag 3 april 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
sws beetje op zondagmiddag helemaal discussies beginnen in klb sc over een random post van mij over een nieuwsbericht
flashbacks naar jimmy
En niet wenselijk.quote:
lil kleine en kraantje pappiequote:Op zondag 3 april 2016 13:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja beter posten jullie gewoon tetten en lil kleine en kraantje papie
jajaquote:
kempi en freskuquote:Op zondag 3 april 2016 13:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
lil kleine en kraantje pappiefoker pls
haten op freskuquote:
Omdat we zolderkamerautisten zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 13:51 schreef robin007bond het volgende:
Het is super mooi weer mensen. Waarom zitten we nog op FOK!
Omdat ik net wakker ben en ga eten en dan naar buiten gaquote:Op zondag 3 april 2016 13:51 schreef robin007bond het volgende:
Omdat het nauwelijks warm te noemen is.quote:Op zondag 3 april 2016 13:51 schreef robin007bond het volgende:
21 graden hier, is toch wel behoorlijk warm voor tijd van het jaarquote:Op zondag 3 april 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het nauwelijks warm te noemen is.
VInd die man wel sneuquote:Op zondag 3 april 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft weer een slotje gekregen in VBL, meteen drie nieuwe pagina's in het feedbacktopic.
ha ha haquote:Op zondag 3 april 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft weer een slotje gekregen in VBL, meteen drie nieuwe pagina's in het feedbacktopic.
Hij had wel ijzersterke argumenten.quote:Op zondag 3 april 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
Tsja, beetje last van grootheidswaanzin.quote:
Zoals gewoonlijkquote:
Linkje.quote:Op zondag 3 april 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
" Mijn topic wordt toch weer onterecht gesloten."quote:Op zondag 3 april 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #136 als zelfs klagen geen zin meer heeft
vanaf hier
23 in Londen? o_Oquote:Op zondag 3 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt morgen ook 23 hier, maar moet operatie.
Helaas pindakaas.
Zou anders toch niet naar buiten gaan, dus hou mezelf vooral voor de gek
Huillie dat ie is.quote:Op zondag 3 april 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
" Mijn topic wordt toch weer onterecht gesloten."!!!!!
Wanneer is de laatste keer dat hij iets zelf heeft geschreven?quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
Huillie dat ie is.
Ergens verderop in het topic kan hij het ook weer niet laten om een van zijn eigen topics 'briljant' te noemen.
Deze vond ik wel goed van iemand:quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huillie dat ie is.
Ergens verderop in het topic kan hij het ook weer niet laten om een van zijn eigen topics 'briljant' te noemen.
Maar dat is anders zegt Tong.quote:En drogredenen als 'ze roepen in een stadion ook homo, dus waar hebben we t over'.
Homo in je tt maar vervangen door kanker dan? Kan je dezelfde drogreden op plakken.
Dat ook nog ja, het is altijd een copypaste. En dan ook nog van het AD meestal.quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat hij iets zelf heeft geschreven?
Wedstrijdverslag van die keer dat hij achter het doel zatquote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat hij iets zelf heeft geschreven?
Lovelessquote:Op zondag 3 april 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze vond ik wel goed van iemand:
[..]
Maar dat is anders zegt Tong.
Welke vraag over bananen gaat je aan het hart?quote:Op zondag 3 april 2016 14:09 schreef hoink581 het volgende:
Zullen we voor de grap een BANAANVRAAG topic maken voor tong80?
Waarom weet jij dit überhaupt?quote:Op zondag 3 april 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
Weet nog wel die keer dat Paris Hilton na uitmaken zei dat ze niet met iemand wilde die vaker in de spiegel keek dan zij
Toen vond ik haar iets minder dom
Dat is Chevy.quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kern_van_assen.html
Is dit serieus
engeopa?quote:Op zondag 3 april 2016 14:14 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, iemand van mijn vorige opleiding schrijft voor Joop.nl.
Fylax en Guusquote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kern_van_assen.html
Is dit serieus
VBL / [FAQ en FB] #136 als zelfs klagen geen zin meer heeftquote:Op zondag 3 april 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
boze tong80 is wel grappig, die man cared zoveel
nou ik denk dat die nu pas begint... 5 baby'squote:Op zondag 3 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, dit moet echt de hel op aarde zijn (geweest)
zet ik toch ook tussen haakjes helder lichtquote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ik denk dat die nu pas begint... 5 baby's
en ze groeien later op tot Working_Class_Hero, MMG, JimmyDean, Deadprez en Hoink.quote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ik denk dat die nu pas begint... 5 baby's
niet zo doen he.... moet ik je blazen?quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zet ik toch ook tussen haakjes helder licht
Wat heb ik jou gedaan popje?quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ze groeien later op tot Working_Class_Hero, MMG, JimmyDean, Deadprez en Hoink.
goed leven heb je dan
heb je daar de kracht voor dan?quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo doen he.... moet ik je blazen?
Je behoort tot een select groepje mensen dat ik niet mag.quote:Op zondag 3 april 2016 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heb ik jou gedaan popje?
ik mag jou wel hoorquote:Op zondag 3 april 2016 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je behoort tot een select groepje mensen dat ik niet mag.
quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en ze groeien later op tot Working_Class_Hero, MMG, JimmyDean, Deadprez en Hoink.
goed leven heb je dan
Dit is nu precies de reden waarom niemand je mag ;squote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
excuses zou wel op zijn plek zijn, hzaw
Wilt u mij even excuseren, ik moet naar het toilet.quote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
excuses zou wel op zijn plek zijn, hzaw
ik care niet hoorquote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is nu precies de reden waarom niemand je mag ;s
Ik hoop van wel.quote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wel, hoop niet dat je dit soort akkefietjes je het plezier des leven ontneemt
op het randje hoor.... zit wel te rillenquote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wel, hoop niet dat je dit soort akkefietjes je het plezier des leven ontneemt
Kijk uit anders heb je een mes in je oog. Zou zonde zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nu ook kneusje bij de broodjeszaak dus
Wie ben jij nou weer ?quote:Op zondag 3 april 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Tong blijft maar vragen aan mij: Wie ben jij nou weer.
Stuur je foto en adres maar in dm, ik denk dat ik jou sws 1 vs 1 aan kanquote:Op zondag 3 april 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk uit anders heb je een mes in je oog. Zou zonde zijn.
Dat wordt het bij jou alleen maar beter van.quote:Op zondag 3 april 2016 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
jeetje zeg, wat erg dit
ik ga zo full retard mmg-tje doen
Wat denkt die tong80 wel nietquote:Op zondag 3 april 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Tong blijft maar vragen aan mij: Wie ben jij nou weer.
doe eens niet zo naar tegen me zeg... ik heb ook gevoel hoorquote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat wordt het bij jou alleen maar beter van.
Omdat je zo onbeduidend bentquote:Op zondag 3 april 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een meisje wat terug de zandbak in moet.
Hij vraagt dat altijd als ik iets zeg in zijn topic. Of hij zegt iets als: Oh jij bent zo'n kansloze SC persoon.quote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat denkt die tong80 wel niet
Ja, gevoel voor drama.quote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe eens niet zo naar tegen me zeg... ik heb ook gevoel hoor
Nou, daar heeft hij dan volkomen gelijk in.quote:Op zondag 3 april 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vraagt dat altijd als ik iets zeg in zijn topic. Of hij zegt iets als: Oh jij bent zo'n kansloze SC persoon.
Dat is wel beetje zo ja. Maar het is niet alsof hij veel beter is op FOK! qua nuttige dingen posten.quote:Op zondag 3 april 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, daar heeft hij dan volkomen gelijk in.
Dat is helemaal niet relevant.quote:Op zondag 3 april 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel beetje zo ja. Maar het is niet alsof hij veel beter is op FOK! qua nuttige dingen posten.
quote:Op zondag 3 april 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant.
Is toch gewoon normaalquote:Op zondag 3 april 2016 15:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat is er aan de hand HZAW... je bent zo nukkig
Robert Gesink is gevallenquote:Op zondag 3 april 2016 15:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Beter nukkig dan kut.quote:Op zondag 3 april 2016 15:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat ga je maken?quote:
Er zit geen heks in hans en grietjequote:
Owh.quote:
Nee.quote:Op zondag 3 april 2016 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dus je ziet het als een verbetering ten opzichte van je normale gedrag?
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op zondag 3 april 2016 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelde
Want mensen snappen je over het algemeen niet?quote:Op zondag 3 april 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend.
Nee, jij snapt mensen over het algemeen niet.quote:Op zondag 3 april 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Want mensen snappen je over het algemeen niet?
En waar baseer je dat op?quote:Op zondag 3 april 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij snapt mensen over het algemeen niet.
ik kijk 3 keer vandaag en alle keren zit je te chagerijnen. wat is er aan de hand? vertel t me maarquote:
Lunchtijd.quote:
Welke is het leukste?quote:Op zondag 3 april 2016 15:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kijk 3 keer vandaag en alle keren zit je te chagerijnen. wat is er aan de hand? vertel t me maar
de tweedequote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vind jij leukste UI?quote:Op zondag 3 april 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
Niks tegen madeliefff zeggen hoor hzaw, voor je het weet wisselt ze speeksel uit met een ander terwijl jij dacht dat je wel kans maakte.
Ze zijn allemaal kut.quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2dequote:Op zondag 3 april 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke UI vind jij leukste Der_Mann?
die je nu hebt is het stomste, die vrolijke kleuren passen niet bij jequote:Op zondag 3 april 2016 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Derde is sowieso het stomste, die valt af.
Ik vind hem juist wel leuk.quote:Op zondag 3 april 2016 15:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die je nu hebt is het stomste, die vrolijke kleuren passen niet bij je
Ik denk dat je me verward met iemand anders.quote:Op zondag 3 april 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je niet met je bitchnegertje lijstjes maken en messen in ogen steken, paraboy?
verwartquote:Op zondag 3 april 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders.
Wist niet dat je meerdere persoonlijkheden had.quote:Op zondag 3 april 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders.
#dplevenquote:Op zondag 3 april 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goeiemiddag
Ik trek gelijk een biertje open
Zo eens met deze post.quote:Op zondag 3 april 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je maar niet op een openbaar forum posten godverdomme
Lekker hoorquote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige verschil met normaal is dat ik nu mijn raam open heb
Waarom ga je dan niet in op de uitnodigingen van users hier? En waarom moet het altijd een filmpje kijken bij jou zijnquote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan niet een paar mensen opbellen van: hey, zin om een filmpje te kijken en wat te eten hier? Altijd op mezelf aangewezen dus, en daardoor ook minder snel de stap (durven) nemen om erop uit te gaan.
Je quote op de verkeerde plek.quote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in op de uitnodigingen van users hier? En waarom moet het altijd een filmpje kijken bij jou zijn?
![]()
Je kan toch ook wat anders gaan doen.
tr gemaakt voor dm lekkenquote:Op zondag 3 april 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had geen zin in spam zoals je bij VK had gedaan.
ik heb geen dm's gelekt hoorquote:
Wat heb ik gelekt dan? Alleen jij weet wat ik bedoel, zonder context is het puur gissen, dus niks gelekt. Of ik lieg gewoon, omdat ik even een reden moest verzinnen.quote:Op zondag 3 april 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb geen dm's gelekt hoor
tr gemaakt voor valse beschuldigen
oh je kan blijkbaar echt niet dmquote:Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
Waarom weer lekken danquote:Op zondag 3 april 2016 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh je kan blijkbaar echt niet dm
ik dacht is schijnvertoning
haal wegquote:Op zondag 3 april 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik gelekt dan? Alleen jij weet wat ik bedoel, zonder context is het puur gissen, dus niks gelekt. Of ik lieg gewoon, omdat ik even een reden moest verzinnen.
Jij hebt een DM blokkade gelekt, dat is ook privé.
Wil je mij deze zaken ook doorsturen via dm?quote:Op zondag 3 april 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik gelekt dan? Alleen jij weet wat ik bedoel, zonder context is het puur gissen, dus niks gelekt. Of ik lieg gewoon, omdat ik even een reden moest verzinnen.
Jij hebt een DM blokkade gelekt, dat is ook privé.
quote:Op zondag 3 april 2016 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Neuh.
Heb ook geen TR gedaan hoor.Dus je hoeft niet bang te zijn.
ik ben gewoon wat aan het stoeien met je chaiquote:
Oké Deezertjequote:Op zondag 3 april 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
ik ben gewoon wat aan het stoeien met je chai
Geen.quote:
Hehquote:
Is nog zoiets als snackbarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |