Gewoon verplichten.quote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat zullen veel eigenaren misschien niet willen omdat het dan niet meer origineel is. Denk ik, geen idee eigenlijk.
Het gaat niet om "het mileu der aarde".quote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het milieubeleid van Nederland heeft ook nauwelijks invloed op Aarde door landen als China. Dus kunnen we daar volgens jou net zo goed ook gewoon mee stoppen. Dat was mijn punt.
Of ligt het dan toch weer anders?
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Tsja, heftig. Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je geen psychische problematiek wat je verslaving versterkt?
Oké laat maar zitten, ik blijf mezelf niet herhalen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat niet om "het mileu der aarde".
het gaat om fijnstof waardoor mensen longaandoeningen krijgen.
Lkkr boeiend, we zijn toch allemaal al naar de klote.quote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat niet om "het mileu der aarde".
het gaat om fijnstof waardoor mensen longaandoeningen krijgen.
en hoe was datquote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
En ik weet dat omdat ik wel eens daar ben geweest.
Ah oké. Desalniettemin toch kut man.quote:
Nee. Je snapt het gewoon niet. Of je beseft je ineens dat je er slecht over na hebt gedacht en probeert het te verbergen door te doen alsof we langs elkaar heen praten.quote:Op zondag 3 april 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké laat maar zitten, ik blijf mezelf niet herhalen.
Wat jij wil kerel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het gewoon niet. Of je beseft je ineens dat je er slecht over na hebt gedacht en probeert het te verbergen door te doen alsof we langs elkaar heen praten.
Ik heb geen auto.quote:
quote:
Hey.. jij bent hier degene die denkt dat wij hier longkanker krijgen doordat ze helemaal in china iphones aan het bouwen zijnquote:
Naja veel Marokkanen, net zoals ik veel negers zie in de bijlmer en veel chinezen in chinatown.quote:
Nee dat denk ik helemaal niet, je leest volgens mij gewoon niet goed. Of ik druk mezelf niet goed uit, dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 3 april 2016 13:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey.. jij bent hier degene die denkt dat wij hier longkanker krijgen doordat ze helemaal in china iphones aan het bouwen zijn
Wij produceren hier in de stad die roet en andere fijne deeltjes en we stikken er zelf in. Enjoy, dude.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey.. jij bent hier degene die denkt dat wij hier longkanker krijgen doordat ze helemaal in china iphones aan het bouwen zijn
Wij produceren hier in de stad die roet en andere fijne deeltjes en we stikken er zelf in. Enjoy, dude.
Ga je huilen?quote:
own your shit.quote:Op zondag 3 april 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
sws beetje op zondagmiddag helemaal discussies beginnen in klb sc over een random post van mij over een nieuwsbericht
flashbacks naar jimmy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |