Nee, jij snapt mensen over het algemeen niet.quote:Op zondag 3 april 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Want mensen snappen je over het algemeen niet?
En waar baseer je dat op?quote:Op zondag 3 april 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij snapt mensen over het algemeen niet.
ik kijk 3 keer vandaag en alle keren zit je te chagerijnen. wat is er aan de hand? vertel t me maarquote:
Lunchtijd.quote:
Welke is het leukste?quote:Op zondag 3 april 2016 15:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kijk 3 keer vandaag en alle keren zit je te chagerijnen. wat is er aan de hand? vertel t me maar
de tweedequote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vind jij leukste UI?quote:Op zondag 3 april 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
Niks tegen madeliefff zeggen hoor hzaw, voor je het weet wisselt ze speeksel uit met een ander terwijl jij dacht dat je wel kans maakte.
Ze zijn allemaal kut.quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke is het leukste?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2dequote:Op zondag 3 april 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke UI vind jij leukste Der_Mann?
die je nu hebt is het stomste, die vrolijke kleuren passen niet bij jequote:Op zondag 3 april 2016 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Derde is sowieso het stomste, die valt af.
Ik vind hem juist wel leuk.quote:Op zondag 3 april 2016 15:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die je nu hebt is het stomste, die vrolijke kleuren passen niet bij je
Ik denk dat je me verward met iemand anders.quote:Op zondag 3 april 2016 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je niet met je bitchnegertje lijstjes maken en messen in ogen steken, paraboy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |