verwartquote:Op zondag 3 april 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders.
Wist niet dat je meerdere persoonlijkheden had.quote:Op zondag 3 april 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verward met iemand anders.
#dplevenquote:Op zondag 3 april 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goeiemiddag
Ik trek gelijk een biertje open
Zo eens met deze post.quote:Op zondag 3 april 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je maar niet op een openbaar forum posten godverdomme
Lekker hoorquote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige verschil met normaal is dat ik nu mijn raam open heb
Waarom ga je dan niet in op de uitnodigingen van users hier? En waarom moet het altijd een filmpje kijken bij jou zijnquote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan niet een paar mensen opbellen van: hey, zin om een filmpje te kijken en wat te eten hier? Altijd op mezelf aangewezen dus, en daardoor ook minder snel de stap (durven) nemen om erop uit te gaan.
Je quote op de verkeerde plek.quote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet in op de uitnodigingen van users hier? En waarom moet het altijd een filmpje kijken bij jou zijn?
![]()
Je kan toch ook wat anders gaan doen.
tr gemaakt voor dm lekkenquote:Op zondag 3 april 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had geen zin in spam zoals je bij VK had gedaan.
ik heb geen dm's gelekt hoorquote:
Wat heb ik gelekt dan? Alleen jij weet wat ik bedoel, zonder context is het puur gissen, dus niks gelekt. Of ik lieg gewoon, omdat ik even een reden moest verzinnen.quote:Op zondag 3 april 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb geen dm's gelekt hoor
tr gemaakt voor valse beschuldigen
oh je kan blijkbaar echt niet dmquote:Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
Waarom weer lekken danquote:Op zondag 3 april 2016 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh je kan blijkbaar echt niet dm
ik dacht is schijnvertoning
haal wegquote:Op zondag 3 april 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb ik gelekt dan? Alleen jij weet wat ik bedoel, zonder context is het puur gissen, dus niks gelekt. Of ik lieg gewoon, omdat ik even een reden moest verzinnen.
Jij hebt een DM blokkade gelekt, dat is ook privé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |