Linkje.quote:Op zondag 3 april 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft weer een slotje gekregen in VBL, meteen drie nieuwe pagina's in het feedbacktopic.
" Mijn topic wordt toch weer onterecht gesloten."quote:Op zondag 3 april 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #136 als zelfs klagen geen zin meer heeft
vanaf hier
23 in Londen? o_Oquote:Op zondag 3 april 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt morgen ook 23 hier, maar moet operatie.
Helaas pindakaas.
Zou anders toch niet naar buiten gaan, dus hou mezelf vooral voor de gek
Huillie dat ie is.quote:Op zondag 3 april 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
" Mijn topic wordt toch weer onterecht gesloten."!!!!!
Wanneer is de laatste keer dat hij iets zelf heeft geschreven?quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
Huillie dat ie is.
Ergens verderop in het topic kan hij het ook weer niet laten om een van zijn eigen topics 'briljant' te noemen.
Deze vond ik wel goed van iemand:quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huillie dat ie is.
Ergens verderop in het topic kan hij het ook weer niet laten om een van zijn eigen topics 'briljant' te noemen.
Maar dat is anders zegt Tong.quote:En drogredenen als 'ze roepen in een stadion ook homo, dus waar hebben we t over'.
Homo in je tt maar vervangen door kanker dan? Kan je dezelfde drogreden op plakken.
Dat ook nog ja, het is altijd een copypaste. En dan ook nog van het AD meestal.quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat hij iets zelf heeft geschreven?
Wedstrijdverslag van die keer dat hij achter het doel zatquote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat hij iets zelf heeft geschreven?
Lovelessquote:Op zondag 3 april 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze vond ik wel goed van iemand:
[..]
Maar dat is anders zegt Tong.
Welke vraag over bananen gaat je aan het hart?quote:Op zondag 3 april 2016 14:09 schreef hoink581 het volgende:
Zullen we voor de grap een BANAANVRAAG topic maken voor tong80?
Waarom weet jij dit überhaupt?quote:Op zondag 3 april 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
Weet nog wel die keer dat Paris Hilton na uitmaken zei dat ze niet met iemand wilde die vaker in de spiegel keek dan zij
Toen vond ik haar iets minder dom
Dat is Chevy.quote:Op zondag 3 april 2016 14:07 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kern_van_assen.html
Is dit serieus
engeopa?quote:Op zondag 3 april 2016 14:14 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, iemand van mijn vorige opleiding schrijft voor Joop.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |