Het gaat echter om fijnstof niet om CO2 uitstoot of andere dingen. Anders zou je van heel Nederland een milieuzone maken. We produceren in de randstad echt asociaal veel fijnstof en dat moet inderdaad worden gereduceerd voor volksgezondheid. Maar oldtimers in de ban gooien heeft daar nauwelijks invloed op dus waarom zou je.quote:Op zondag 3 april 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op kleine schaal in een Nederlandse stad heeft het afschaffen van oldtimers weinig invloed, dus daarom zou je dat volgens jou net zo goed kunnen laten.
Veel van de investeringen die wij voor het milieu doen vallen in het niet vergeleken met China, dus dan daar ook maar mee stoppen?
Maar dat zullen veel eigenaren misschien niet willen omdat het dan niet meer origineel is. Denk ik, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
Gewoon opwaarderen met een moderne motor die old timers. Ze vinden het toch zo leuk om te sleutelen
Ongeveer 30 sigaretten en twee joints per dag.quote:
wowquote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ongeveer 30 sigaretten en twee joints per dag.
Holy shit.quote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het milieubeleid van Nederland heeft ook nauwelijks invloed op Aarde door landen als China. Dus kunnen we daar volgens jou net zo goed ook gewoon mee stoppen. Dat was mijn punt.quote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat echter om fijnstof niet om CO2 uitstoot of andere dingen. Anders zou je van heel Nederland een milieuzone maken. We produceren in de randstad echt asociaal veel fijnstof en dat moet inderdaad worden gereduceerd voor volksgezondheid. Maar oldtimers in de ban gooien heeft daar nauwelijks invloed op dus waarom zou je.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook altijd shag om zelf sigaretten mee te schieten in zo'n sigarettenmaakdingquote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef Crip het volgende:
er zitten 24 sigaretten ofzo in een pakje toch
Ja ik weet het.quote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy shit.![]()
M-m-maar deadprez achter de sigaretten zit het grootkapitaal jeweetz.
Molenbeek, BE.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef Montelly het volgende:
Raad de stad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee echt absoluut niet zelfs.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef Crip het volgende:
Ik zie dp nu voor me met zo'n harde rokershoest en hele lage beetje trage stem.
nope try againquote:
Als je zo door blijft smoken denk ik wel.quote:Op zondag 3 april 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee echt absoluut niet zelfs.Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen.
quote:
ach jaquote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je zo door blijft smoken denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |