quote:
ik ook wel met jou hoorquote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
33 gr nu. Wat zou ik graag willen ruilen.
leuk bakkenquote:Op zondag 3 april 2016 13:18 schreef Crip het volgende:
tfoe was ff vergeten dat ik mn deeg 45 min moet laten rijzen
Ik sluit me bij jamesdeen aan uit angst voor represailles van de Mossad.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 13:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik sluit me bij jamesdeen aan uit angst voor represailles van de Mossad.
oliebollen, appel beignets en bananenbollenquote:Op zondag 3 april 2016 13:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
leuk bakkenwat ben je aan het maken?
Oldtimers krijgen wat mij betreft ontheffing eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
Protest oldtimers tegen milieuzonegewoon opflikkeren met je vervuilende tyfusauto's
Je bent net zo erg als IS jij, wil het verleden laten verdwijnenquote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
Protest oldtimers tegen milieuzonegewoon opflikkeren met je vervuilende tyfusauto's
Waarom?quote:Op zondag 3 april 2016 13:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oldtimers krijgen wat mij betreft ontheffing eigenlijk.
Dat ze maar lekker op een afgelegen landweggetje tof gaan doen met hun auto'squote:Op zondag 3 april 2016 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent net zo erg als IS jij, wil het verleden laten verdwijnen
Dezelfde reden dat ze andere ontheffingen krijgen. Omdat wij als maatschappij het fijn vinden dat mensen moeite steken in het onderhouden en gebruiken van klassieke auto's uit tijden toen de wereld nog een overzichtelijkere kankerzooi was.quote:
Dat is het eeuwige en ondeelbare rechtmatige land van het meest suprieure volk op aarde, dat pakweg de hele Levant beslaat.quote:
Wat nou 'wij', ik vind dat helemaal niet fijn. Oldtimers zijn alleen maar onnodig vervuilend.quote:Op zondag 3 april 2016 13:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze andere ontheffingen krijgen. Omdat wij als maatschappij het fijn vinden dat mensen moeite steken in het onderhouden en gebruiken van klassieke auto's uit tijden toen de wereld nog een meer overzichtelijkere kankerzooi was.
Even valide als andere "maatschappelijke eisen" zoals een zogenaamde milieuzone (laten we eerlijk zijn, gewoon een politieke natte droom van mensen uit minderheid-partijen).
Wordt ook al zo veel mogelijk gedaan natuurlijk, maar dat is nu eenmaal noodzakelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:27 schreef Kurovski het volgende:
Mag men vrachtverkeer ook wel gaan weren uit binnensteden.
foto's van de eindresultaten in mijn dm graag gr grquote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
oliebollen, appel beignets en bananenbollen
zal erbij poseren in mn schortje xoquote:Op zondag 3 april 2016 13:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
foto's van de eindresultaten in mijn dm graag gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |