Fylax en Guusquote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kern_van_assen.html
Is dit serieus
VBL / [FAQ en FB] #136 als zelfs klagen geen zin meer heeftquote:Op zondag 3 april 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
boze tong80 is wel grappig, die man cared zoveel
nou ik denk dat die nu pas begint... 5 baby'squote:Op zondag 3 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck, dit moet echt de hel op aarde zijn (geweest)
zet ik toch ook tussen haakjes helder lichtquote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ik denk dat die nu pas begint... 5 baby's
en ze groeien later op tot Working_Class_Hero, MMG, JimmyDean, Deadprez en Hoink.quote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ik denk dat die nu pas begint... 5 baby's
niet zo doen he.... moet ik je blazen?quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zet ik toch ook tussen haakjes helder licht
Wat heb ik jou gedaan popje?quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ze groeien later op tot Working_Class_Hero, MMG, JimmyDean, Deadprez en Hoink.
goed leven heb je dan
heb je daar de kracht voor dan?quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo doen he.... moet ik je blazen?
Je behoort tot een select groepje mensen dat ik niet mag.quote:Op zondag 3 april 2016 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heb ik jou gedaan popje?
ik mag jou wel hoorquote:Op zondag 3 april 2016 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je behoort tot een select groepje mensen dat ik niet mag.
quote:Op zondag 3 april 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en ze groeien later op tot Working_Class_Hero, MMG, JimmyDean, Deadprez en Hoink.
goed leven heb je dan
Dit is nu precies de reden waarom niemand je mag ;squote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
excuses zou wel op zijn plek zijn, hzaw
Wilt u mij even excuseren, ik moet naar het toilet.quote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
excuses zou wel op zijn plek zijn, hzaw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |